Even klungelen met een nieuwe tekenstijl

12 juni 2015

Ola amigo's! Wie mij volgt op instagram (ja, ja, even lekker mijn account spammen, hihi), heeft deze foto zeker al voorbij zien komen. Een tijd geleden, had ik mezelf voorgenomen om wat meer creatieve momenten in mijn leven te roepen. Zo van die creatieve momenten waar je eens lekker klungelt en uitprobeert met verschillende stijlen. Ik wou een eigen tekenstijl ontwikkelen waar ik zo beroemd mee kan worden. Haha, grapje. Nee. Ik wou een stijl ontwikkelen waarvan mensen al snel konden zeggen dat het typisch mij is. Iets dat ik alleen maar kan tekenen, snap je? Het leek me dan ook even leuk om mijn instagram hierbij op te frissen om zo al mijn tekeningen daarop te kunnen delen. Ik heb er al zoveel zin in. 

Dit weekend gaat het voor mij druk worden, want mijn eerste examen zal ik in het Frans afleggen. En daar ben ik nu net verschrikkelijk slecht in. Tussen het studeren door ga ik zeker nog een paar tekeningen maken die ik dan ook hier even gezellig op mijn blog kan laten zien. Zo zet ik toch al mijn eerste stapjes om mijn blog creatiever te maken. Wens me succes meiden! Ik zal het nodig hebben. 

10 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Oh, zo'n tof karaktertje! Heeft ze al een naam? ;) Veel succes met je Frans, ça va aller bien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa ik vind dit zo'n leuk figuur, heel minimalistisch en echt een stijltje waar ik van houd!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh echt een gave tekening, ze is zo leuk! Zeker een leuk stijltje. Succes met je exames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Frans is ook niet mijn sterkste kant, en laat ik daar nu net maandag examen van hebben ... Bummer! Succes alvast! Leuke tekening trouwens, ik ben erg benieuwd naar de rest die nog volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tekening!Ik kijk er al naar uit om te zien wat je nog allemaal tekent ;)
    Nog heel veel succes met je examens, ik begrijp je gevoel!

    Heel veel liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tof tekeningetje! Ik ben je meteen even gaan volgen op Instagram :)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief tekeningetje! Zo leuk! Veel succes met leren. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk tekeningetje vind ik! Ik vond dat je wel een eigen tekenstijl had hoor, maar deze is ook erg leuk! Veel succes met je examen in het Frans, zal je wel lukken! ♥ Ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd van tekeningetjes :) Hopelijk is je examen goed gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen