Een 18 jarige meid die beugel-vrij is

14 april 2016

Vandaag zijn we 14 april. Één van de mooie lentedagen die ons hartje mag bekoren. Deze mooie lentedag verovert niet enkel mijn hart, maar maakt me opeens officieel 18 jaar. Volwassen, noemen ze dat. Maar stiekem ben ik nog het grootste klein kind dat hier rond huppelt aangezien ik nog zeer enthousiast word van enkele glitters die ik in een spontane bui op mijn wangen kliederden. Want het leven is al serieus genoeg. En niet werd ik enkel volwassen, maar kreeg ik het mooiste verjaardagscadeau ooit. Gisteren mochten mijn blokjes na bijna 2 jaar er eindelijk uit. Het is gek om in de spiegel te kijken en te zien dat er een volwassen meid staat, met geen beugelbekkie-mond en de grootste glimlach die ik ooit in m'n leven heb gezien. Even leek er wel iemand anders te staan. Nee hoor, dat ben ik echt. En wat ben ik blij met wie ik geworden ben en wat ik allemaal al heb bereikt.

Ik ben niet goed in melig doen en ga geen namen noemen bij het bedanken van personen aangezien ik dan heel veel namen vergeet te noemen. Maar toch wil ik iedere persoon die in mijn leven is gekomen, gebleven en mij heeft verlaten (ja ook die), bedanken voor alle mooie en wijze lessen die jullie me hebben gegeven. Ik wil jullie bedanken voor het wijzen op mijn fouten, mij op te vangen wanneer nodig en mij terug recht te trekken. Ik wil jullie bedanken om mij zelfverzekerder te maken over dat ik een beetje anders ben, dat jullie mijn mening appreciëren en houden van mij zoals ik echt ben. Ik wil iedereen bedanken om mijn leven elke dag zo'n mooi avontuur te maken en samen met mij te ontdekken wat de toekomst ons allen zal brengen. 

En als het kon, kregen jullie allemaal een stuk taart op mijn kosten en dronken we gezellig een kopje thee met elkaar. Maar wie weet doen we dat in de toekomst wel, want het leven is 1 groot avontuur die we nog moeten ontdekken. Hoe bijzonder zou dat zijn?

Bedankt aan jullie allemaal en geniet van deze mooie lentedag.

21 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Oooh joepieee! Ik weet nog dat mijn beugel er uit ging en dat ik ZO blij was! And you have such a pretty smile! En natuurlijk happy birthday. Ik hoop dat je een fijne dag hebt (gehad). Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh waauw, wat een prachtig gebit (en meisje!!) Nog ma als van harte en jij ook echt genieten van deze dag en jaa, lijkt me zo fijn om samen taart te vreten. ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige verjaardag Lobke! Je ziet er praaachtig uit, die glitters moet je vaker doen hehe. Wordt iedereen vast blij van ;) Leuk gevoel he, beugelloos? Geniet maar van alles wat je nu weer kan eten! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lobke, gefeliciteeerd! Wat fijn dat je beugel eruit is en wauw, je bent zo mooi! Nog een hele fijne dag verder, geniet ervan. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! En je bent niet de enige die helemaal blij wordt van glitters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Lobke wat ben je mooi!! Heerlijk gevoel is dat hè, die beugel eruit! En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met het volwassen worden hihi, maak er nog een hele mooie dag van<3 En wie weet eten we nog wel een keer een stuk taart om het te vieren haha ;) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! He en ik ben ook jarig vandaag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele gelukkige verjaardag Lobke, ik hoop dat dit een hele fijne dag voor jou is/was. PS: kei leuke foto's en mooie lippenstift (welk merk? ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhh Lobke, wat een mooie lach heb je toch! Hoera dat-tie nu beugelloos is! En ook nog een hoeraatje voor je verjaardag, gefeliciteeeeerddd!! Wat een leuke foto's! (ennee... kom maar op met die taart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Piet Van Linden15 april 2016 om 12:27

    Voor mij zal je altijd een beetje mijn kleine meid blijven, wat je ook doet, waar je ook bent... en ik weet dat ik altijd trots op je zal kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je mooi met die grote glimlach. Echt fijn dat je beugel er eindelijk uit mocht! En o ja, nog gefeliciteerd! (beter laat dan nooit)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. NEEE, ik heb je verjaardag gemist nu! : (((( Ik wil je alsnog een suuuuper fijne verjaardag wensen en ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad! ♥ Je lach is ZO mooi, wauw! Die glitters, hoe tof ook weer, hihi. (Heb je je lay-out aangepast of ligt dit aan mij (ik heb al super lang geen blogs meer gelezen, oeps))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk artikel, zo leuk om te lezen! En nog gefeliciteerd met je 18-jarige verjaardag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel fijn geschreven Lobke!! Oh wacht. Dat hoort niet als eerste. Dit hoort als eerste: NOG HAPPY BDAY MET JE VERJAARDAG!!!!! Wacht. Dat klopt ook niet. NOG GEFELICITEERD MET JE BDAY!!!! Okay, never mind anyway ik geef het op. Maar. Heel fijn geschreven Lobke! :) En de mooie witte tandjes gecombineerd met de gouden glitters staan je schitterend. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pssst. :) Als je 18 bent én na 2 jaar van je beugel af bent én heel erg leuk op de foto staat heb je ook het recht om het getal 17 in de sidebar met zo'n mooie glimlach te veranderen in het getal 18. YAY!! :) :)

      Verwijderen
  15. je hebt echt een prachtig gebit!
    Wat een onwijs mooie lipistick heb je ook op.
    die blouse is lokaal zo gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Lobke! Ik ben veel te laat met feliciteren.. oeps. Maar alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad! De foto's zijn weer super mooi en creatief gemaakt! Love je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aah mooie lach! zo heerlijk als je eindelijk beugelvrij bent (ik had hem 4,5 jaar cry cry ..) Je blousje is ook echt super leuk! love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Omg wat een beauty ben je! Het staat je zo goed :). Ik weet nog dat die van mij eruit ging, ik had het gevoel dat er nog een slijmerig laagje van mijn tanden af moest haha. Toen ik in de spiegel keek herkende ik mezelf niet meer, dat beeld dat ik 2 jaar lang heb gezien was ineens bam iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen