Een fijn weerzien met twee lieve meiden

5 augustus 2016


Het leukste aan bloggen? Het brengt je samen bij andere bloggers. Mensen die je passies en interesses delen. Mensen waarbij het totaal niet ongemakkelijk tot gênant is om over je blog of de term 'bloggen' te praten en te blijven praten. Elkaar meeten is dus voor mij een ongelooflijk leuk moment. En dit mocht ik voor de tweede keer opnieuw beleven met Britt en Lise. Het was een lange tijd geleden dat ik deze twee meiden had gezien en ik kon niet wachten om opnieuw gekke avonturen met hen te beleven. Na lang aftellen was het zover. Met deze twee lieve meiden mocht ik de straten van Antwerpen doorkruisen. En man, wat was die dag toch weer enorm geslaagd.

We spraken af op ons plekje. Antwerpen Centraal. Want ja, dat ligt toch centraal? (Een ode aan Britt haar geweldige uitspraken). Ik was veel te vroeg aankomen waardoor ik nog even kon ronddwalen en het station kon bewonderen. Even later zag ik Lise in de verte aankomen. We babbelde even alles bij en besloten na een kwartiertje naar buiten te gaan om te zien of Britt al aangekomen was. En net op het moment dat we stilstonden en om ons heen keken, zagen we Britt met een grote lach naar ons toe wandelen. Het was zo fijn om deze meiden opnieuw te zien. Het groepje was compleet en we waren klaar om de Kaai van Antwerpen te veroveren. Het plan was simpel: we gingen tweedehands-inkopen doen. In Bocadero kon je tweedehands kleding per kilo kopen. En dat wouden we absoluut niet missen. 

Onderweg naar Bocadero zelf, liepen we even verdwaald, liepen we een rondje om een gebouw waar Britt binnen wou breken (en dit was niet het enige gebouw dat ze wou binnenbreken haha) en kwamen we tot een conclusie dat Lise een waarzegster was die kon bepalen wanneer de lichten op groen sprongen. Om maar even kort de sfeer te schetsen: het was fijn om weer even bij deze meiden te zijn. Eenmaal aangekomen op Bocadero zelf, waren we allemaal verbaasd. Verbaasd hoe mooi het daar was. De witte stoeltjes, de palmbomen, het zand en het uitzicht op het water bracht ons in zomerse sferen. Het leek echt of we aan de zee zaten en die illusie hielden we nog even aan.

Voor we onze zakken gingen vullen met tweedehandskleding, vulde we eerst onze hongerige magen. We kozen alle drie voor een pizza margherita (nadat Lise verplicht werd aangezien de wraps nog steeds niet beschikbaar waren). We gaven onze naam door en werden één voor één afgeroepen door een vrouw die heel luid kon roepen. Écht heel luid. Nadat we holden naar de vrouw met onze pizza vast en terug neer zaten, konden we eindelijk genieten van de heerlijke pizza. En ja, hij was echt heerlijk, maar enorm groot. We lieten allemaal nog stukjes liggen en vertrokken zo richting de zaal waar de tweedehandskleding werd verkocht (waar ik helaas geen enkele goede foto van heb.. snik snik!).

We gingen alle drie buiten met een blauwkleurige-vuilzak die gevuld zat met onze aanwinsten. Leuk, want dit was Britt haar eerste tweedehandsaankoop (je had moeten zien hoe blij ze was!). We besloten daarna nog even om een ijsje te eten (op Britt's aanraden) bij Foubert-cremerie waar Britt zo dol op was. En ik moet ze gelijk geven, want het ijs was heerlijk. Daarna maakten we veel plezier door Lise te helpen met haar shoplog video. We lachten enorm hard met onze rare en gekke, maar o zo leuke ideeën om deze video te maken. En dat de mensen rond ons raar keken? Daar trokken we ons niets van aan. Even later gingen we richting het water en maakte daar verschillende outfit foto's. Natuurlijk kon er geen groepsfoto ontbreken want zonder dat we iets afgesproken hadden, kwamen we alle drie opdagen in een jeansrokje. Hoe leuk? En zo benoemde Britt ons groepje al snel naar de Jeansskirt Squad.

De dag vloog voorbij wanneer we terug aankwamen op de Meir. We besloten om nog even enkele winkels te bezoeken en kwamen iemand tegen die ons gratis Moochies aanbood. Natuurlijk konden we dat niet afslagen en holde we richting de nieuwe Moochie in Antwerpen. We zaten even neer en besloten nadat ons ijsje op was om rustig richting het station te wandelen. Om af te sluiten toonde Britt en Lise me het bekende ruit die ze een tijdje geleden ontdekte. Ik bewonderde het, er werden foto's gemaakt van mijn klungeligheid in de ruit en namen daarna afscheid van elkaar. We gingen ieders onze weg richting huis en namen nieuwe herinneringen mee van een zeer geslaagde bloggers meeting. 

Meiden, het was zo enorm leuk met jullie.

Liefs,

11 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Je foto's zijn zo mooi geworden. Het klinkt ook alsof het reuze gezellig was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dit klinkt zo onwijs gezellig! En ik snap precies wat je bedoelt, met dat het ontmoeten van andere bloggers het leukste is aan bloggen. Zonder mijn blog kende ik zoveel leuke mensen niet, zo gek haha. Wat grappig dat jullie alledrie een spijkerrokje aanhadden trouwens, té leuk! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JA, dit was zo'n heerlijk fijne dag! (en viel het zo har dop dat ik zo blij was? hahaha) Oh en mijn uitspraken, help, daar moet ik echt aan werken, jeetje, ahah. Fijn verslagje Lobke! (Ik vond mijn foto's niet zo leuk, dus ik ben blij dat je de jouwe deelt, yay!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het viel enorm hard op, maar dat was net zo leuk om te zien!

      Verwijderen
  4. Het zag er een hele leuke dag uit, leuke foto's heb je gemaakt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een hele leuke dag. Mooie foto's! En zo leuk dat je echte vriendinnen door het bloggen maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat klinkt dat als een gezellige dag zeg! En dat plekje is zo mooi!<3 Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh wat een gezellig dagje!! Mooie foto's! En hihi, dat jullie allemaal een spijkerrokje aanhadden, hoe toevallig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gezellig zo'n meeting! Haha, de jeansskirt squad, wel erg toevallig ;) en wat leuk dat jullie tweedehands gingen shoppen en pizza eten (jum) X

    BeantwoordenVerwijderen