Een kleine 'hoe-is-het-met-me' update

2 augustus 2016


Schuldgevoel. Het is al even geleden dat ik leven blies op deze blog. Opnieuw schuldgevoel. Het deed me ook een beetje deugd dat ik even niet moest schrijven en dagen kon doorbrengen met personen die ik lief heb, dieren die ik koester en liefdes die ik weer herontdekte. Gelukkig. Want vanaf nu mag ik me officieel een hogeschool student noemen. Na 6 jaar enorm hard zwoegen, heb ik dat papieren diploma eindelijk opzak. Opnieuw gelukkig. Ik ben verliefd geworden zonder ik het zag aankomen. En het voelde zo goed.

Hoe het met mij op dit moment is? Ongelofelijk goed. Ik geniet van de lange vakantie die ik krijg als hogeschool student en breng zoveel mogelijk tijd door met vrienden. Na hard zwoegen en alles wat me lief was opzij zetten voor goede punten op mijn examens, was dat meer dan geslaagd. De stilte die op mijn blog verscheen is vanaf nu dus voorbij. Want niet enkel geniet ik van de mooie, lange zomerdagen. Maar ik ben ook volop bezig met artikelen schrijven voor deze blog. Laten we zeggen, dat er weer een nieuwe wind opkomst is met heel wat leven voor deze, momentele stille blog.

Voor de rest loop ik met mijn hoofdje in de wolken nadat ik mijn vriend leerde kennen. Al 3 maanden mag ik hand in hand lopen met deze jongen en zeggen hoeveel ik van hem houd. Want dat doe ik echt. Ook zijn we net terug van een gezellig weekend aan de Belgische kust (als iemand een goed plekje nodig heeft aan Nieuwpoort: B&B De promenade is aangeraden!). De roze wolkjes houden dus voorlopig niet op, yay

Maar hé, hoe gaat het nu met jullie? Wat is jullie update? 

Liefs,

14 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Ook ik heb een lange vakantie omdat ik na 6 jaar zwoegen volgend jaar naar de Universiteit ga en ben heerlijk aan het genieten van mijn lange zomervakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh Lobke, ik kijk al uit naar de komende blogsposts :) Ik heb je gemist in blogland! (Ik heb je wel in het echt gezien, maar iemand ook online kunnen stalken is toch anders)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk uit naar de aankomende blogpostjes ! Geniet van je vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo blij om te horen dat alles met je goed gaat! Welkom terug. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat leuk voor je! Ik kijk al uit naar die wind. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, proficiat met je vriend! Fijn om te lezen dat alles super goed met je gaat, geniet maar van je vakantie :D Blij dat je terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom baaaack! Miste je hoor! En zo leuk dat je een vriendje hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te horen dat alles goed met je gaat! Ik moet helaas nog 1 jaar naar het middelbaar, maar wat leuk voor je dat je na 6 jaar gedaan hebt. Geniet nog heel veel van je leuke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, het lijkt me zo fijn om nog helemaal aan het begin van je studententijd te staan :-) Het is voor mij dit jaar alweer 9 jaar (wat?!) geleden dat ik die eeuwig durende vakantie tussen de havo en het hbo had! Geniet ervan, maar zo te zien lukt dat prima! (Leuke blog heb je trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jippiee, je bent er weer! Welkom terug! <3 Fijn dat het zo goed met je gaat en dat je zo geniet van je vakantie. Enne, zo leuk dat je een vriendje hebt! Ben heel benieuwd naar je nieuwe artikeltjes! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spot ik daar foempies?? En aw, alleen maar schrijven als het je uitkomt, jezelf zeker nooit verplichten! ( : (Stiekem ben ik wel héél erg blij dat er blogposts aankomen, want ik heb het gemist.) Oh en zo fijn van die plotse, onverwachte liefde. ( :

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je spot daar Foempies! Maar daar komt nog een heel uitgebreid artikel over met heel veel liefde.

      Verwijderen
  12. Oh, wat fijn om te horen dat je zo geniet! En schuldgevoel is helemaal niet nodig, geniet van je vrije tijd, en de roze wolkjes :)!

    BeantwoordenVerwijderen