Mijn twee schatjes van Polen

8 juni 2015

Voor diegene die het al wisten, ben ik ongeveer 2 maanden geleden naar Polen geweest en heb ik daar enkele souvenirs gekocht die ik zeker ging laten zien aan jullie. Voor al diegene die het nog niet wisten, uh, nu wel, haha. Hier, hier en hier kon je mijn foto verslag lezen van mijn week in Polen. Ik mis het zo erg dat ik echt elk moment terug zou willen gaan. Als ik ooit een tweede kans krijg, grijp ik die met mijn beiden handen. Maar dus, even terug naar het onderwerp van vandaag. Op de laatste dag kregen we in een stad de keuze om ook enkele winkeltjes te bezoeken. Supergezellig dus, want iedereen nam een souvenirtje mee naar huis. Ik nam een paar sokken mee (die helaas nu in de was zitten, maar ik beloof dat ik ze nog eens laat zien!) en deze twee schatjes. You ready? 

Dit is de eerste ketting die ik vrijwel bijna elke dag draag. Ik ben hier dan ook zo verliefd op. Het is een dubbele ketting met een rondje en twee ruitjes. De ene is al wat kleiner dan de andere. Eerst kocht ik deze ketting omdat ik enkel zag dat het de twee ruitjes had. Wanneer ik hem later opende in het hotel, kwam ik tot ontdekking dat het rondje er ook nog bij hoorde. Ik was een klein beetje teleurgesteld, maar probeerde hem aan en werd al snel verliefd. Je ziet het ook al aan de ketting dat ik hem echt elke dag draag. Ik probeer hem met veel liefde te behandelen, maar ik ben zo klungelig dat het een wonder is dat de ketting nog niet kapot is. HOERA VOOR MIJ! Ik weet de prijzen niet meer zo goed uit mijn hoofd maar ik vermoed dat hij rond de €12 heeft gekost? Of misschien zelfs wat minder. Ik was niet echt zo goed met die Poolse munten, haha.

De tweede ketting is een iets anders. Deze is goud, heeft een ronde nek en dan een lange sliert waaraan het kleine, blauwe steentje zit. Deze is super elegant en ook egt super moeilijk om te combineren. Ik heb niet veel topjes en t-shirtjes waarbij er een hoge hals is. Daarom kan ik hem niet echt zo vaak aandoen. Wat hem natuurlijk ook weer eens wat specialer maakt doordat ik hem enkel aandoe bij speciale gelegenheden, hihi. Ik ben hier ook echt dol op. Deze ketting kostte ongeveer hetzelfde als de vorige ketting. Ik ben zo blij met deze twee kettingen. 

7 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Ze zijn erg mooi! Leuk dat je in Polen bent geweest (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een soort freakje op vlak van minimalistische kettingen en ik denk dat ik eens naar Polen moet om daar een voorraadje in te slaan. En kettingen die 'plots' verdwijnen of stuk gaan, ik kan erover mee spreken (nog een klungel hier haha). Ik vind dat rondje er net erg leuk bij, ik snap dat je hem elke dag draagt. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtige kettingen zeg! Zo mooi subtiel, love it!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, zo mooi! Ik hou echt van van die subtiele kettinkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moooooi! Zoiets wil ik ook kopen als ik naar Polen ga :) Weet je toevallig (nog) hoeveel kleding in Polen kost? Ik ben van plan om daar leuke kleren te kopen, dus ik hoop echt dat het goedkoop is daar!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleding op zich is niet zo heel veel goedkoper dan hier in België of Nederland. Het is vooral al het lekkere eten en de ijsjes die goedkoper zijn. Alhoewel er een paar kleine onbekende winkeltjes dan weer wel goedkoper zijn. Maar de prijs in de Belgische of Nederlands H&M is dezelfde als in die van Polen. Hopelijk heb je een fijne reis! Liefs,

      Verwijderen