Afspraak in Nieuwpoort

28 augustus 2015

Ja hoor, voor mij is de vakantie ook op z'n einde gekomen. Of toch bijna. Morgen vertrekken we, na twee hele leuke weken aan zee, naar huis. En dan heb ik nog enkele dagen om mij mentaal voor te bereiden op de horror die mij staat te wachten: elke dag om 7 uur 's ochtends opstaan. Oké, nu overdrijf ik een beetje. Want ergens heb ik best wel zin in het nieuwe schooljaar, zeg maar? Dit jaar wordt mijn laatste jaar (nu ja, laten we dat hopen), en staan er heeeule leuke dingen te wachten. Droom maar lekker mee weg met de gedachten dat ik mag kiezen tussen een week naar Barcelona of Italië!!

But anyway, voordat school begint en ik naar de schoolbanken kruip (en dit kan misschien wel eens letterlijk worden), wil ik even in dit artikel al mijn leuke sfeerfoto's spammen die ik aan de zee maakte. Nee hoor!! Het zijn niet gigantisch veel foto's. Gewoon, enkele die mijn strenge selectie hebben doorstaan, om hier mooi op mijn blog te mogen pronken. Ben je er klaar voor? Hier komt ie:

Hier wou mijn lieve broer niet meer het fotomodel spelen. Zo werd foto's trekken al snel omgevormd in een spelletje waarbij ik geen enkele duidelijke foto van hem kreeg. Maar deze vond ik wel leuk en speels, hihi. Bedankt hé, broer.

Oh en voor al diegene die het nog niet wisten, mijn broer is verliefd. En dit was de aller eerste keer dat hij haar voor twee weken niet kon zien of vastpakken. Toen we gingen wandelen en hij de duinen opklom, riep mijn mama heel enthousiast "heb je daar beter bereik om met je lief te smsen?". Ik lachte heel hard mee. Goed gevonden hoor mama.

Vele regenachtige groetjes uit Nieuwpoort xxxx

21 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Oh wat leuk dat je in Nieuwpoort bent, het is daar zo mooi! Jammer dat je nu naar huis moet maar ja, de vakantie moet ooit eens aan zijn einde komen ook ik moet dinsdag weer naar school. Ik wens je al veel succes voor volgende week dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je naar Nieuwpoort bent geweest! Ik ben er nog maar 1x geweest, en dat was in het 5de leerjaar, al een hele tijd geleden dus! Anyway, je hebt echt hele leuke foto's gemaakt! Die van je broer die de camera probeert te ontwijken heeft wel nog iets speciaals! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, zo grappig, dat van je broer! Hopelijk is hij nog zo lief voor je als hij dit leest ;) Toffe foto's, fijn dat je je zo geamuseerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke foto's! Heerlijk, zee en strand!<3 En heel veel succes op school, ik moet drie kwartier eerder opstaan dus het kan erger haha! ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, mijn maag draait al helemaal als ik dit lees. Best knap dat je dit kan hoor! Aan mij moeten ze dit echt niet vragen! X

      Verwijderen
  5. Superleuke foto's! Nieuwpoort is een heel gezellig stadje (als ik het zo mag noemen), vind ik. Leuk dat je ervan genoten hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie foto's Lobke! Ze zijn echt mooi geworden :). Haha je reactie van je moeder is geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Aaahw, leuk grapje van je moeder hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, dit is zo'n leuk artikel, en ook heel leuk geschreven! De horror, haha, breek me de bek niet open, ik ben al twee weken van hot naar her aan het sjeesen om op tijd bij mijn lessen te zijn. Fijn dat je nog maar één jaartje hoeft! Maar ja het is toch weer een heel jaar. Oeh! Barcelona of Italië! Zo cool! Mag ik mee in je koffer? ;) Je foto's zijn trouwens echt heel mooi geworden! Ik krijg gelijk zin om ook naar het strand te rennen! XD En je broertje!!! Zo lief!!!! Hun relatie is echt zo cute <3 <3! Haha ik spring een beetje van de hak op de tak geloof ik, maar er is niks leukers dan in de ochtendglorie al-havermout-etend (jouw) blogjes te lezen! xx PS: Veel succes de komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Myrthe, dat je dat nog durft de vragen of je in m'n koffer mee mag. NATUURLIJK!! En oh wat lief om te horen!! Bedankt xxx

      Verwijderen
  9. Erg toffe foto's Lobke! Het is iets waar ik nu al naaruit kijk, die reis die je maakt in je laatste jaar. Ik weet zeker dat je hem haalt hoor en eigenlijk mag je best blij zijn dat je pas om 7 uur je bed uit moet. Mijn wekker jengelt al om 6 uur, haha. (: Erg mooi die portretten (ja toch, zo heet dat he?) van de fanfare!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om 6 uur al? Wauw, knap! Nope, ik ben absoluut geen ochtend mens en zou dit nooit aankunnen haha. En oh bedankt!

      Verwijderen
  10. Het gaat zo snel voorbij hè? Ik moet morgen ook alweer naar school. Eerst had ik er echt totaal geen zin in, maar nu de klassen bekend zijn toch wel wat meer. Mooie foto's heb je geschoten zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's! En je moeder klinkt super grappig haha, wel schattig van je broertje. Kan niet wachten tot mijn broertje zijn eerste vriendinnetje krijgt hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwie, je hebt echt toffe foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie foto's!! Veel succes weer op school. X

    BeantwoordenVerwijderen