SLACHTOFFERS GEZOCHT: kerst-meeting

20 november 2015

Toen ik samen met Lise opstap ging, hadden we het leuke idee om een meeting te houden. Een meeting die zou plaats vinden in de kerstvakantie. We koppelde er al snel leuke ideeën aan en kwamen tot een heel leuk concept. Nu zijn we dus enkel nog opzoek naar lezers/bloggers die mee willen doen met deze kerst-meeting. Want ja, het thema is KERST!! Gaat er al een belletje rinkelen met een idee wat we van plan zijn?... 

Het is heel simpel! We spreken deze kerstvakantie 2 keer af. De eerste keer spreken we ergens centraal in Antwerpen af. We gaan gezellig iets eten, drinken, ergens naartoe gaan, foto's trekken van elkaar,.. (suggesties zijn altijd welkom!), we leren elkaar kennen en gaan dan een leuk spel spelen. Wie kent de 'geheime kerstman' nog? Iedereen die komt trekt een naam van diegene die aanwezig is, en start dan de zoektocht naar een leuk kado'tje voor die persoon. De tweede keer dat we samenkomen, is om de kado'tjes uit te delen en kerst te vieren! Hoe en waar we dit exact gaan doen, weten we nog niet zo goed.. maar eenmaal we gestart zijn met de eerste meeting, zal alles wel heel vlot verlopen! Het wordt dus een hele fijne kerst-meeting en ik heb er alvast heel veel zin in!!


Wat moet je dus doen om hieraan mee te doen? 

Stuur een mailtje naar mijn e-mail (lobkevanlinden@hotmail.be) of naar Lise haar e-mail (lise.halverwege@gmail.com). Stel jezelf voor en (indien je natuurlijk blogt) stel je blog voor. Zo krijgen we toch een ideetje wie er allemaal meegaat! 

Ook moet je deze (KLIK) link invullen. Hier duid je aan welke dagen je allemaal kan. Zo krijgen we een overzichtje wanneer we het beste met elkaar kunnen afspreken. MAAR VUL ENKEL IN ALS JE 100% ZEKER WEET DAT JE KOMT!

Lise en ik zullen heel erg ons best doen om er een enorme leuke meeting van te maken en hopen dat jullie net zoals wij, heel enthousiast zijn over deze kerst-meeting! En wie weet, zien we elkaar dan wel!

16 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Ooh, veel plezier op de meeting! Met kerst moet ik helaas leren -aaaargh-, dus ik zal aan jullie denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Lobke, jouw titel is zo leuk! Haha :) Ik heb al zin in de meeting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahh wat een tof idee! Helaas een beetje erg ver weg, maar heel veel plezier in ieder geval!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt me heel erg tof! Helaas Is het iets te ver weg voor mij . Maar alvast heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me heel erg tof! Helaas Is het iets te ver weg voor mij . Maar alvast heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DAT IS ZO LEUK!! Ik woon alleen echt in het noorden van Nederland :( :( :( Maar het gaat vast super leuk worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, echt een superleuk idee! De vorige meeting met Lise, Britt en Katrien was al gezellig, dus dit aanbod sla ik zeker niet af! Antwerpen is wel een eindje reizen, maar ik heb het er voor over! Nu alleen de datums nog eens checken en een mailtje versturen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Omg WAT ONTZETTEND LEUKKK! :D Ik wil ontzettend graag meedoen, woon helemaal niet zo ver af van Antwerpen dus dat is geen probleem. Moet we nog effe vragen aan m'n ouders dus als die instemmen kun je mijn inschrijving binnenkort verwachten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AAAAH! Lobke! Wat een super leuk idee dit!! Hier wil ik zo graag bij zijn!!! Maar waarom wonen jullie nou weer in België?!?! Dat is voor mij gewoon acht uur met de bus op één dag en 18 euro retour... Ik zou er dan dus maar één keer bij kunnen zijn tenzij ik in Belgie blijf haha.. (want tja 40 euro heb ik niet zo één twee drie voor de reis, en al helemaal niet nu de december maanden er aankomen :/) Ik ga het overleggen met mijn ouders maar ik wil zo zo zo zo graag!! We moeten sowieso een keertje meeten binnenkort, want volgens mij ben je echt een geweldig persoon en ik wil met je in real life kunnen lachen!!! xxxxxx <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OOH!! Ik hoop echt met heel mijn hart dat je kan komen!! Ik wil best wel vragen of je bij mij eens kan blijven slapen hoor?? Hopelijk kan je erbij zijn, want dan zou het nog veel leuker worden met jou erbij!!! <3 <3 <3

      Verwijderen
  10. Ach kind, waarom woon je nou in België?? Anders leek het me zó leuk om jou te ontmoeten.. ;( Veel plezier alvast met alle mensjes die wel kunnen. Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He kind, we gaan elkaar zeker wel eens een keer ontmoeten hoor! Daar zorg ik voor!!

      Verwijderen
  11. Oh wat een leuk idee! Ik ga zeker proberen om erbij te kunnen zijn! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh leuk dat jullie dit gaan doen! Ook ik zit met kerst aan de studie, lucky meee. Mooie foto trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaa, Lise had er al wat over verteld en ik was al aan het popelen tot ik er wat meer over te weten zou komen, hihi. Ik wil er zéker bij zijn, lijkt me zo onwijs gezellig om jou ook eens te ontmoeten Lobke! En om Lise (ik lees hier net dat Eva ook wilt dus lijkt me oooook onwijs tof om Eva nog een keertje te zien!!!) nog een keertje terug te zien! (En om andere lieve bloggertjes te ontmoeten, hihi.) Ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen