Een kleine school en blog update

10 juni 2015

Oke, voor heel even dacht ik dat ik gek ging worden. De examens staan echt binnen enkele dagen al voor de deur en ik kon de tijd niet vinden om te studeren. Ook heb ik mijn blog zienbaar een beetje verwaarloosd. Dit kwam niet omdat het niet goed gaat met me, want het gaat namelijk wel goed hoor jongens, haha. Nee, vandaag was de dag dat we onze GIP-presentatie moesten brengen. Een ge√Įntegreerde proef, om het zo maar even te zeggen. Voor mijn hoofdvak Mode, moesten we een middeleeuwse mouw nabootsen. We startten enkel met de basis patronen en moesten zelf maar even uitzoeken hoe we dit het beste aanpakte. Er was dus heel veel techniek nodig van de vorige jaren, en die leek ik nu even net toch te vergeten zijn. Complete black-out dus. Als dat niet genoeg was, moesten we daarnaast nog even een creatieve mouw ontwerpen en uitwerken op iets 'creatiefs' voor het vak Creatie (snappen jullie mijn gekheid-momentje? ha) 

Gelukkig kreeg ik net alles op tijd af en stond ik klaar om mijn presentatie te brengen aan 'de jury' (mijn leerkrachten mode en creatie) en aan mijn klas. Ik was zenuwachtig maar kon tegelijkertijd ook huilen van geluk dat het einde eindelijk in zicht was. Nu kan ik me weer even focussen op de examens en op het bloggen. Veel tijd heb ik niet meer, want ik begin volgende week maandag al. Hierdoor zal het af en toe wat stiller zijn op mijn blog en zullen er dus niet veel artikelen online komen. Ik zeg het maar even zodat jullie dit weten, hihi. 

Uh, ja. Ik denk dat ik alles heb gezegd dat ik moest zeggen. Oh, voor al diegene die al aan het studeren zijn voor hun examens, proeven, tentamens,.. heel veel succes! En uh, nu stop ik met paten en neem ik afscheid. Doeiii.

7 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Heel veel succes met je examens ;) Ik begin morgen dus eventjes een stress-momentje haha, nee maar komt allemaal wel goed ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ja er zijn ook belangrijke zaken buiten het bloggen (zoals examens en tentamens, ik weet er alles van, zucht..) die aandacht vereisen. Heel veel succes maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoorde mijn nicht al praten over GIP presentatie's en dat dat echt een hel was. Dus nu ik weet wat het precies inhoud snap ik maar al te best dat je kan wenen van blijdschap omdat het gedaan is. Het klinkt ook allemaal eng met leerkrachten als jury, brr. Ik begin vrijdag, dus ik ben aan het popelen om te starten (ik wil er echt vanaf zijn, pfoe..) Veel succes! Komt allemaal wel goed! (: En mijn blog is ook ontzettend had verwaarloosd hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes meid, je kunt 't! Vakken als Mode en Creatie klinken wel heel leuk trouwens hihi... Maar voor nu moet ik alle rijmschema's en stijlfiguren voor Nederlands leren. En ik neem veel te veel pauzes.. Haha dat is echt mijn probleem maar ja. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met je examens! Dan staat bloggie maar even op nummer 2 hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg veel succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen