Even bijpraten over die opgezwollen kaken

7 augustus 2015

Oké jongens, het lijkt wel of de dokters mijn schrijfkunsten hebben weggehaald. Dit is al de 5de poging om dit artikel te schrijven.. even in- en uitademen.. And let's try again:

Ik wil jullie allemaal zo hard bedanken voor de lieve reacties die jullie mij gaven op mijn laatste artikel. Misschien waren het voor jullie maar virtuele woorden, maar voor mij was het echt een opkikkertje. En dat had ik nodig. Toen ik eerder terug kwam voor kamp voor mijn operatie, kreeg ik te horen dat mijn lieve, lieve kat omver was gereden. Gelukkig leeft hij nog en loopt hij nu rond met zo'n lieve lampenkamp waardoor zijn wonde sneller zal genezen. Veel zin in die operatie had ik niet meer. Maar na een nachtje goed rusten, melde ik me toch aanwezig in het ziekenhuis voor de grote operatie. En voor ik het eenmaal goed besefte, lag ik op en bed, aftellend van 10 naar 1, met twee verpleegsters boven mijn hoofd.

Toen ik wakker werd en weer naar huis mocht, leek het al snel dat de na-effecten van de operatie fysiek en emotioneel veel zwaarder ging zijn dan ik dacht. Ik voelde me belabberd en leefde 5 dagen non-stop op ontstekingsremmers en pijnstillers. Echt helder kon ik dus niet meer denken. Maar nu een weekje later, afgekickt van de medicatie en minder opgezwollen kaken, voel ik me een stuk beter om weer voor jullie een heleboel artikelen te schrijven. Een echt eindresultaat kan ik jullie nog niet geven, aangezien die hamsterkaken nog té dik staan (misschien dat het niet zo hard opvalt op de foto? haha). 

Misschien zien jullie ook dat mijn kamer anders is dan normaal? Klopt! Ik kan jullie met veel vreugde vertellen dat ons klein, fijn gezinnetje weer is herenigd en we een nieuwe start hebben gemaakt op een gezellig appartementje. Hoe leuk is dit? Maar nu dit artikeltje eindelijk is geschreven en online gaat, kan ik weer rustig mijn bedje induiken en rusten. Ciao bella en tot volgende week!

16 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Echt leuk dat het weer goed met je gaat. Ik vind het wel erg van je kat, maar gelukkig is hij/zij er nog. Goed dat je het nog eens geprobeerd hebt :). Nog veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie gezinnetje weer herenigd is! Rust nog maar even goed uit, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap nog (en ook een beetje voor je kat)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap! Hopelijk zakt de zwelling in je kaken snel een beetje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel beterschap voor jou én jouw kat! En ook super dat het gezin terug samen is gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog heel veel sterkte en beterschap! En wat fijn dat je gezinnetje weer is herenigd, dat zal een opluchting zijn...! Neem je rust, je hebt het nodig (en je verdient het). <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aii beterschap! En wat leuk dat jullie als gezin weer bij elkaar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aii beterschap! En wat leuk dat jullie als gezin weer bij elkaar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach Lobke wat balen dat je er zoveel last van had/hebt! Heel veel beterschap nog en gelukkig leeft je kat nog!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je gezinnetje weer helemaal compleet is! Beterschap, lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, lijkt me vreselijk om dat te horen van je kat vlak voor je operatie. Knap dat je gewoon de operatie hebt laten doen, ondanks de omstandigheden! Ik zie helemaal geen hamsterkaakjes! En je hebt 'geluk' dat het in de vakantie was, tegen dat school weer begint ben je weer normaal en is het ergste achter de rug! (: En super van je gezin dat alles weer is goed gekomen! Ben wel benieuwd naar je kamer! Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig gaat het weer wat beter, maar alsnog beterschap Lobke <3. Wat erg van je kat, vlak voor je operatie.. Super tof om te horen dat jullie gezin weer bij elkaar is. Rust nog goed uit Lobke ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gisteren lag ik in bed, en toen dacht ik; shit ik heb nog niet gereageerd op Lobke! Ik wilde ook even, net als de andere meiden, zeggen dat ik het fantastisch nieuws vond om te horen dat het beter met je gaat! Oké, van je kat is echt ongelofelijk klote, het spijt me daarvoor. En dat je zoveel last van je kaken hebt gehad vind ik ook zo sneu (in de vakantie nog wel, he bah) maar ik vond het zo leuk om te horen dat je gezinnetje weer herenigd is! En dat wilde ik je nog eventjes zeggen! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah beterschap! Meestal gaat de genezing opeens heel snel en voordat je het weet ben je weer de oude (maar dan met een nieuwe kaak dus haha). Lekker series kijken en uitrusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben blij dat alles goed gekomen is. Rust goed uit en veel beterschap , dikke kus en veel liefs Britt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even heel iets anders, maar mag ik even een applausje voor het shirt dat je op de foti aanhebt? Hij is AWESOME!

    BeantwoordenVerwijderen