Mijn vrienden voor de lens

25 mei 2015

Afgelopen vrijdag was het feest op onze school. We werden aangespoord om te gaan lopen en zo geld in te zamelen voor de cacaoboeren. Onze groep was meteen enthousiast en schreven zich in. Toen de laatste schoolbel ging, stond iedereen klaar om te starten. We hadden ook nog eens geluk met het weer. De zon stond recht boven ons, hard te schijnen. Daardoor werd het lopen ietsjes moeilijker, hehe, voor mij toch. Ik zal maar zeggen dat ik dringend terug aan mijn conditie moet gaan werken.

Daarna ben ik snel over huis gegaan om me op te frissen en gewapend met mijn camera, stond ik daar terug om mijn twee vrienden aan te moedigen die nog een paar liedjes gingen brengen. Ik kan jullie echt zeggen dat ik supertrots op ze ben omdat ze het supergoed hebben gedaan. Natuurlijk gingen we nog niet snel naar huis en bleven we even hangen op de speelplaats van onze school. We genoten van de muziek die werd gespeeld door djembe-mannetjes (hoe noem je zo iemand? haha) en hebben ook genoten van een meid die prachtig kon zingen.

Dit moment was het ideale moment om eens foto's te nemen van mijn vrienden. Het zijn er niet veel, maar ik vind ze wel superleuk. De sfeer in de foto's zit er helemaal in en het was echt een hele fijne start van een welverdiende (al zeg ik het natuurlijk zelf), verlengd weekend.

9 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Oeh dat klinkt supergezellig zeg! Supermooie foto's en ook een mooi doel om voor te lopen!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat jullie gingen lopen om geld in te zamelen. Erg mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke foto's! Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Djembe-mannetjes, ja hoe noem je ze? ik weet het ook niet, haha. Ontzettend mooie foto's! Je straalt ht echt uit vind ik, dat je je zo inzet voor mensen die het moeilijker hebben. Knap hoor! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en toffe foto's zijn het geworden! En het is allemaal ook nog eens voor een mooi doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi doel! Het zijn prachtige foto's geworden, en mag ik even zeggen dat ik de hoed die één van je vrienden op heeft fantastisch vind!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, bedankt! Ik vond hem ook echt geweldig. Jammer genoeg heeft hij de hoed in Parijs gekocht. Opzoek naar een look-a-like dus, hehe! X

      Verwijderen
  7. Klinkt allemaal super gezellig! Waarom hebben wij dit op school niet?! Hahah! De foto's zijn echt superleuk. Hahah, ik heb ook geen idee hoe je zo'n djembe-mannetjes noemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke foto's, klinkt tof! :-)

    BeantwoordenVerwijderen