De Liebster Award maakt mij een rebelse meid

11 augustus 2015

Oké, zo'n grote rebelse meid ben ik nu ook weer niet. Laat ik me even duidelijk maken. Toen ik enkele dagen op kamp zat, werd ik door lieve Britt genomineerd voor de Liebster Award. Superleuk en super gezellig. Maar aangezien ik hem 8 maanden geleden ook al heb ingevuld, zou de regel nu zijn dat ik hem eigenlijk niet meer mag doen. Normaal zou ik hiervan balen en reageren dat ik hem niet meer mag doen. Maar dat heb ik deze keer niet gedaan. Nope. Want vandaag, jawel, breek ik de regel en vul hem lekker in #RebelZijnIsFijn

DIT ZIJN DE REGELS
* Vertel welke blogger je heeft genomineerd
* Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door degene die je genomineerd heeft
* Nomineer vijf andere bloggers en link deze (200 volgers of minder)
* Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie
* Maak een vragenlijst van 11 vragen voor de genomineerden

EN DIT ZIJN DE VRAGEN

1. Beschrijf je leven over 10 jaar
Over 10 jaar ben ik een een volwassen dame van 27 jaar die zich nog steeds gedraagt als een kind van 18. Enkele jaren geleden studeerde ik af als leerkracht geschiedenis, mode en plastische opvoeding, waardoor ik nu een fijne job heb op mijn oude middelbare school. Op mijn eigen benen staan vind ik nog wat eng, dus woon ik nog thuis in het kleine appartementje met mijn ouders. Ook loopt mijn kleine broer daar rond die hopelijk ook afgestudeerd is als leerkracht Economie (of boekhouder.. wat hij wilt, haha). Elke avond zit ik tot laat de toetsen te verbeteren van mijn leerlingen die rebels zijn, onuitstaanbaar, maar toch schatten van kinderen. Oh, en vergeet niet dat ik nog steeds aan het bloggen ben en misschien mijn blog helemaal toewijd aan mijn lieve nieuwe kat genaamd Romeo.

2. Omschrijf je kledingstijl
En deze vraag vind ik zo niet leuk. Bij elke poging die ik onderneem om dit te doen, faal ik. Misschien moet ik het zo eens uitleggen. Al mijn kleding komt van de tweedehandswinkel. Je zult mij kleding zien dragen die zo al een paar jaar uit de mode zijn, maar ik echt geweldig vind. Alles wat nu net wél in de mode is, vind ik maar niets. 

3. Wat is je typische karaktereigenschap 
Kinderachtig zijn. Maar uh, dan op de goede manier. Ik ben heel bewust van het verantwoordelijkheidsgevoel die op mijn schouders wordt geplant naarmate ik ouder word, maar toch zal het klein kind in mij overleven. En daar zal ik ook alles aandoen. Door kinderachtig te zijn, blijf ik van elk klein momentje in mijn leven genieten.

4. Wat zijn je 5 favoriete blogs? 

5. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Schrijven deed ik al zo graag sinds ik een klein meisje was. Daarnaast was ik ook graag creatief bezig. De enigste met wie ik op dit moment dat kon delen, waren mijn ouders en mijn broer. Zo is het idee om mijn creatief gedoe en mijn mening op het web te gooien al snel begonnen. Het is hard werken, eist veel creativiteit, maar ik leer hier zoveel uit.

6. Omschrijf jezelf in 2 zinnen 
Ik ben een verdraagzame meid die rebelleert tegen alles wat aanzien wordt als 'normaal'. Ook heb ik geen vaste weg, waardoor je nooit echt weet wat ik van plan ben.

7. Waar kan jij niet zonder? 
Mijn camera. Je kan zeggen dat het een kindje is geworden voor mij.

8. Wat wil je bereiken met je blog? 
Echt een doel om beroemd te worden of gigantisch groot te worden, heb ik niet. Gewoon vele andere bloggers ontmoeten en gezellig een kopje thee gaan drinken, lijkt me wel een heel fijn doel om met mijn blog te bereiken.

