Zon, zee, strand en liefde in Nieuwpoort

24 augustus 2016


De zon brandde op mijn huid, de muziek van de radio stond zacht te spelen terwijl ik uit het raam keek naar elke auto die we voorbij staken. Mijn gedachten dwaalde af terwijl ik mijn ouders en vriend op de achtergrond hoorden praten en lachen. En toen kreeg ik dat gevoel. Het gevoel van vakantie. We waren nog onderweg, maar de vakantiesfeer was hevig aanwezig. Want na maanden aftellen gingen we eindelijk voor twee weken naar de Belgische kust: Nieuwpoort.

We vulde onze eerste week met enorm veel plezier, gelach, vertrouwen, liefde en enthousiasme. Nu mijn broer en ik beide onze vriend/vriendin mogen meenemen, leek onze trouwe vakantie die we al 5 jaar deden ineens helemaal anders. Mooier. Bijzonderder. Onvergetelijker. En dat was leuk, leuk om elkaar en iedereen rondom ons gelukkig te zien. De zomerdagen vlogen dus voorbij, maar voor mij blijven ze nog even duren.
 
Voor diegene die nog niet op de hoogte waren: ik zit voor twee weken aan zee. Mijn eerste week is jammer genoeg al voorbij gevlogen. Meer reden om nog meer te genieten van de week die nu komt. De foto's die ik heb genomen, zijn ontelbaar en koos daarom mijn meest favoriete momenten die ik heb vastgelegd van de eerste week (en dan was het nog steeds moeilijk). Ik kan dus niet beloven dat dit het enigste artikel zal zijn over de mooie zee (en ik denk ook niet dat jullie dit erg vinden). En als ik kon, stuurde ik jullie allemaal een mooi postkaartje op met vele zonnige groetjes uit Nieuwpoort (best cliché toch). 

De foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe 35mm lens (waar snel, heel snel, een artikel over online komt hihi).

11 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Klinkt heel fijn & mooie foto's! Nog veel plezier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Ben al benieuwd naar je artikel over die 35mm-lens hihi. liefs en geniet nog van de zee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier nog & die foto's zijn echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een fijne foto's! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n mooie foto's heb je gemaakt! Laat die andere artikelen maar komen hoor. Ben ook erg benieuwd naar je 35mm artikel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oke, ofwel lijken blankenberghe en nieuwpoort er hard op elkaar, of staat zo'n pier(?) op elk kustgebied, want ik heb er ook opgewandeld én foto's genomen, haha. ALleszins geniet er nog van (of ben je alweer thuis inmiddels?) En woooow, je foto's zijn echt kei mooi Lobke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben je nu nog op vakantie of inmiddels alweer terug? Ik ben heel benieuwd hoe het was! En je foto's zijn weer ontzettend mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen