Wat ik van mijn lieve vrienden kreeg

13 mei 2015

Hei, hoi, hello! Vandaag sta ik te springen om dit bericht te schrijven voor jullie. Mijn liefde voor mijn nieuwe hebbeding is TE groot om zomaar weg te stoppen. Wacht, laat me het even duidelijk uitleggen. 

Natuurlijk had ik voor mijn lieve vriendengroep ook een feestje georganiseerd. Het was een cocktail party. Superleuk en super fancy dus. Met enkele vrienden ging ik nog even winkelen voor een beetje drank te gaan halen en besloten we ook even om een thema op mijn feestje te plakken. De zon scheen, er waren cocktails, dus het thema zomer/toerist/vakantie kon dus helemaal niet ontbreken. 

Het feestje was super gezellig en de sfeer zat gi-ga goed. Er werden veel spelletjes gespeeld en enorm veel gelachen. En na lang wachten mocht ik dan eindelijk mijn cadeautjes opendoen. Van een lieve vriendin kreeg ik een klein naai-setje. Aangezien ik de richting mode volg, vond ze dit wel geinig om te geven. En eerlijk is eerlijk, ik was er ontzettend blij mee. Want ja ik volg de richting mode, maar dit had ik nog steeds niet ingeslagen.. Shame on me! Daarnaast kreeg ik ook van een lieve vriend cupcakes gemaakt van oreo's. Iedereen heeft gelijk eentje geproefd en ze waren o zo lekker! Van een andere lieve vriendin en haar vriend, kreeg ik een supermooie ketting met een paar centjes erbij. Mijn geluk kon toen al niet meer op. 

De rest van de groep had besloten om samen te leggen. Al weken waren ze hier over bezig waar ik bij zat. Ik was dan ook ontzettend benieuwd wat ze uiteindelijk voor me gekocht hadden. Ik kreeg geen enkele tip en moest het maar doen met enkele kleine dingen waar ze over bezig waren. Eenmaal het cadeau gegeven, schoten de tranen in mijn ogen. Voor mij hadden ze allemaal samen gelegd voor een o zo dure, maar zo schattige polaroid camera! Het geluk was zo groot dat ik spontaan begon te huilen en wist dat dit de beste verjaardag ooit was die ik met mijn beste vrienden ooit mocht vieren. 

Gelijk hebben we een foto genomen van de leuke avond die we toen hebben beleefd. Ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt, want de foto is er heel donker uitgekomen dan het eigenlijk zou moeten zijn .. Uh, tja. Dat wordt oefenen, oefenen en oefenen. Verder heb ik nog geen foto's genomen omdat ik nog in een begin-angst-fase zit. Zo een fase dat je eerst heel zuinig wil doen met je foto's? Jep, dat heb ik! Maar eenmaal de tweede foto is genomen, komt dit allemaal goed. 

Heb jij een polaroid camera? Of een polaroid foto? 

13 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Zo leuk! Ik denk er ook aan om 'm op mijn wishlist te gooien! Ik vraag me alleen af of ik 'm vaak zal gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow, superleuk dat je dit hebt gekregen! Sowieso gaan daar pareltjes uitkomen, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaawh wat superlief zo'n mooi cadeau! Onwijs leuk aandenken ook aan de leuke avond haha<3 Ik heb er helaas geen, maar ik ga liever voor de 50 mm lens dan voor een polaroid, hoewel hij superschattig is!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend lief van je vrienden om je zo'n passend cadeautje te geven. En gelijk een onwijs leuk aandenken, zoals Emma zegt! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk cadeautje! Dit cadeautje ga ik ook waarschijnlijk voor m'n verjaardag vragen. Oh en als je van die papiertjes wilt kopen, bij de Hema heb je ze voor een best dure prijs. Op ebay.com heb je goedkopere volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je tip! Ik was afgelopen woensdag nog even langs de Hema geweest, maar helaas hadden ze daar niet meer. Ik ga gauw een kijkje nemen op Ebay! X

      Verwijderen
  6. Oh, wat leuk zeg! Het si ook wel iets wat ik op mijn wenslijstje zou willen zetten, maar ik ken mezelf en ik zou die begin angst fase voor altijd hebben en nooooit een foto durven te nemen, haha.En oreo cupcakes lijken me érg lekker trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat tof dat je een Polaroid hebt en zo te horen heb je hele gave vrienden :) Ik ga denk ik een keer Polaroids bij Printic bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh! Super leuke cadeautjes! Het ziet er gezellig uit! Ik ben binnenkort jarig en het lijkt me wel leuk om net als bij jou een cocktailparty te organiseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk artikel! Ben blij om te horen dat je zo gelukkig bent met je polaroid. Kan ik helemaal begrijpen! En die angstheidsfase begrijp ik ook maar al te goed. :) Nog heel veel plezier met je polaroid, je gaat er prachtige foto's mee trekken, dat is zeker ;)

    Heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk zeg! Super lief van je vriendinnen! Veel plezier met je polaroid camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf zo'n polaroid camera! i want -

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gaaf zo'n polaroid camera! i want -

    BeantwoordenVerwijderen