Online bestellen gaat zoveel makkelijker

21 juli 2015

"Dit is dan mijn laatste polaroid die ik kan nemen.", "Ben je zeker zus?".. "Wacht, ik zal het eens testen en dat standbeeld eens fotograferen." Dit was het gesprek met mijn broer toen we gezellig zaten te eten op een terrasje. Als ik goed had geteld, was de foto die ik van mijn lekkere milkshake nam, de aller laatste foto. Aangezien mijn cijfer van wiskunde dit jaar ook niet echt zo gigantisch goed was, had ik dit moeten zien aankomen. De flits ging af, de polaroid maakte geluid en er kwam nog een aller laatste foto uit. Ja hoor, lekker bezig, Lobke. Nu had ik een overbelichte foto van iets waar ik nog van gehoord had.

Dat werd nieuwe polaroidfoto's gaan halen. Wist je dat je geen polaroidfoto's kan kopen in de winkel? Uh ja, ik wist dat dus niet. Ik ging naar de online site van de HEMA en vond daar wat ik nodig had. En even voor de lol dacht ik om eens wat rond te kijken, tot er wat andere spulletjes in mijn mandje belanden.. oeps. 

Dit was het eerste dat in mijn mandje belande. Logisch, dit was ook wat ik nodig had. En het leukste van alles is, dat HEMA op dit moment een actie heeft (uh, of altijd heeft???). Voor 20 foto's betaal je 14 euro. Wauw, goedkoop dacht ik. Natuurlijk ging ik even vergelijken met een andere winkel. En daar, in die andere winkel, verkochten ze 10 foto's voor 14 euro. Dus ik besloot om even snel 2 doosjes te bestellen. Je weet nooit wanneer deze actie stopt hé.

Dit was iets dat ik al heel lang wou hebben. De fish-eye lens. Whooo jongens, eindelijk heb ik hem! Ik heb hem al uitgepakt en uitgetest en ik ben er dol op. Natuurlijk komt er later een update van, zodat jullie even zien hoe die werkt. Naast de fish-eye lens, zat er ook nog een breedhoek lens bij. Hierdoor kan je veel meer dingen of mensen op je foto krijgen. Leuk toch? Ik ben al so excited voor de nieuwe groepsfoto's die ik kan nemen. Dit pakketje kostte 5 euro.

Misschien zal het jullie verbazen, maar eigenlijk heb ik niet zo heel veel washi-tape in mijn kast liggen. Er was een tijd dat ik er dol op was en m'm muren ermee vol plakte. Jaaa, zo erg was het. Maar die tijd duurde niet lang en ik had er ook geen behoefte meer aan. Waarom nu wel? Onlangs zag ik een video van Mascha waarin ze vertelde hoe ze haar planning maakt. Superhandig. Ik weet niet of het voor mij gaat lukken, maar ik wil het echt wel een kans geven. Deze washi-tapes kostte 1.10 euro per stuk.

En als laatste: het boekje. Dit boekje wordt mijn nieuwe planner voor de komende maanden. Hij is heel simpel, donker blauw en heeft simpele lijntjes aan de binnenkant. Dit boekje kostte 2.50 euro. Misschien willen jullie een update zien van deze planning? Hoe het mij bevalt en tips die ik gaande weg ontdekt? Let me know peeps! Fijn hé, die lang, uitgebreide aankopen. Maar nu eindigt hij echt wel. Bye bye en see you soon!

8 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Leuke aankoopjes. Ik ben van plan om m'n Polaroid kaartjes ook bij Hema te gaan bestellen, aangezien ik ze nergens zo goedkoop vind. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes allemaal Lobke! Het lijkt wel alsof iedereen het filmpje heeft gezien van Masha over haar planning. Nu gaat iedereen een perfect gepland (en mooi gepland) leven tegemoet, haha. Ik heb ook niet zo erg veel washitape eigenlijk.. Moet ik dringend eens wat aan veranderen! En dat boekje lijkt wel op een moleskine dupe! Die ga ik ook aanschaffen als ik hem in de winkel zie! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Die fisheye lens moet ik ook hebben, morgen eens kijken of ze 'm in de winkel hebben en anders online :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh die mini-lensjes zien er heerlijk uit! Hopelijk lukt het met die planning, misschien moet ik dat filmpje ook eens gaan kijken om hier klaar te raken met alles wat ik nog moet doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke aankoopjes Lobke! Die fish-eye lens lijkt me echt geweldig! Ik heb helemaal geen washitape haha, lekker on-creatief maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet ;) Deze zien er wel superschattig uit!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke items heb je gekocht Lobke! Ik krijg ook een polaroid :). Ik zou wel een review willen lezen over die lenzen! En ik gebruikte voorheen ook geen washi tape maar nu (na de video van Mascha) ben ik ook bezig met planningen! Lijkt me leuk als je ze deelt, dat was ik ook van plan haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow goede deal die Polaroid kaartjes ja. Ik weet nog dat je ook een tijd echt een Polaroid camera kon kopen bij de Hema... En die laatste twee dingen had ik gisteren in mijn handen vast in de Hema haha. Ik heb echt al een hele collectie washitape, maar elke nieuwe rol is toch nét iets anders. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke aankoopjes :) Washi tapes zijn zo leuk om je notitie boekje mee te pimpen :)

    Liefs esmee

    BeantwoordenVerwijderen