Nieuwe artikelen-die-online-komen-dagen

10 juli 2015

Dit artikel gewoon maar 'nieuw blogschema' noemen vond ik wat saai.. Snap je me? Zie hier de verandering die ik ga maken om het voor mij en voor jullie veel aangenamer te maken. Ik ga minder bloggen. En waarom is dit dan zoveel beter voor mij en voor de lezers, Lobke? Heel simpel: mijn artikelen zullen gewoonweg omhoog gaan met hun kwaliteit. Niet dat ik nu geen tijd in mijn artikelen steek, dat doe ik wel hoor (lees; voor 1 artikel werk ik soms tot midden in de nacht omdat ik maar blijf twijfelen over de kwaliteit ervan). 

Ok√©, ik kan ook vooruit gaan plannen. Maar laten we zeggen dat ik niet echt zo goed ben met plannen.. En orde in het algemeen.. Maar, met dit schema ga ik het mezelf leren en ga ik zo stapje voor stapje een zeer ordelijke toekomst tegemoet. Ja hoor, ik voel de enthousiasme om dit project voor mezelf te laten slagen! Nu dat ik minder ga bloggen, heb ik dus meer tijd voor creatieve artikelen en diy's (Lees nogmaals; ik doe mijn best. Heel erg mijn best..). Maar ook hier ben ik enthousiast over dus dat moet wel lukken. 

Nu de planning zelf. Het gaat niet zo ultra-hard veranderen hoor. Nu krijgen jullie drie artikelen per week van mij te zien. Dit gaat verminderen naar twee artikelen. Het eerste artikel komt online op dinsdag. En het tweede artikel komt online op vrijdag. Beide artikelen komen (normaal) online om 10u30. Dat leek me de beste planning. Zo zit er in de werkweek niet zoveel ruimte tussen elk artikel. 

Whooo, ik heb er zin in! Al moet ik wel toegeven dat dit ook een klein beetje pijn doet aan mijn hartje. Dus waarschijnlijk zul je af en toe wel eens een extra artikel online zien. Maar voor nu, wordt het maar twee keer per week. See you next week!

8 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Hahah, ik vind je titel leuk hoor Lobke :). Goed dat je minder gaat bloggen zodat de kwaliteit omhoog gaat! Dit probeer ik ook nu. En ik zit een beetje in dezelfde dilemma: is dit artikel wel goed? Moet ik 'm online zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed hoor meid, je moet er even overheen stappen, maar je wordt er gewoon blijer van. Want van betere kwaliteit wordt iedereen blij haha! ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappige titel! Helemaal niet erg dat je mindert in frequentie, ik zal je artikels iets trager lezen dan, dan heb ik er langer plezier aan, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik hou van je titel! Ik weet zeker dat dit veel rust zal geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is dus best-wel-heel-erg-slim (je titel is briljant :), Lobke! Maar ik snap dat je het aan de andere kant ook weer jammer vind. Van zo'n blogschema kan ik wat leren, ik plaats m'n artikelen gewoon online wanneer ik denk dat het een goed moment is, hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw Lobke! Je hoeft je niet schuldig te voelen of pijn te krijgen aan je hart! is het allemaal niet waard. Mij maakt het niet uit of er een artikeltje meer of minder is. Het is wel de bedoeling dat je het blijft doen met plezier en dat het ook haalbaar blijft (je hebt je slaap nodig :)). Ik hoop dat je nu minder stress zal hebben nu. Het komt door perfectionisme denk ik, heb er ook last van. 'Het is niet goed, dit moet anders,..' Ik zou eigenlijk ook beter een blogschemaatje moeten maken, want ik gooi alles random online.. En dat zorgt voor chaos als ik zie dat ik al een week niks meer heb gepost. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke titel voor dit artikel! Helemaal niet erg als er eens een artikel minder online komt, al helemaal niet als de kwaliteit van de artikels omhoog gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super goed dat je het zo gaat doen! Ik verheug me op de artikelen die komen! Gave blog heb je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen