Jij stelt de vragen, ik beantwoord ze

24 juli 2015

Hier ben ik dan: smekend, bedelend om vragen die jullie mij zouden stellen zodat ik die een lange tijd later weer kan beantwoorden. Oké, ik ga niet smeken, maar gewoon even lekker een oproepje plaatsen. Zo een oproepje dat mensen in de krant plaatsen als ze opzoek zijn naar een vriendin of vriend. Maar dan zonder vriend of vriendin.. en hier online (hoe gaaf zou het zijn als ik dit oproepje in de krant zou zetten? Ja hoor, daar gaat de concentratie..Lekker bezig). En toch... het zou een leuke challenge zijn, niet? 

Oké, oké. Even de concentratie terughalen.. Het is bijna een halfjaar geleden dat ik een q&a heb gedaan. En als ik eens terug kijk naar die antwoorden, merk ik al snel dat ik op korte tijd hard ben veranderd. Dus hier is mijn nieuwe, kleine oproep voor nieuwe vragen. Er hangt geen thema aan vast dus ga je gang, vraag maar raak. Hier eindigt mijn oproepje en bedank ik jullie alvast. Doeeeeei. 

7 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Hihi, there we go! ;)
    - Van wie heb jij je tekentalent?
    - Hoe is je liefde voor thriftshoppen ontstaan?
    - Wat staat bovenaan je bucketlist?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOooh, Q&A's zijn leuk :) Wat is je mooiste herinnering? Waarom ben je begonnen met bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vragen die ik wilde stellen, zijn hieronder al gesteld, dus ik ga even brainstormen, haha. En je antwoorden op Q&A's vind ik altijd erg leuk, dus ik ben al benieuwd!

    Ben je een ochtend of avondmens?
    Weten je vriendinnen dat je blogt?
    Wat is je allergrootste miskoop?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik vind je antwoorden altijd leuk om te lezen :).

    Waar kan je niet zonder?
    Wat is je lievelingsboek?
    Wat zou je nog graag willen bereiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whoops! Ik zie dat ik al vragen heb gesteld, maar die zijn oud en ik heb splinternieuwe vraagjes :)

    Wat maakt jou Lobke?
    Welke mobiel heb je?
    Wat is je geheim voor je inspiratie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh altijd leuk! Wat wil je later bereiken en waar zie je jezelf over tien jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh altijd leuk! Wat wil je later bereiken en waar zie je jezelf over tien jaar?

    BeantwoordenVerwijderen