Mijn broer deed wat kunstig

18 september 2015

Toen m'n broer en ik even alleen waren in het appartementje aan zee, greep hij snel naar mijn camera en begon hij in het wilde weg foto's te maken. Ook begon hij mij te plagen met enkele foto's die ik nam voor mijn blog (HOEZO foto's nemen van je sokken voor een outfitpost is RAAR??). Al snel vermaakte ik me heel erg om te zien hoe hij artistiek de camera vasthield. Het begon met enkele foto's van de winkelstraat en daarna daagde ik hem uit om 'kunstige foto's' te maken. Hij begon al snel te giechelen en trok het hele appartement door, opzoek naar zijn 'kunstige inspiratie'. Of het nu echt een professionele fotograaf zou worden, geen idee.. maar de resultaten zijn wel onwijs leuk. En hé, af en toe mag ik toch ook eens een artikeltje toewijden aan mijn kleine, gekke broer hé?



WELKE OBJECTEN FOTOGRAFEER JIJ HET LIEFST?
L.I.E.F.S

17 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Zo leuk! Zeg maar tegen je broer dat ze goed gelukt zijn! Het zwart-witte geeft 't echt nog dat extra beetje wat ze nodig hadden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig! Hahah, als hij een foto van die lamp maakt zie je zijn spiegelbeeld! Ik vind het wel iets hebben hoor, die kunstzinnige foto's! Zeker omdat ze in het zwart-wit staan! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha wat grappig zeg, ze zijn supergoed gelukt! En helemaal met die zwart-wit vibe<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een resultaat! Vooral de eerste foto vind ik ontzettend geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, die met de lamp is leuk :) Ik vind het zwart wit heel goed bij de foto's passen! Echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! De foto's hebben echt iets hoor, deels komt het doordat ze zwart wit zijn denk ik (dan zien foto's er altijd erg kunstig en mooi uit) maar je broer heeft ook het talent van zijn zus! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haaaha, geweldig zo'n broer! Lekker artsy zijn. Lov b&w <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, tof, ik vind ze goed gelukt!! Door het zwart wit zijn ze extra kunstig (dat vinden er meer, geloof ik, als ik de andere reacties lees haha!)

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh mooi stijltje hoor! Dit soort dingen kan ik dus echt niet jammergenoeg haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, bijzondere foto's! Zo zie je maar waar spontaniteit toe kan leiden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha super leuk! En de foto's zijn heel leuk in het zwart wit effect ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's! Die zwart witte effect erover heeft ook iets leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh wauw supermooi! Ik vind het echt leuk om dingen van detail te fotograferen of menigten. Ik weet niet goed waarom, maar vind dat gewoon leuk ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, ik vind de foto's echt heel artistiek! :) Dat heeft je broer mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen