Outfit foto's in het kleine Lillo stadje

18 mei 2015

Mijn hart klopte als zot toen ik naar mijn papa de vraag toewierp of hij eventueel outfit foto's van mij wou nemen. Hopend zonder enige verklaring dat hij akkoord zou gaan en het gewoon even wou doen. Nee hoor, bijkomende uitleg was dus verplicht. En daar in het stadje Lillo, op een heel klein terrasje, vertelde ik mijn ouders dat mijn grote liefde en hobby bloggen was. Mijn hart klopte in mijn keel voor wat ze gingen zeggen. Mijn papa was enthousiast en wou snel foto's nemen en mijn mama was zeer benieuwd hoe alles zo in zijn gang ging. 

Daar stond ik dus, gespijkerd aan de grond, zoekend naar een balans om mijn evenwicht te bewaren. Mijn papa zat geknield op de grond voor me met mijn fototoestel in zijn handen, foto's van mijn outfit te nemen. Ik was zelf heel enthousiast om eindelijk eens een outfit op mijn blog te kunnen posten, maar tegelijkertijd voelde het ook nog een beetje onwennig aan. Maar kijk eens naar de superleuke resultaten! Samen worden we nog een top-team!

Lillo is een klein stadje waar heel weinig mensen wonen. Echt. Als er daar een klein kindje wordt geboren, staat het de volgende dag nog in de krant. Zo speciaal is het dus. Het was zo gezellig en stil, dat als ik ooit op pensioen ga, naar daar wil verhuizen. Oké, misschien en beetje overdreven, maar het was echt supermooi. De zon scheen dan ook nog eens fel wat me echt een gelukkig-zomer gevoel bracht. Enthousiast huppelde ik dus door de bospaden en nam ik enorm veel foto's van het uitzicht. Ik kan je vertellen dat ik de tijd van mijn leven had.

Salopette: Appels | Shirt: Tweedehands | Schoenen: All stars | Ketting: Souvenir van Polen (waar later natuurlijk nog een artikel over komt!)

7 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Ik vind vooral je ketting geweldig! Super ook dat je ouders nu weten over je blog, bij mij heeft dat heel positief uitgedraaid (want nu weten ze waarmee ik bezig ben haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt iets moois aan! Dat felle shirt met die subtiele ketting is echt leuk bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat leuk dat je vader foto's wou maken en wat sta je er leuk op! Leuke outfit, ik hou van dungarees! Je shirtje is zo lekker vrolijk! Gewoon een superleuk artikel dus, Lobke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je vader dat hij gelijk foto's wilde maken, ik kan me wel voorstellen dat je het spannend vond om het te vertellen! De foto's zijn echt onwijs mooi gelukt, ik vind je shirt zo lekker vrolijk!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb exact hetzelfde meegemaakt! Natuurlijk niet op een echte locatie (gewoon in dat natuurreservaat) maar wat is dat onwennig in het begin zeg! Het went wel na een tijdje, zal je vast zelf ook wel gemerkt hebben, haha. Lillo kende ik trouwens nog niet! Moet ik dringend eens bezoeken, want het heeft een fijn sfeertje, hihi. (Wat ik ook merkte, is dat mijn vaders fotografie kunsten er echt snel op vooruitgaan door zo af en toe outfit foto's te nemen, haha. EN mijn poseerskills (tja..) ook.) En wat een leuke outfit! Ik hou van je stijl Lobke! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's en een heerlijk verhaaltje. Lijkt me helemaal niks om op de foto te gaan, hihi. Maar jij bent een natuurtalent, vind ik echt! Het ziet er zo lekker 'makkelijk' en gezellig uit zo. Niks geposeerd! Ik ben fan. En de broek staat je echt heel leuk! Liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw WAT HOU IK VAN JE OUTFIT! Ik hou van je shirt, en je tuinbroek, en je ketting :D . Tuinbroek staat erg hoog op mijn verlanglijstje, maar ik ben de ware nog niet tegen gekomen. Mijn mama weet dat ik een blog heb, maar ik vertel er niet echt veel over, ze is nogal overbezorgd, zeker als het over internet en al die dingen gaat :') .

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen