Outfit - Malo Les Bains in tweedehandsvorm

11 september 2015

Ik denk toch niet echt dat ik model ga worden hoor jongens. De laatste keer dat ik voor de camera stond, voelde een beetje ongemakkelijk. Maar misschien heeft dit ook te maken met het feit dat er duizenden toeristen stopten en mij aangaapte, om te zien wat ik nu eigenlijk aan het doen was? JA HOOR, ik heb een blog en vond het nog eens leuk om wat outfit foto's te schieten.. dacht ik, want het luidop roepen was nog even moeilijk haha. Oh en nog iets dat ik geleerd heb van deze soort-van-fotoshoot-ervaring in Malo Les Bains, is dat ik prachtige gezichtsuitdrukking kan maken.. als je de foto's ziet, zul je me wel snel snappen hehe. 

Vorige week vertelde ik dat er een outfit-artikel online ging komen, ennnnn hier is 'ie dan! Ik ben echt onwijs blij met de foto's die eruit zijn gekomen. Oké ja, sommige heb ik echt achterwegen moeten laten omdat mijn hoofd er echt te raar opstond (Lees: de verwarring van al die toeristen was ENORM groot), maar sommige die nog een beetje meevielen, vond ik het wel waard om er toch even tussen te stoppen (Lachen is toegestaan!!). En nog het leukste feitje van allemaal: de outfit is volledig tweedehands, yeah baby (op mijn mooie all stars na dan, ohhh en de coolste sokken evvaaahr). Benieuwdddd? 

"Oke papa, af en toe moet je ook eens foto's tot hier trekken. Dat doen de coole bloggers ook altijd. En het staat ook heel leuk om m'n bloggie. Dus doe maar even vanaf hier.."  Perfecte timing natuurlijk, hoe kon het ook anders. M'n papa weet hoe hij zijn foto's moet trekken, haha. En kijk naar die blik.. NOTA: ik kijk niet altijd zo hoor! Gewoon af en toe eens een keertje haha.

Zoals ik al vertelde, was de outfit volledig tweedehands. Nu ja, buiten de all stars die ik in een lokaal winkeltje kocht om de hoek en de lieve sokken van de Veritas. Maar om toch een beetje meer uitleg te geven over de kleding kan ik zeggen dat het leuke vestje van de kringloop is in Ieper. Het was een klein gezellig winkeltje, waar ik snel terug naartoe wil gaan om daar een mooie hotspot van te maken. De prijs van dit jasje was normaal 8 euries. Maar omdat er een verschenen stuk op de achterkant was (En ik heb nog steeds niet gevonden waar hij zit hoor..), stond de kassierster erop om de prijs te halveren. Ik zei eerst dat het niet hoefde, maar ze hield stevig vast en gaf me een flinke korting. Dus lieve dame achter de kassa waarvan ik je naam niet weet, je hebt me een hele blije meid gemaakt met deze lieve actie!

De high-waisted broek, het wollen truitje en m'n tasje, kocht ik in de lokale kringwinkel om de hoek (er is hier veel om de hoek als je in het centrum woont, lekker handig en gemakkelijk). Mijn horloge was een parel die ik vond op de rommelmarkt naast ons dorpje. En tot slot heb ik een leuke ketting aan van de zee, met mijn naam erop. Hoe leuk is die? Zo heb ik toch een klein souvenirtje voor mezelf, die ik het hele jaar kan dragen. YAY!

WAT IS JOUW FAVORIETE WINKEL?
L.I.E.F.S

17 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Oeh wat een super leuk jasje! Ik houd van dit stijltje :) Toffe zonnebril ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wordt echt blij van je foto's! Heel gezellig, met veel kleurtjes en lekker vrolijk. Het jasje en de sokken zijn echt AWESOME!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je jasje is zo leuk, dat kleurtje, ik ben verliefd! En foto's maken te midden van veel mensen is inderdaad awkward, maar dat nemen we maar voor lief! ;) Keileuke outfit Lobke<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw. Die blik, echt waar! Op de eerste twee foto's kijk je echt heel lief, maar vanaf dan is het echt hilarisch hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, outfitfoto's maken is oefenen. Soms ben ik wel een uur bezig samen met mijn moeder ;). Gaaf dat je hele outfit van de kringloop komt! Ontzettend origineel en je ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat een PERFECTE timing van je vader! Je spijkerjasje is zo mooi, die kleur ook! Je hele outfit is zo mooi! En de foto's ook natuurlijk (complimenten aan je vader)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh dat jasje is zo mooi! Prachtige outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohh geweldige sokken :) De foto's zijn zo leuk geworden, lekker vrolijk en spontaan! Ook echt een leuk jasje, ik hou van die kleur! Foto's maken als er mensen langskomen is inderdaad soms nogal awkward

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, je bent zo'n leukie! Alles zet je er ook gewoon op (: Ik vind dat gele kleurtje echt heel mooooi. Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig is lachen toegestaan, want momenteel type ik dit echt met een smile op mijn gezicht, hahah! Je foto's zijn zó leuk geworden! Ooh, die high waisted broek is echt prachtig! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit, echt typisch Lobke stijl (dat is een hele mooie stijl :)!)! Je kousen, ja ,die zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je jasje is echt geweldig leuk, wat een geluk voor zo'n prijs :) leuke foto's! Ik maak ook altijd gebaren als mijn zusje foto's van me maakt, "zo groot moet de foto zijn!" haha.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 'Zoals alle coole bloggers doen' ZO herkenbaar, haha. Ik moet ook voortdurend instructie's geven hoe mijn papa of mama wat moeten trekken, de timing is inderdaad niet altijd het beste. En gek gewoon dat je zulke leuke dingen gewoon tweedehands kan kopen! Erg toffe outfit! En het is alleen maar goed dat je de verschenen plek nog niet hebt gevonden, misschien is 'ie er niet eens? (:

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaah wat schattig en mooi! Ik ken het echt helemaal, van die mensen die constant zitten te kijken als je zo aan het poseren bent. Echt grappig, want ik heb ook zo super veel van die foto's waar ik zo aan het uitleggen ben van: "nu een foto van mijn hele lichaam" haha! En ook een super leuke outfit van je natuurlijk ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen