Eddy de bouwvakker zegt jullie vaarwel

17 juli 2015

Titels verzinnen is toch zo leuk (misschien moet ik niet als bouwvakker gaan, maar als titel-maker? Op elke situatie die ik zie plak ik zo een naam, gezellig). Maar hoi! Ik ben Eddy, Eddy de bouwvakker. En met mijn coole, blauwe werkuniform, vertrek ik maandag op kamp. De jaarlijkse periode dat ik een week wegga met vrienden van de jeugdbeweging, is eindelijk weer aangebroken. Ik ben zo, zo, zoooo enthousiast over dit kamp! De locatie waar we heen gaan en de komende dagen onze tent zullen neerplaatsen is gewoonweg prachtig. Het is een grote camping met een groot meer aan. Wat willen we nog meer??

Deze week zal ik dus afwezig zijn in het bloggerslandje. En die week daarna eigenlijk ook.. Ik heb aan enkele artikelen gewerkt die online zullen komen wanneer ik op kamp het klein kind uithang. Normaal komen we donderdag (30 juli) weer terug naar huis. Maar omdat woensdag (29 juli) mij een grote operatie staat te wachten, neem ik al afscheid van mijn grote groep de dag daarvoor. Wat en hoe de operatie zal zijn, vertel ik later in een ander artikeltje. Dat wil dus wel zeggen dat ik 2 weken niet zo heel aanwezig zal zijn om jullie leuke artikelen te lezen en te reageren. Verwacht dus maar na die 2 weken een heleboel reacties in jullie mailbox van mij! Ik haal dat allemaal wel in

*Edit: wat vinden jullie trouwens van de nieuwe lay-out van m'n bloggie? Oke ja, de vorige was niet zo lang gebleven en ik kan niet beloven dat deze lang zal blijven.. maar ik vind hem wel superleuk (en dat is toch het belangrijkste, toch?). En stiekem ben ik ook trots omdat ik een heleboel html en css codes heb gebruikt. Kleine overwinning voor mezelf.. HOERA!

Hierbij wil ik dus vaarwel zeggen en tot snel! Eddy de bouwvakker groet jullie!

17 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Ah mooi, lekker fris kleurtje je blog! Heel veel plezier op kamp :) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay wat een toffe lay-out zeg, supermooi gedaan! En heel veel plezier op kamp<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lay-out weer! Het is zo leuk om te klooien (oops, pardon; spelen) met codes. Heel erg veel plezier op kamp, hopelijk heb je het daar erg naar je zin. (:

    ps. Ik hoop dat de operatie niets ergs is.. :o

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! En de operatie is niet zo heel erg. De dag voor de operatie zelf komt er nog even een artikeltje online met alle uitleg! :)

      Verwijderen
  5. Je lay out is leuk zeg! Heel veel plezier op kamp, geniet! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjemig, knap dat je dat allemaal zelf uitgevogeld hebt! Het ziet er mooi uit. Heel veel plezier op kamp, geniet er lekker van. Ik hoop dat de operatie niet over iets al te ernstigs gaat.. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je lay-out is super leuk! Veel plezier op je kamp! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. JE NIEUWE LAYOUT IS ZO MOOI! (Sorry dat moest even in caps lock) Je header is perfect en die grijzig paarse kleur is ook supermooi! Veel plezier op kamp :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw bedankt!! :) Deze lieve compliment had ik nodig om mijn twijfels van mijn lay-out weg te laten vallen, hihi!

      Verwijderen
  9. Veel plezier op kamp!! Spijtig dat je vroeger wegmoet, ik duim voor je operatie. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je nieuwe lay-out is prachtig! Heel veel plezier op kamp en heel veel succes met je operatie (ik hoop dat het niet iets heel ergs is! ) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ging juist vragen of je lay-out veranderd was, tot ik het onderaan in je artikel las! Hij is echt mooi geworden! Heel veel plezier op kamp, en succes met de operatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kende je oude lay-out niet, maar deze is heel mooi! Veel plezier Eddy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Lobke! Je lay-out is zo mooi! Echt tof gedaan door dat paarse overal in terug te laten komen. Je kopjes zien er ook non chalant én chique uit zo! Veel plezier op kamp en succes met je operatie! Ik hoop echt dat het niet al te ernstig is?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat is je lay-out mooi geworden! Leuk, die paarse details overal! Heel veel plezier op kamp! En alvast veel sterkte & succes met de operatie, hoop dat het niks ergs is. X

    BeantwoordenVerwijderen