Mijn eerste bloggers meeting

5 januari 2016

Hoewel ik er erg veel zin in had om al deze lieve meiden te ontmoeten, nam ik de bus met een klein hartje. Het geluk stond niet echt aan mijn kant nadat ik mijn eerste bus had gemist. Tot op het laatste moment bleef ik geloven dat het niet waar kon zijn tot de bus van een halfuur later voor mijn neus stond. Ik werd erg zenuwachtig toen ik naar de afgesproken plek liep om Lise, Britt, Helene en Klaartje te zien, maar al snel werd het de mooiste afsluiter van 2015 die ik me kon bedenken.


Na een namenrondje waren we op weg naar een eettentje om onze magen te vullen. We spraken om 12 af, zodat het ijs kon gebroken worden tijdens onze middagmaal. Britt en Helene spraken over Exki waar ikzelf nog nooit was geweest. Het was gezellig, lekker en ook nog eens biologisch en vegetarisch! Helene en Klaartje claimden snel een plekje voor ons zodat we elks een lekkernij konden kiezen en daarna onze kado'tjes konden uitdelen. Ik kreeg van klaartje een lieve, hartjes-vormige doos gevuld met items die me winter-proof konden maken (zakdoekjes, lipgloss, pleisters, eten!!!). Het kado was dus ideaal en ik was er ontzettend blij mee. 

Daarna trokken we richting het fotomuseum en maakte we nog even een pitstop bij een steegje die ik een paar weken geleden had ontdekt. Het steegje was helemaal versierd met graffiti en was dus de ideale plek om mooie foto's te trekken van elkaar. Ik vond het zo mooi dat ik even baalde dat ik zelf geen mooie graffititekeningen kon maken. Maar aan de andere kant denk ik niet dat ik het lef heb om dit te doen. Wie weet word ik gepakt door de politie en moet ik mijn poging-tot-kunstwerken er dan allemaal afhalen (en dan denk ik al snel aan de Hoe-Overleef-Ik-film met Rooz en Neus die werden gepakt.. ben ik de enige??).

Even een shout-out naar Britt die deze foto van mij trok! 

Naast het fotomuseum, stonden er ook nog twee andere activiteiten gepland. Maar omdat we het zo naar ons zin hadden in het fomu, hadden we helemaal geen tijd meer om de rest te doen. Zo namen we ook deze hele leuke groepsfoto op de trappen van het museum. We maakten nog vele kiekjes in het museum en gingen daarna weer terug naar de Meir. Hier namen we afscheid van Britt en gingen, nog even de Lush in en daarna dronken we een lekkere milkshake. Toen het echt donker begon te worden, werd het tijd om afscheid te nemen en naar huis te gaan. 

Ik vond het zo spannend maar heel erg leuk om deze lieve meiden te ontmoeten. Ook omdat we niet alles hadden kunnen doen dat gepland stond, werd dit snel een excuus om een vervolg aan deze meeting te maken. We waren een goed team en ik weet zeker dat dit niet de laatste meeting met ons vijven zal worden :).

24 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Mij lijkt een blogmeeting echt enorm leuk !
    Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leeeeuk! Ik ben van iedereen het verslag aan het lezen hihi, leuk om die foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh dit ziet d'r zo gezellig uit!! (volgensmij schreef ik dit ook onder de artikelen over de meeting van de anderen, maar het ís gewoon zo :) En wat een leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt ontzettend gezellig en leuk uit! En de foto´s zijn heel mooi geworden!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond HOI zo leuk vroeger! Nostalgie haha :) Er zijn toch van die plaatsen waar je gewoon (legaal) graffiti mag spuiten? Gewoon doen! Volgens mij zou je dat heel goed kunnen :) Iemand bij mij op school kan super goed graffiti spuiten. In het begin vroeg ze steeds rond of ze ergens een muur mocht hebben, maar nu wordt ze dus echt aangesproken door mensen of ze ergens iets wil komen zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat van de Hoe overleef ik boeken is zeer herkenbaar. En wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat leuk dat jullie gemeet hebben! Ziet er echt onwijs gezellig uit. Oh, en bij dat graffiti spuiten denk ik ook altijd direct aan Hoe Overleef Ik, hihi. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk en hele leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke en gezellige foto's! En blogmeetings zijn zó leuk, want je ziet allemaal mensen die dezelfde dingen leuk vinden! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaahhh zo leuk lobke!! (hahaha mijn laptop maakt van je naam niet lobke, maar lobke :) (ps. niet gemeen bedoelt) (pps. dat doet me inderdaad ook super erg aan HOI denken!) (ppps. net zoals de ps-sen die zo doorlopen) (pppps. zoals dit :) Ziet er echt super gezellig uit! Lijkt me echt heel leuk, een bloggersmeeting, al ben ik denk ik wel degene die in haar broek poept bij aankomst haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Okay, gemeen. Wanneer ik het voorbeeld wil geven kapt autocorrect ermee en maakt hij er geen lobje meer van. Tssss, volgensmij denkt 'ie dat hij slimmer is dan ik (ik heb dus nog iets te overmeesteren vanavond...)

      Verwijderen
  11. Lijkt mij zo gezellig en zo ziet het er ook uit! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel leuk en gezellig uit! Ook een lief kadootje. Ik wil nu ook zoveel andere bloggers ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rooz en Neus, ja, wow wat een herinneringen die nu terugkomen! Ik denk alleszins wel dat als jij een stuk muur zou krijgen en een paar spuitbussen het echt wel een mooi kunstwerk zou worden! (: Het was echt ZO leuk! En je staat er inderdaad echt super mooi op op die foto die ik van je nam, hihi maar je bent dan ook gewoon een leukerd. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oeh wat een leuke foto's !
    en ik moest inderdaad ook meteen aan hoe overleef ik denken haha
    xx ish

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er zo gezellig uit! Wat leuk dat jullie dat gedaan hebben! Dat steegje is ook een goede ontdekking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaaaaaargh wat had ik hier graag bij willen zijn.. Jammer genoeg veel te ver :(. Maar dit ziet er zo leuk en ik wil jullie ook ooit een keer meeten.. Hebben jullie lootjes getrokken? Sorry ik ben nieuwsgierig haha.. Echt leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw je hebt prachtige foto's gemaakt en super leuk zo'n meeting!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh wat leuk om dit nog eens te zien en te lezen. Het steegje was inderdaad echt super mooi, en het was echt superfijn om jullie allemaal eens te zien en te ontmoeten! Ik mis jullie nu al! Zeker als ik de foto's nog eens allemaal zie en dit alles lees. :) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het klinkt echt zo leuk!! Ik wil ook eens naar een meeting waar wat minder meiden zijn, lijkt me toch wat persoonlijker of zo. :) super gezellige foto's, die laatste is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen