Enkele frisse veranderingen van deze blog

17 augustus 2016


Weten jullie nog toen ik over die frisse wind vertelde? Die frisse wind die mijn blog helemaal ging opbeuren en weer in leven ging blazen. Vandaag is de dag dat diezelfde frisse wind toeslaat. Het duurde enkele dagen om dit officieel zwart op wit te zetten omdat het toch wel een deeltje van me is dat ik afgeef (okee.. dit klonk enorm dramatisch.. is het niet hoor). Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Vanaf deze week zal er een nieuw schema komen op deze blog. Omdat ik ga studeren in Gent, elke dag heen en weer pendel en geen idee heb hoe zwaar het allemaal gaat worden, heb ik besloten om vanaf nu elke week 1 artikel online te gooien. Woensdag is de dag dat ik koos om mijn blog weer te laten leven. Voor mij is kwaliteit belangrijker dan kwantiteit, dus neem ik een paar stappen terug en stop ik met de twee artikelen per week. Sorry

Daarnaast zal deze blog ook in een creatieve-modus komen. Creativiteit is iets wat jullie graag lezen en heel erg enthousiast over zijn, dus daar ga ik meer op in spelen. Mijn grote avontuur zal niet enkel voor mijn directe omgeving te zien zijn, maar ook voor jullie. Alle kunstwerken die ik maak met 'beelden achter de schermen' (work in progress laten we zeggen..), zal hier verschijnen op deze blog. En omdat ik vanaf september elke dag rondhuppel in Gent, lijkt het me ook een leuk idee om wat 'hotspots-à-la-Lobke' te doen (Lees als: plekjes die ik leuk vind om mijn tussenuren door te brengen, eettentjes, winkeltjes, fotografie-steegjes,...). Voor zover de frisse wind op deze blog. Een harde, frisse wind misschien. Maar toch een leuke, nietwaar? Hands up if you like it!

14 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Hands up! Ik ga zelf ook studeren volgend jaar en ik denk er ook aan om minder te gaan bloggen, dus ik begrijp helemaal dat je een stapje terug doet, Ik kijk uit naar je blogs op de woensdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap je helemaal, studeren kan erg intensief zijn en dan kun je beter je daar ook voldoende op focussen! Ik kijk nu al erg uit naar je hotspots artikelen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weetje, zelfs dat je 1x per week standaard blogt vind ik al knap! Ik blog een beetje wanneer het me uitkomt en wanneer ik foto's heb om te publiceren! Dus goede keuze! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh ik ben benieuwd :) Ik wil ook wel een keertje mee rondhuppelen in Gent, op zoek naar hotspots! Ik ben blij dat je meer creatieve dingen gaat delen, want ik wil echt zien wat je maakt! Ik vind dat soort artikels ook echt leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je je focust op wat je belangrijk vind en dat is duidelijk een studie volgen! Goede keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kwaliteit is absoluut belangrijker! Ik ben heel benieuwd naar je komende artikelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat je een schema voor jezelf hebt opgesteld dat voor jou werkt! Ik ben benieuwd naar al je posts over hotspots en creatieve dingen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yaass I like! En heel goed dat je een stapje terug doet, officieel blog ik ook 2x in de week maar de laatste tijd is dat toch vaker 1x.. Maar ik barst ook niet van de inspiratie ofzo dusja, kwaliteit voor kwantiteit haha. Ik ben benieuwd!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groot gelijk! Ik kijk uit naar je komende artikelen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, leuk dat je naar Gent komt! Daar studeer ik namelijk ook, haha. Veel plezier alvast! Ben benieuwd wat je allemaal gaat posten! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk juist! Voor mij werkt het met een kind ook heel erg goed, dus dat komt vast helemaal goed. Ik ben benieuwd naar je hotspot artikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOOh, deze lay out is zo enorm mooi! *leest het laatste zinnetje en gooit spontaan haar handen in de lucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede keuze! Artikelen afraffelen omdat je toch wat wil plaatsen is zonde.. Klinkt in ieder geval leuk, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. *doet handen omhoog* Ben benieuwd! En lekker rustig aan op jouw tempo doen, dat is gewoon het fijnst :-)

    BeantwoordenVerwijderen