Ik beken schuld

6 juli 2015

Jongens, ik beken schuld. Niet dat ik een moord heb gepleegd ofzo hoor. Haha, oké, gedaan met die mopjes, Lobke. Het is al en tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen. Het is ook een tijdje geleden dat mijn examens erop zitten. Maar om direct weer te bloggen en van de daken gaan schreeuwen dat ik klaar met school was, dat ik over mocht naar mijn laatste jaar en de vakantie nu echt kon beginnen .. nee, nope, nooit, never. Mijn zekerheid zakte bij elke examen die ik aflegde waardoor het zelfs zo ver kwam dat ik een examen niet volledig heb kunnen afwerken. En dat was niet echt oké van mezelf.

Dus ik stelde het uit. En stelde het nog langer uit. Maar ik kan jullie met een gerust hart vertellen dat ik zeker mijn a-attest in handen mocht nemen en over mag naar mijn laatste jaar. Mijn voorgevoel stelde me niet teleur waardoor ik best baalde van mijn resultaten die ik kreeg. Ze waren mooi, maar niet zo mooi wat ik had gehoopt. Maar ik leg me erbij neer en geniet van een welverdiende vakantie. 

Ook is mijn wereld een beetje op z'n kop gezet door wat privé problemen. Laten we zeggen dat de 'happy family' niet meer zo 'happy' is. Oké, nee dat klonk te donker. Laat ik het in 1 adem zeggen. Mijn ouders gaan voor een tijdje apart wonen wat voor een beetje spanningen zorgt. Veel tranen zijn er (nog) niet gerold en ook wil ik geen 'ik ben er voor je' horen. Niet dat ik het niet lief vind, dat vind ik wel. Maar ik wil het gewoon even vergeten, opzij zetten en hier sterker uitkomen dan hoe ik aan deze ellende begon. 

Oké, nu misschien wat meer happiness op mijn blog. Ik ben volop bezig met nieuwe ideeën en heb er GIGANTISCH veel zin! Houd je dus maar vast aan de takken van de bomen en maak je borst maar nat. En tot zover mijn kennis van zegswijzen, haha. Mijn blog zal dus een grote positieve sfeer worden waar ik al mijn liefde en summer feelings in ga steken de komende maanden. Leuk, leuk, leuk allemaal! 

Hierbij eindig ik mijn lange schuldbekentenis en zeg ik vaarwel en tot snel! Oh trouwens, proficiat aan al diegene die geslaagd zijn en afgestudeerd zijn! 

8 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat tof dat je over bent Lobke! Mijn laatste toetsweek ging ook niet super goed. Ik had je posts al gemist maar nu bereid ik me er al voor. Ben benieuwd wat voor mooie artikels online komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foei. Niet meer zo lang weg zijn hoor! Haha, nee grapje (: Gefeliciteerd met je behaalde resultaten. Zeker met die omstandigheden waar je niet aan wil denken, vind ik het echt knap dat je het gewoon gehaald hebt allemaal. Petje af. Ik ben heel benieuwd naar alle artikelen die gaan komen! Veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er weer bent, ik volg je nu nog niet zo lang.. maar ik miste je al wel ;-)
    Niet te vaak meer weg blijven hè? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, toevallig, ik had gister nog een kijkje genomen op je blog omdat ik me afvroeg of er niet iets mis was met Bloglovin' omdat ik je artikels niet te zien kreeg. Ik miste je artikeltjes! Ik heb hetzelfde gehad met de examens, oh, het was een kleine hel. Maar ik ben er ook door, yay! Geniet van je vakantie, hij is zeker welverdiend. En goed dat je het even zegt van dat je geen 'medelijden' wilt hebben. Toch wil ik even zeggen dat je bij me terecht kan als je dat wilt. Maar als ik hier lees hoe positief je alles bekijkt zal dat allemaal niet nodig zijn, je bent een sterke hoor! (: Ik ben zooo benieuwd naar je artikels. Maar doe wel rustig aan, ik ben vlak na mijn examens iets te diep in de stress gerold met dat ik ideeën had en het was averechts, opeens dat ik in een kleine writersblock..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je toch een a-attest hebt! Je punten kunnen natuurlijk niet altijd super zijn, het is best normaal als ze eens wat minder zijn dan verwacht! Het belangrijkste nu is dat je geniet van een welverdiende vakantie! Ik snap dat je even geen medelijden wilt, in verband met je ouders hun situatie, maar je weet dat je altijd op ieder van ons kan rekenen! Ook als je het eens van je af wilt schrijven, dat kan zeker deugd doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je je a-attest hebt! Ik vond het al jammer dat er geen nieuwe artikeltjes meer kwamen op je blog, maar ik kan nu niet wachten tot de rest online komt!

    Liefs Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. *stuurt een dikke knuffel* Ik maak op dit moment iets soortgelijks mee, dus weet dat je niet alleen bent!

    Ik ben blij voor je dat je een A-attest kreeg, dat verdien je! Geniet van je vakantie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je a-attest! Heb je zeker verdiend, ik kijk al uit naar je ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen