De grote ruimte in mijn kleine bad

14 juli 2015

Ik weet het nog als de dag van gister. Het was een prachtige woensdag in mei, hoge temperaturen en één van mijn beste vriendinnetjes was die dag jarig. Ik was op weg met een vriend naar de prachtige stad Antwerpen om daar het perfecte kado te zoeken voor haar. En toen belande we in de Lush winkel. Een winkel waar ik nog nooit geweest was, maar een winkel waar ik snel verliefd op werd. Naast het kado dat we voor ons vriendinnetje kochten, kocht ik ook iets voor mezelf. 

En ja hoor, het lag nog steeds te pronken op de kast, wachtend tot ik eens een lekker bad zou nemen en dit kon gebruiken. En vorige week was dan eindelijk die dag. De dag dat ik besloot om een lekker koud bad te nemen en dit schatje in bad kon gooien. Mijn buik kriebelde van de zenuwen die ik had om te zien hoe dit pareltje zou verkleuren in het bad.


Wat is er zo bijzonder aan de 'Space Girl' bruisbal? De vorm natuurlijk (oh en laten we de naam ook niet vergeten). Ik was meteen verliefd op de vorm die hij had van een planeet. De roze en paarse kleuren maakte het dan nog beter. Het gaf zo'n lekker, romantisch gevoel. Ook is de glitter heel overheersend. Of uh.. was de glitter heel overheersend. Ik denk dat de meeste glitter spoorloos zijn door de lange tijd dat hij op de kast lag. Jammer hoor. Laten we dit een beginnersfoutje noemen, niet? 

De geur maakte me al helemaal verliefd. Naar mijn gevoel had het een zoete, maar zachte snoep-achtige geur. De geur is erg dromerig. Op de site zelf staat dat de geur zwarte bessen, grapefuit en bergamotolie bevat. Lekkere combinatie! 

En toen werd het tijd om dit planeetje in het water te gooien en te zien wat er ging gebeuren. Dit heb ik natuurlijk ook vastgelegd op beeld. Geniet van deze heerlijke, dromerige foto's. 

Voor mij was dit een dromerig moment. Al die kleuren en de heerlijke geur die door heel de kamer ging was geweldig. Ik kon me enorm ontspannen en raad deze dromerige bruisbal ook zeker aan!

* Edit: Door mijn enthousiasme ben ik helemaal vergeten de prijs erbij te zeggen.. Oké, deze bruisbal kost 3,95 euro. 

13 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Deze ruikt vast heel lekker! Lush is zo leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wauw geweldig wat een mooie kleuren allemaal! Ik wil ook heel graag een keer zo'n Lush bruisbal proberen, al zit ik nooit in bad haha, alleen daarom wil ik het al een keer doen ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk! Ik baal zo dat ik geen bad heb (en dan woon ik nog wel op twee locaties, beide locaties geen bad, haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuke naam en vorm heeft deze bruisbal! Je maakt me wel jaloers zo, ik heb zelf nog nooit een Lush product uitgeprobeerd! Het moet inderdaad even een dromerig moment zijn om al die kleuren zien te verschijnen in je bad! Heerlijk gewoon! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De naam is wel een goed iets als overtuiging, haha. Ziet er super mooi uit! Ik wil zoiets echt eens zelf kunnen maken eigenlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er gaaf uit! Ik ben nu al verliefd, haha. Helaas heb ik nog nooit een bezoekjes gebracht aan een Lush (wegens gebrek aan Lush-winkels in de steden bij mij in de buurt, bleh) maar dat moet ik zeker eens doen! En wat heb je het toch weer leuk en enthousiast geschreven! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke foto's, ik kende deze bruisbal nog niet! De geuren klinken als echt iets voor mij, dus deze schrijf ik op. Ik ben wel zo'n uitsteller dat ik 'm vast nooit zou willen gebruiken uit angst omdat hij dan op is, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jeetje, wat een fotogenieke bruisbal hihi. De kleuren zijn too pretty <3
    lijkt me een heerlijke bruisbal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah zo mooi die kleurtjes! Als ik een bad zou hebben dan zou ik echt wekelijks bij de Lush te vinden zijn (misschien niet zo goed voor mijn portemonnee maar ok). Ik heb pas 1 keer een bruisbal gekocht bij Lush, en het was zoveel leuker/fijner dan ik had gedacht haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kleuren zijn echt prachtig! Wat leuk om te zien als je in bad ziet, ik zou meteen wegdromen denk ik... Heb meteen een reden om naar Lush te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die kleuren zijn echt prachtig! Wat leuk om te zien als je in bad ziet, ik zou meteen wegdromen denk ik... Heb meteen een reden om naar Lush te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk al die kleurtjes, echt genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen