Spontane acties zijn het leukst

16 februari 2016

Na een korte sms aan mijn beste vriend met de vraag of hij nog eens model wou spelen, besloten we enkele dagen later om naar Antwerpen te gaan. Het was een koude en donkere dag met hier en daar een regenbui, maar dat hield ons niet tegen. We zochten een plekje om rustig te ontbijten, bespraken nog enkele dingen en vertrokken richting een leuk plekje om kiekjes te schieten. Tijdens het wandelen, bespraken we eventuele volgende plaatsen waar we heen konden gaan. En hoe langer we het bespraken, hoe gekker het idee werd. En zo vertrokken we na lang zeuren en aandringen van mijn kant, richting de mooi zee: Oostende. Want spontane acties zijn het leukst.

Het was een mooi weerzien met de zee en de zeelucht heeft me deugd gedaan. De twee volle uren die we daar rond dwaalden (Lees: ijsjes eten, schaamteloos zingen en hardop lachen), waren geweldig. We maakte een mooie herinnering die ik niet snel zal vergeten. Afscheid nemen van de zee viel me dan ook zwaarder dan ik had gedacht. Het zal daarom niet lang duren voor ik weer sta rond te huppelen op de mooie stranden van Oostende. 

Want Oostende, wat was je mooi.

14 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Aaah, tzeetje is toch ook een van mijn lievelingsplekjes! Leuk dat je zo spontaan een model kan regelen uit je vriendenkring, dat is bij mij wat moeilijk (al die preutse vriendinnen die 'niet mooi' op de foto staan, ken je het haha). Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dit, hele mooie foto's! Zou zo uit een H&M boekje kunnen komen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeutje. Handig als je beste vriend ook gelijk echt onwijs fashionable is, en ook nog eens echt zo'n modellenhoofd heeft! (Jep, dat was een compliment, hihi). Het zijn mooie foto's geworden! Liefs <3 PS: Ik hoop dat je je alweer wat beter bent gaan voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om portretten te fotograferen aan de kust! Heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gave foto's, en ziet eruit als een mooi plekje! En hij heeft idd echt een modellenhoofd (;

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave foto's Lobke! En aah wat houd ik van de zee(lucht), superleuk zo'n spontane actie. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! De zee is inderdaad echt een leuke plek om te zijn! :)

    XOXO
    http://prettysmileps.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wuaw, mooie foto's!! De zee is inderdaad echt een soort van 'uitlaatklep' waar ik ook nog eens dringend naar toe moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie wat een mooie foto's zijn het geworden! Je vriend heeft er het koppie wel voor, ze zijn echt gaaf joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's op een prachtige locatie!

    Liefs,
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat maak jij een mooie foto's! En halleluja wat een leuke, knappe beste vriend heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zo te zien een artikeltje gemist. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's zo bij die rotsen!
    Ik ga je volgen, want na twee posts vind ik je blog al leuk. :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen