Op bezoek in Malo Les Bains

4 september 2015

- Even een tekstje tussendoor. HOERA. Ik heb de 100 volgers gehaald (ehh, ja al een tijdje). Maar toen ik mijn dankbaarheid uitte op mijn instagram, was ik even vergeten dat ik het hier niet had gedaan. Thanks lieve, trouwe lezers. Natuurlijk laat ik dit niet voorbij gaan en komt er binnenkort iets online (Lees: als ik niet meer blut ben om iets onwijs voor jullie te doen). Dus nu alleen kan ik vele virtuele knuffels en lieve kusjes opsturen..... xxxxxxxxxx - 

Ken je het gevoel dat je eens in een stad wil verdwalen tussen de prachtige zijstraatjes? JA? Ik ook! Toen we op bezoek gingen naar een paar vrienden (en daar hoort die lieve Lise bij), kwamen we terecht in Frankrijk. En om een beetje specifieker te zijn, in Malo Les Bains. Voor we echt op bezoek gingen, besloten we eerst om gezellig een ijsje te eten. Maar de plek waar Lise zich bevond, had geen enkele ijskraampje staan. Daarvoor trokken we terug naar het centrum (want wij doen alles voor een ijsje haha) en kwamen al snel terecht in enkele zijstraten. Mijn fotografie-kriebels kropen heerlijk omhoog en ik kon het dan ook niet laten om foto's te nemen. Want wat is het daar zo mooi! Mijn papa werd ook getinteld door de fotografie-kriebels en samen schoten we een heleboel kiekjes. En die kiekjes laat ik jullie vandaag zien. Zodat jullie mee kunnen wegdromen, bij die heerlijke huisjes. Enjoy.

Dit was heel mooi om te zien. Er was een huis waar een herdenking-plaat aanhing voor de mensen die gesneuveld waren tijdens de tweede wereldoorlog. We vermoeden dat deze mensen ofwel in het huis woonden, of in de straat zelf. We stonden hier even stil en kregen de rillingen toen we aan al die ellende dachten. Het bracht een glimlach op mijn gezicht om te zien dat deze mensen nog elke dag worden herdacht. En niet alleen door hun familieleden of vrienden, maar ook door de toeristen die hier voorbij komen en even de moeite nemen om dit te lezen. Mooi toch!

Ik ben helemaal verliefd geworden en wil graag eens een keertje terug. En dan komt hier nog een leuk feitje: ik schoot hier mijn outfit foto's die binnenkort online komen. Ik kon het niet laten om zo'n gezellig, lief huisje voorbij te laten gaan. hihi.

LIEFS

17 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Mooie foto's Lobke! Frankrijk heeft altijd iets rustigs over zich heen. Ik merk het in ieder geval altijd meteen als we over de grens gaan. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle huisjes daar waren zo mooi ♥ Ik wil ook terug...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's heb je genomen, die pastelkleurige huisjes hebben zo een sfeervolle uitstraling. Nog eens gefeliciteerd met je 100 volgers, laten er nog meer bijkomen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verdwalen in van die zijstraatjes is gewoonweg super om te doen als je op reis bent! Je ontdekt er hele leuke winkeltjes! Je foto's zijn echt prachtig, zo helder! Ik ben benieuwd naar je outfitfoto's. O ja, gefeliciteerd met al die volgers, je verdient ze echt! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah ik houd van die franse huisjes. lovvvvv them!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat een prachtige huisjes in prachtige kleuren<3 Ik ben heel benieuwd naar je outfitpost!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's! Ik ben heel benieuwd naar je outfit, hihi. En nog een keer gefeliciteerd met je 100 volgers, je hebt ze absoluut verdiend! Liefs, Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gaaf Lobke! Hele mooie foto's! Heb je ze ook bewerkt? Die pastelkleurige huisjes zijn zo cute! In Londen heb je ze ook. En gefeliciteerd met je 100 volgers! Heb je allemaal verdiend Lobke! En ik ben benieuwd naar je outfit ja! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb de foto's bewerkt. Ik veranderde enkel de helderheid van mijn foto's. Meer probeer ik eigenlijk nooit echt te doen hihi x

      Verwijderen
  9. Wauw. Alles ziet er prachtig uit, ik ben nu al nieuwsgierig naar je outfit foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's! Ik word altijd zo blij van alle vakantieblogs, haha! Verdwalen in Franse zijstraatjes lijkt mij inderdaad alles behalve een straf! Lekker fotograferen en cultuursnuiven :) Leuk om te zien dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, heel erg mooi inderdaad. Super foto's ook. Wat een fijne kleuren, die huizen in babyblauw en lichtgroen. Wat een rust!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS: je hebt er een nieuwe volger bij! Want wat een fijne blog heb je :)!

      Verwijderen
  12. Ooh hier zou ik ook wel eens naartoe willen! En wat een kanppe foto's zeg. Ik ben echt erg benieuwd naar je outfit foto's :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n toffe huisjes en je foto's passen echt allemaal perfect bij elkaar, zo mooi! ♥ Zulke stadjes vind ik erg tof om te bezoeken. Het ziet er daar echt super rustig uit! Super dat er nog een herdenkingsmonumentje is voor gesneuvelde soldaten en dat jullie er even bij stil stonden. (Ik zou trouwens ook ALLES doen voor een ijsje.)

    BeantwoordenVerwijderen