Nieuwe iphone en andere kleine dingen

9 januari 2016

Dat het tijd werd voor een nieuwe gsm was al snel duidelijk. De momenten waar ik heel dringend iemand nodig had of midden in een telefoongesprek zat, viel mijn bereik helemaal weg. Niets meer. Na lange pogingen om net even de scene uit de leeuwenkoning na te doen op mijn terras, was ik er klaar mee. Hier moet een vervanging voor komen. Ik ging al mijn centjes opsparen om zo te investeren in een goede bereikbare gsm. Het plan was er, enkel de uitvoering had nog een beetje bijsturing nodig (Lees: december is een verschrikkelijke maand geweest voor mijn portemonnee..) Maar een paar dagen geleden was het officieel. De mensen die me volgden op instagram, konden mijn nieuwe liefde al ontmoeten (schaamteloze instagram-promotie hihihi).


De nieuwe Iphone 5c is nu al een paar dagen mijn beste buddy. Het voelt nog steeds enorm vreemd om niet meer te sleuren met 2 spullen. Namelijk mijn gsm'etje en mijn Ipod. Omdat Mijn gsm maar 8gb heeft, blijft mijn Ipod nog steeds nuttig om alle kleine extra's op te downloaden (dus no worries, het was geen weggegooid geld).

De reden dat dit artikel vandaag online komt, en niet gisteren is heel simpel. De afgelopen drie dagen (donderdag - vrijdag en zaterdag), leefde ik zowat een beetje in het theaterhuis. Gister was de première en heb ik me samen met een vriendin me rot geamuseerd (Lees als: we mochten helpen met de hapjes die door de stress overal in het rond vlogen. We zagen bekende mensen waar we samen met mijn nonkel over praatte en we stonden met Jelle Florizoone op de foto die hij daarna op zijn instagram postte. Dit was zowat het hoogtepunt van mijn avond!!!!!) 

Het was leuk, het was fijn, tot ik besefte dat ik dit artikel nog moest schrijven. Maar ik nam me toch nog even voor om de tijd te nemen om dit te schrijven wanneer ik niet onder druk sta en zo geen kwaliteit meer aflever. Beter dat, dan een slecht, onordelijk geschreven artikel zonder liefde, nietwaar? 

Ook wil ik ieder van jullie bedanken voor de enorme lieve reacties op mijn persoonlijke artikel. De reacties brachten een warm en fijn gevoel terug naar boven, die ik even uit het zicht was verloren. Ik wil jullie dan ook in alle eerlijkheid vertellen, dat het jammer genoeg niet meer goed gaat komen tussen mij en mijn vriend. Hoe graag wij elkaar ook zien, zijn we nét iets te verschillend en lopen we ieder onze eigen weg verder. Ik twijfelde om dit zo snel te zeggen, maar ik denk dat dit de beste manier is om elk stukje van mijn hart terug te vinden en mezelf zo weer te herpakken. Ik ben nog jong en er zijn nog genoeg avonturen die mij de komende jaren opwachten wat zorgt dat ik misschien beter af ben zonder een vriend, haha.

13 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Oehlalaaa, proficiat met je nieuwe speelgoed, hihi :D Ik heb al veel goeds gehoord over de 5c! Liefs :D (& een hele dikke knuffel voor je ivm die laatste alinea <3)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe iphone ziet er echt mooi uit!! Geniet ervan!! Ik ben binnenkort ook toe aan een nieuwe denk ik (mijn batterij gaat heul snel leeg en hij loopt vaak vast). Ik weet nooit zo goed hoe ik moet reageren op zulk soort dingen en ik kan dat ook nooit zo goed verwoorden als anderen.. Lieve Lobke, je bent een pracht van een meid en net wat je zelf zegt: kijk hoe jong je nog bent! Streef naar wat er nog op je te wachten staat.. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En vergeten te zeggen: je hebt een nieuwe foto in je sidebar toch? LEUK!!!!

      Verwijderen
  3. Man, wat een mooi ding! Een heel jaloers mens hier ja. Veel succes ermee en heel veel plezier enzo. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh zo gaaf dat je Jelle hebt ontmoet en wat staat die donkerrode lipstick je goed Lobke, wauw! (Ben je ook zo'n trouwe Familie fan, hehe?) Vaker dragen meid! (: Jammer van je vriend en jou, maar zoals je zelf zegt er gaan nog zoveel geweldige avonturen je pad kruisen, geloof me. Je bent een topper! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, nu ben ik in alle haast iets vergeten zeggen over je nieuwe aanwinst, HOE MOOI IS IE!!!

      Verwijderen
  5. Hahahaha ik moest echt hardop lachen bij dat stukje van de leeuwenkoning 😂 (dat is de lach/traan emoji die je waarschijnlijk niet op je desktop kan zien.. OMG MAAR WEL OP JE NIEUWE BEAUTY!!). Ik vind je telefoon echt super awesome 😊😊 (bloos/glimlach emoji), heel veel plezier ermee! En echt 😕 (sad emoji) dat het niet meer goed komt. Maar nu ben je weer een mooie ervaring rijker!! (Ja weetikveel, geen verstand van vriendjes.. Ik probeer ook maar iets positiefs te zeggen..). Die dikke kus krijg je dus maar van mij 😘 (kusjes emoji)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh oh, nu post ik de reactie en kan ik de emoji's niet zien 😱😱 :)

      Verwijderen
  6. Oohh, wat ziet je iPhone er prachtig uit! Enjoy it! En je hebt gelijk, je bent nog jong en je hebt er staat je een heel mooi leven te wachten! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaaaaf dat je met Jelle op de foto bent geweest! En die nieuw iPhone ... wauw. Ik zit hier met mijn iPhone 4s, vol krassen op -ja ja- natuurlijk mijn screenprotector met een hoesje erop die ik kapot heb laten vallen. Ja de iPhone 5c is dan toch wel een stuk beter ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaah *gilletje* Jelle Florizoone?! Hihih, met hem wil ik ook weleens op de foto gaan hoor! (; #diehardFamiliefan Ik heb ook nieuw speelgoed, de iPhone 5s. Ik ben er zó blij mee! En een dikke knuffel meid! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je nieuwe gsm mooi! Het schijnt dat je met een iphone hele mooie foto's kan trekken :). Kei wijs dat je met een BV op de foto bent geweest. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook een 5c en ik vind 'm super fijn. De witte is echt heel prachtig. En heel veel sterkte hè meid. Ik snap dat het superrot moet zijn, maar je kunt het.

    BeantwoordenVerwijderen