Kleine broers worden groot.. en verliefd

8 juli 2015

Het wordt tijd dat ik de gedachten van 'kleine broer' maar eens goed wegstop. Want jongens, mijn kleine broer is verliefd. Sinds enkele maanden heeft hij een vriendin en is hij zienbaar volwassener geworden door de relatie die hij heeft. Na lange tijd, bracht onze kleine weer happiness in ons huisje. Het lachen en fluisteren van die twee is gewoon aandoenlijk om te zien. En soms voel ik me net als een bezoeker die en dagje naar de zoo trekt om enkele apen te bewonderen die iets grappigs doen. Of het een echte relatie is? Dat heeft tijd nodig. Voorlopig zitten ze nog in de aller eerste fase: de wij-plakken-heel-de-tijd-aan-elkaar fase. Leuk om te zien hoor, soms een klein beetje irritant. Maar ach, ze zijn verliefd, wat doe je eraan? 

Maandag was onze kleine jarig en trokken we met heel het gezin (en vriendin natuurlijk, die laten we tegenwoordig niet meer thuis zitten), naar Mechelen. Superleuk stadje waar ik vele leuke en gezellige winkeltjes tegenkwam. Daar kreeg ik ook de kans om de mooie liefde van deze twee op beeld te zetten. Waarschuwing: smeltgevaar is hier mogelijk aangezien de liefde van hun twee zo overduidelijk schattig is. Het maakt me zelfs bijna jaloers dat ik geen liefje heb waarmee ik eens lekker plakkerig kan doen. Dus hou je ooh-momentje maar al klaar.. hier komt -ie!

15 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Aah wat schattig zeg! Leuk zo'n loveshoot haha ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, hoe schattig allemaal! Stiekem ben ik nu ook jaloers dat ik geen vriendje heb waarmee ik zo klef kan doen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awh, wat schattig! Inderdaad om bij weg te smelten...! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zo lief, absoluut om bij weg te smelten. Had ik maar een leuk vriendje ... (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh Lobke, dit is zo leuk, volgens mij ben jij zo'n lieve en schattige zus (alleen al het feit dat ze een plekje op je blog verdienen met een hele shoot)! Hoe oud is je broer(tje) geworden? Gefeliciteerd nog, trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Onze kleine is 16 jaar geworden. Zo klein is hij dus niet meer haha! :)

      Verwijderen
    2. haha door hoe je schreef kreeg ik echt het idee dat je al 25+ bent maar je bent ook (maar) 17 jaar haha! wel echt super leuk geschreven en je foto's zijn mooi ^^

      Verwijderen
  6. Aw wat ontzettend lief dit! #goals <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat lief! En wat heb je mooie foto's geschoten Lobke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, je broer is groot geworden! En het zijn zo'n schattige foto's :) Je hebt echt mooie momenten vastgelegd! Leuk om later naar terug te kijken voor die twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lieeef! En wat heeft ie geluk met zo'n grote zus die foto's wil maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah het spat er vanaf haha! Mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awh, superleuk zeg, de foto's zijn echt mooi geworden! X

    BeantwoordenVerwijderen