ik vond een fotografie-buddy

24 november 2015

De vakantie liep bijna op z'n einde toen ik samen met Io had afgesproken. Het was weer een tijdje dat ik haar had gezien en we hadden de tijd nodig om over veel dingen bij te praten. Zo spraken we om 12 uur af op de groenplaats, en namen de tram richting het fotomuseum. Toen we alles goed en wel hadden bekeken in het museum en al verbaasd waren dat we er zo snel doorheen waren, stapten we terug door de kleine straatjes van Antwerpen. We zochten een gezellig plekje om onze honger en dorst te stillen. En voor we het wisten, zaten we daar een uur later nog gezellig te praten over vanalles en nog wat. 

Toen we eenmaal klaar waren, trokken we weer op pad door de kleine winkelstraatjes. We namen hier en daar de tijd om leuke foto's te nemen van elkaar, aangezien fotografie 1 van onze grootste hobby's zijn. Om te beurten stonden we te poseren voor de camera, hoe raar en ongemakkelijk het soms wel voelde. Gelukkig konden we er enorm mee lachen en zijn er hele fijne resultaten uitgekomen! Hier is alvast mijn deel van de portretten die ik trok van mijn lieve vriendinnetje.




15 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Aaah, superleuk om je passie te delen en te poseren voor elkaar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is het heerlijk om dezelfde passie te hebben. Mooie foto's Lobke! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk om iemand te hebben om dat soort dingen mee te doen! De foto's zijn leuk geworden :) (En die trui van haar is zo mooi, echt!) Heeft zij ook foto's van jou gemaakt? Ik wil ze zien, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat heeft ze! Enkel heb ik zelf de foto's nog niet gekregen omdat ze het ontzettend druk heeft. Dus hopelijk komen ze snel naar mij toe zodat ik ze ook op mijn blog kan zetten! :)

      Verwijderen
  4. Mooie foto's !
    Wat fijn om iemand te hebben met dezelfde passie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Met een buddy foto's maken is zo veel fijner en leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik struggle altijd met een fotografie buddy vinden. Dit klinkt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk foto's heb je gemaakt! Ik hou ook erg van fotograferen. Voor of achter de camera vind het allebei leuk. ^^ -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat een leuke foto's heb je gemaakt, ik mis zo'n fotografie buddy echt heel erg haha :') Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! En wat draagt ze een leuke trui! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je iemand gevonden hebt! Ze ziet er leuk uit, haar rokje: geef.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ontzettend toffe fotootjes zeg Lobke! Ontzettend tof dat je iemand hebt gevonden waarmee je zulke fijne dingetjes kan doen. (: Ik lees hieronder dat ze jouw foto's nog moet doorsturen, wel ik ben erg benieuwd! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat onwijs leuk dat je een fotobuddy hebt gevonden! De foto's zijn erg goed gelukt, volgens mij kan je er heel erg goed het karakter van Lo in herkennen? Knap gedaan! Trouwens mag ik even zeggen dat Lo er echt onwijs leuk uitziet? Ik wil ook zo'n hoed! En dat rokje! Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar de foto's die zij van jou heeft gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah ziet er tof uit! En ze heeft een hele leuke outfit aan! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig! Zo leuk om op pad te gaan met iemand die dezelfde interesse heeft. Je vriendin heeft trouwens een leuke outfit aan :)!

    BeantwoordenVerwijderen