La Bella Italia: Het land waar ik verliefd werd

5 april 2016

Na maanden lang uitkijken naar onze schooltrip, was het vorige week eindelijk zover. Het was een reis met alle eindejaars, een reis met alle vrienden, een reis waarvan de ervaring zo uniek zou zijn dat we hem nooit zouden vergeten. En wauw, wat had ik de tijd van m'n leven. Ik vertrok met geen enkele verwachting op de trip en werd verliefd op het mooie Italië. Elke dag een beetje meer. Zo dwaalde we rond in Pisa en Sienna, aten we ijsjes in San Gimignano, genoten we van de zon in Firenze en Venetië en bezochten we het beroemde balkon van Romeo en Julia in Verona. Dat het al na een week voorbij was, brak mijn hart. Met nieuwe vrienden, kennis en liefde voor Italië trokken we terug naar België. Ik naam geen afscheid van Italië, maar zei "tot snel". Italië, je maakte me verliefd en dolgelukkig.

Om jullie niet te overspoelen met duizenden artikelen vol met foto's over het mooie Italië, knutselde ik een klein filmpje in elkaar die al enkele sfeerbeelden moet geven. Nadien wil ik nog 1 artikel toewijden aan mijn favoriete foto's die ik de mooie stadjes van Italië maakten. Het filmpje is natuurlijk geen meesterwerk, maar hé, ik heb m'n best gedaan!

15 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Oh zalig, de Italiëreis! Dat was zo leuk :) En zo te zien had je geluk met het weer! 3 jaar geleden had ik de 10 volle dagen regen regen regen. Leuk filmpje (met muziek van Daughter <3)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad van Daughter! Leuk dat je het herkende. En wat balen dat jij 10 volle dagen regen had. Wij hadden ook 1 dag slecht weer, maar dat liet ik graag uit het filmpje haha!

      Verwijderen
  2. He, is dit een remix van Daughter? Hoe tof, haha. En ik ben ook verliefd op Italië, maar dan eigenlijk gewoon om al het eten dat daar vandaan omt. Ik hooop dat ik er ooit ook eens heen mag gaan! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik ben op deze remix van Daughter een paar maanden geleden gebotst, en ik ben er helemaal verliefd op! X

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijk filmpje, ik wil zoooo ontzettend graag eens naar Italië! Ik ben benieuwd naar je andere post! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, zo leuk Lobke!! Ik krijg helemaal zin om naar de zee te gaan, als ik je filmpje zo zie. Ik geloof zo dat het een hele leuke en gezellige reis is geweest :) En wow, die arena dinges iets geval, volgens mij staat 'ie in mn kunstboek, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh! Lobke, nu wordt het alleen nog maar moeilijker voor me om te wachten tot de zomervakantie (ik ga naarrrrr ITALIE!!! WHIEHOE!)
    Dat filmpje, die beelden, die leuke mensen, ik ka me helemaal voorstellen dat je de tijd van je leven had! Ik kan niet wachten tot de foto's, die zijn vast net zo lief als het filmpje! Trouwens over het buitenland gesproken, wanneer mag ik nou eindelijk naar België komen? Of wanneer kom jij nou eindelijk naar ons kaaskoppenlandje? Hihi! Heel veel liefs Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps: Je nieuwe lay-out is zoooo onwijs mooi! Love it! Helemaal Lobke!

      Verwijderen
    2. Oh bedankt lieve Myrte! Ik ga zeker eens langskomen, als ik hier alles heb afgerond van mijn schoolwerk. Binnen 2 maanden ben ik afgestudeerd en heb ik 3 maanden tijd om eens langs te komen om een gekke dag met jou te beleven! :)

      Verwijderen
  6. Ik wil zo-zo-zo graag naar Italïe. Ik snap waarom je verlief ben geworden. Ik kan niet wachten om er snel eens heen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, Lobke, je nieuwe layout is mooi! En dat filmpje, zo leuk :) Ik wil echt graag naar Italië nu, hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ga al mijn hele leven naar italie , prachtig land! florence is zoo mooi

    mooi filmpje, met een fijn muziekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook zo graag eens naar Italië! Klinkt zo goed dat reisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je het mooi omschreven en een leuk filmpje gemaakt :) ik ben één keer naar Italië geweest en vond het ook zo fijn daar! Ik was toen met familie, maar ik kan me voorstellen dat het als schoolreisje met vrienden ook heel bijzonder is. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen