Mijn flesje Daisy Dreams

27 mei 2015

Hoi, hoi, hoi! Ja hoor, hier is die dan eindelijk! Het juiste flesje is eindelijk in mijn bezit! Voor al diegene die mijn vorig artikel gemist hebben; laat ik zeggen dat het een moeilijke taak was om dit schatje mee naar huis te nemen. Ik kwam niet thuis met het flesje 'eau de toilette' maar met een douchegel. Heel erg stom van mij en ik baal er echt nog steeds van. Hoe kon ik dat nu over het hoofd hebben gezien? Ach, gelukkig kon ik twee dagen later terug met ons papa en verwisselde we de douchegel met de 'eau de toilette' fles. En na een lang avontuur, had ik eindelijk wat ik wou, YES!

Dit is dus hoe het flesje eruit ziet. Het is gewone pure kunst. Ik had al enkele foto's gezien van het flesje, maar in het echt vond ik het nog schattiger! Ik krijg van het flesje zoveel lente- en zomerkriebels. Ook heb ik lekker een groot flesje gekocht. Uh, grapje, ik had eigenlijk geen keuze. Nee, echt. Enkel dit 100 ml flesje stond te stralen in de kast. Ik kreeg het dan ook niet over mijn hart om gewoon 'neen danku' te zeggen en iets anders kiezen. Dus eigenlijk werd ik ook lichtelijk gedwongen. Hehe, niet dat ik het erg vond ofzo hoor. 

Ook kreeg ik deze leuke zak erbij van Marc Jacobs (Naast alle belachelijk vele testertjes en crèmes). De zak is groot, zwart en heeft van die superlieve, gekleurde bloemetjes op zich. Even leek het wel alsof ik dit als een goedmakertje kreeg omdat ik het verkeerde flesje kocht. Nee hoor, ik weet heus wel dat dat niet zo is. Maar toch, bedankt lieve verkoopster. Hoe lief is deze zak? 

Het spijt me voor al diegene die een full-review verwacht hadden. Ik ben daar niet echt zo'n held in. Ook ben ik niet echt een held in het maken van product foto's, zoals jullie wel kunnen zien.. Maar ik was zo excited, dat ik dit even wou delen met jullie. Gewoon lekker praten over iets kan ook leuk zijn, niet?

6 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat een schattig flesje! Balen dat je eerst een douchegel had gekocht (ach ja, soms zie je dingen over het hoofd, kan gebeuren ;)) maar gelukkig heb je alsnog je parfum. Het flesje beloofd in elk geval een hoop! Leuk geschreven trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat ziet het flesje er leuk uit! Chill dat je nu alsnog parfum hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwieeeee wat mooi! Ik ben echt zo'n ei dat dan helemaal voor het flesje valt, en het hele geurtje niet eens lekker blijk te vinden. Ik ben benieuwd hoe deze ruikt. Kun je niet een soort geur-optie toevoegen aan dit artikel? Hihi. Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh het ziet er gewoon prachtig uit! En wat fijn dat het je nog is gelukt om om te ruilen. :)

    Heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa dat is mijn favoriete parfum, al heb ik 'm zelf niet... Elke keer in de winkel spuit ik 'm op en loop ik de uren erna nog steeds aan m'n arm te snuffelen haha. Superfijn dat het gelukt is met ruilen! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha deze parfum is echt zoooooooooo lekker!!! Ik heb de parfum en de tas ook! Love it! x

    BeantwoordenVerwijderen