Een tweedehandsoutfit is oke

3 juni 2015

JA, IK KAN WEL IN DE LUCHT SPRINGEN VAN BLIJDSCHAP. Uh, haha sorry. Nee maar even serieus jongens. Vandaag staat alweer een outfit-artikeltje op mijn blog. Hoe leuk? Het poseren voor ons papa gaat iets minder vlot dan het vragen of hij even foto's wil nemen. Maar dit zorgt ook voor een gezellige quality time. Deze keer is de outfit helemaal tweedehands! Uh, op de schoenen na dan. Helaas gingen mijn tweedehands, zwarte schoentjes kapot en liggen ze nu bij de schoenmaker te wachten op mij om ze vandaag te gaan halen! Ook is dit een andere outfit dan sommige van jullie misschien hebben zien voorbij komen op mijn instagram. Mede door die schoentjes en ook omdat die andere trui in de was zit, oeps haha. Dussssss vandaar, een nieuwe, andere, maar heel geliefde outfit! Let's take a look, shall we?

Trui: lang geleden gekregen van iemand | T-shirt: ook lang geleden gekregen van iemand (en hoe leuk is die 'drama queen' tekst?!!)| Broek: tweedehands voor €4 | Schoenen: nep all-stars voor €16 | Horloge: tweedehands voor maar €2(!!)

Oh, nog even een ode aan deze rare, maar o zo leuke foto die ons lieve papa heeft getrokken. De stand van mijn camera stond niet echt juist. Helaas kwamen we er pas achter wanneer de foto getrokken was. Ik vind hem best geinig, hihi. 

13 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat een leuke outfit! Best gaaf, zo'n tweedehands outfit! Zelf heb ik niks tweedehands in mijn kledingkast liggen, raar? Als ik zie wat voor leuke dingen jij uit tweedehandswinkels haalt, moet ik misschien ook maar eens een stap in zo'n winkeltje zetten. Alleen er eerst 1 vinden, voor zever ik weet is er geen in de buurt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TWEEDEHANDS KLEDING IS DE BESTE KLEDING!! Je t-shirt is geniaal, ik vind 'm heel erg bij passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowie, zo'n mooi horloge, echt een mooie vondst! Je trui vind ik ook superleuk :D Er zijn hier tal van tweedehandswinkels, maar ik vind er nooit echt iets.. Misschien moet ik mijn hoofd eens meer openzetten en tevreden zijn met een maatje-te-groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke outfit Lobke! Zo tof, helemaal tweedehands, je horloge is echt supermooi!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lobke! Dit is zo leuk! Ik had vroeger altijd het idee dat tweedehands allemaal maar lelijke dingetjes waren, maar je blijft me verbazen met de mooie dingetjes die je vindt! Ik kan niet wachten tot het vakantie is en ik de kringloopwinkel eens kan bezoeken! En ik had dezelfde probleempjes met het hele outfit foto gebeuren, haha. Die quality time is goud waard! (: Die laatste foto is echt gaaf, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ene mooie outfit! Ik hou zelf ook super veel van tweedehands. (Ik weet niet of je de winkel kent hij heet: Think Twice en is in Antwerpen, daar verkopen ze ook super veel en mooie tweedehandskleding) Ik ben een aantal dagen geleden ook nog wat gaan kopen en het is altijd zo fijn! :)

    De outfit staat je in ieder geval super mooi!
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, van Think Twice heb ik al eens gehoord. Alleen vind ik nooit echt mijn weg naar daar als ik in Antwerpen ben.. De volgende keer neem ik wel een mapje mee! En bedankt meid! X

      Verwijderen
  7. Ik heb eigenlijk helemaal geen tweedehands kleren maar er is absoluut niks mis mee. Vind vooral je horloge en je shirt leuk! Staat je heel leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het altijd zo lastig om in een tweedehandswinkel leuke kleding te vinden! Leuke foto's zijn het geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat t-shirt en horloge zijn supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben dol op tweedehands; deze outfit is onwijs leuk! Ik vind je horloge fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een leuke outfit! Like het shirt en je schoenen <3

    BeantwoordenVerwijderen