9. Wat is jouw favoriete hotspot?
Mijn lokale tweedehandswinkel. Goh, daar moet ik nu echt wel eens een artikeltje over maken hé?

10. Welk advies zou jij je jongere ik geven?
Leef dag per dag en zie wat er komen zal. Op voorhand roepen dat alles slecht zal blijven en er niets zou veranderen heeft helemaal geen zin.

11. Wat is het verhaal achter je blognaam? 
Het zijn gewoon de eerste twee letters van mijn volledige naam: LObke VAn LInden. Leuk hé? 

DIT ZIJN MIJN VRAGEN
1. Wat is je grootste blunder die je ooit hebt gemaakt? 
2. Als je een talent kon kiezen, wat zou die dan zijn?
3. Welke angst zou je graag willen overwinnen? 
4. Als reizen gratis was, naar waar zou je allemaal heengaan? 
5. Hoe denk je dat andere jou zien? 
6. Welke eigenschap zou je nooit, maar dan ook nooit kwijt willen?
7. Als je 1 wens had, wat zou je dan wensen?
8. Wat is de reden dat je blogt? 
9. Wat is het beste boek dat je hebt gelezen?
10. Wat is je leukste jeugd-kleuterherinnering?
11. Welke blogs bezoek je elke dag?

BLOGGERS DIE IK NOMINEER
Liefs laaura - Laura
Donner moi plus fashion - Karin
Beauty is the answer - Britt
A sky full of stars - Arjanne
Litah - Ilah

Wat een heel gedoe om dit ordelijk te krijgen.. Maar het was zo leuk om hem in te vullen. Bedankt lieve Britt! Oh zit je er niet bij, maar wil je deze award wel heel graag invullen? Dan nomineer ik jou ook even. Laat je een linkje achter zodat ik hem dan ook even kan lezen? Gezellig!

12 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Ah wat lief dat ik tussen dat rijtje sta!! :) Ik vind de Liebster Award een van de leukere tags. Tof dat je veel tweedehands kleding draagt, ik zeg artikeltje over die shop! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, Lobke, je hebt deze tag zo leuk ingevuld! Tenminste niet van die standaard antwoorden :)
    Ik vind het heel leuk dat je ook zo graag tweedehands kleding draagt! Ik kan niet wachten tot het artikeltje over je lokale tweedehandswinkel online komt! En je advies die je aan je jongere ik geeft vind ik heel mooi en zou ik ook graag aan mijn jongere ik geven als je dat niet erg vindt ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee wow, zo'n leuke manier om je blognaam te verzinnen! Van jou klinkt hij wel cool, bij mij zou Sidepr wat minder leuk staan, haha. Leuk ingevuld, jij rebel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat stelde Britt toffe vragen, zo leuk om te lezen! Wat leuk dat ik erbij sta! Britt had 'm ook al aan mij doorgegeven, ik zet hem binnenkort op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lobke, je bent mijn redder! Ik had ergens een lettertype voor nodig en dat van die titels in drukletters is echt perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HIHO IK GA OOK HEEL REBELS DOEN WANT IK GA M NU OOK VOOR DE 3E (?) KEER DOEN. GROETIES.X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de vragen leuk ingevuld! En wat lief dat je mij heb genomineerd, ik ga er zeker iets mee doen als ik terug ben van vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tof ingevuld! En jaa, maak een artikel over je tweedehanswinkel waar je zo vaak heen gaat! En he, dat theetje/koffietje met allemaal bloggers, dat doel komt (héél) misschien uit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yay wat leuk ingevuld! Ik was ook genomineerd en ik denk dat ik ook maar lekker rebels ga zijn haha ;) Je kledingstijl is zo tof<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk beantwoord Lobke! Stiekem ben je wel een beetje rebels, niet hihi? Nee grapje :). En ja ik wil wel een artikel over dat tweedehands winkeltje, je hebt een mooie stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk ingevuld! En oh je naam is inderdaad super goed gevonden, is makkelijk om te onthouden vind ik :) En dat advies is heuulemaal waar :)

    BeantwoordenVerwijderen