Mijn geliefde sokken

2 oktober 2015

Als er iets is waar ik niet genoeg van kan krijgen: dan zijn het toch wel die gekke sokken. Mijn kleine obsessie is nu al serieus gegroeid, dat ik elke dag een ander gek paar kan aandoen. Bye bye effen, saaie sokken, helloooo nieuwe gekke liefdes. Het leek me dan ook leuk om enkele sokken te laten zien die in mijn mooie collectie mogen stralen. Om het niet al te chaotisch aan te pakken, doe ik het even per categorieƫn. Vandaag zet ik even mijn geliefde fruit/fast-food sokjes op een rijtje.


Dit geliefde trio zijn de nieuwste in mijn collectie. Een paar weken terug, zag ik deze hangen toen we nieuwe schoenen voor m'n broertje gingen halen. Ze waren ZO schattig dat ik ze echt niet kon laten hangen. In totaal waren ze 3 euries (als ik het me goed kan herinneren en mijn hoofd me nu niet in de steek laat...)

Deze leuke citroentjes, kocht ik in de zomervakantie in Mechelen. Ze waren afgeprijsd (nog een extra reden om deze liefjes mee naar huis te nemen!!) en van m'n lieve mammie, mocht ik er enkele uitkiezen. Deze kwam ook mee naar huis. Hij kostte ongeveer 2.50 euries in de Veritas.

Als laatste dit paar.. hoe leuk zijn ze?? Deze sokken zijn ook een hele fijne herinnering aan mijn reis naar Polen. Ik kocht ze daar in de plaatselijke H&M voor 10 euries? (Laten we zeggen dat mijn hoofd me best wel in de steek laat de laatste tijd... haha).

WAT ZIJN JOUW FAVORIETE SOKKEN?
L.I.E.F.S

15 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat een leuke sokken Lobke! Mijn favoriete sokken zijn toch wel die van Happy Socks, hoewel sokken met kattenhoofdjes ook al heel lang op mijn lijstje staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke sokken! Zelf draag ik altijd effen zwarte kousen, maar ik kan me voorstellen dat jij het super vind om deze te dragen! Die laatste zijn echt de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die aardbeienkousen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JA JA JA!! I luuuuvv sokken! Ik vind de citroensokken echt heel awesome, maar eigenlijk wil ik ze allemaal stelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke sokken allemaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die fruit sokken zijn echt geniaal, heel leuk! Origineel artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wauw!! Je hebt wel echt een collectie om trots op te zijn! Zulke sokjes vrolijken je toch wel op als je sad bent en naar beneden kijkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha geweldig al die fruitsokken! Frietjes en hamburgers misstaan ook niet trouwens ;) Ik wil nog heel graag leuke sokken voor in m'n dr. Martens hihi.
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wauw wat leuk! Ik ken het echt helemaal, van die felle sokken zijn echt superleuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik draag dus altijd zwarte of grijze sokken. Gewoon omdat dat makkelijk is, haha. Maar deze zijn dus zoooo leuk. Ik moet nodig eens naar de Veritas of H&M. Als ik nog eens ergens heen ga op vakantie ga ik ook sokken kopen als soort van souvenir. Da's dan tenminste iets waar je wat aan hebt als souvenir. (: Die watermeloentje zijn zooo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een leuke!!! Die fruitige sokjes zijn ZO leuk. Waar heb je die gehaald? Heerlijk prijsje ook :D En je hamburgersokken zijn ook briljant.

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh bedankt! De fruitige sokjes heb ik gehaald bij de Brantano. Oeps, sorry dat dit er even niet bij stond haha! xx

      Verwijderen
  12. Haha wat een geweldige sokken! Ik houd (vooral in de winter) van die dikke roze wollen sokken haha

    Liefs Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Deze zijn zo onwijs leuk! Ik word er echt helemaal blij van! Als ik die sokken zelf zou hebben zou ik wel echt de hele tijd honger/trek hebben bij het zien van die lekkere aardbeitjes en ananassen! Maar ik zou ook de verleiding niet kunnen weerstaan er niet naar te mogen kijken.. Hmmm, struggles! Misschien is het beste dan maar om de twee dingen te combineren, al kijkend naar je sokken een lekkere meloen eten #myrthelogica ;)

    BeantwoordenVerwijderen