Mijn creatieve verjaardagscadeaus

11 mei 2015

Aller eerst, voor ik aan dit nieuwe artikel begin; Dag mams en paps, fijn dat jullie mijn blog lezen. Uh, denk ik toch? Haha! Sinds dit weekend heb ik het eindelijk over mijn lippen gekregen om te vertellen wat ik graag doe, bloggen! Schrik voor hun reactie, reageerde ze allebei heel leuk en enthousiast. Zo stonden ze ook snel achter mijn grote liefde voor het bloggen en namen snel een kijkje op mijn blog. Ook heb ik samen met mijn lieve paps outfit foto's kunnen nemen. Ja, echte outfit foto's die binnenkort op mijn blog online komen! Superleuk toch?

Maar nu even waar het echt om draait, mijn verjaardagscadeaus! Zoals jullie hier konden lezen, stond er dit jaar geen geld op mijn verlanglijstje, maar echte creatieve spulletjes. Sommige dingen die ik nodig had, en sommige dingen die wel fijn zouden zijn moest ik ze krijgen. Vandaag laat ik jullie dan ook zien wat mijn lieve familie mij gegeven heeft. En ik kan je vertellen dat ik erg excited ben over mijn nieuwe liefdevolle spullen. Ik voel me nu net als een echte kunstenaar.

Mijn eerste cadeau kreeg ik van mijn lieve nonkel en tante. Eigenlijk was hun eerste, echte idee om grijze potloden voor me te kopen. Maar aangezien die zoektocht een klein beetje eindeloos was, moesten ze opzoek naar een ander idee. "Zonder papier kan je niet tekenen of verven" werd de nieuwe motto. En gelijk hadden ze.

Het eerste grote A3 blok is gewoon papier om lekker op te tekenen. Het was net iets groter dan ik had gevraagd, maar eigenlijk ook perfect om mijn grote tekenkunsten eens te testen. Een grote uitdaging aangezien ik graag klein tekenen. Superleuk dus!

Het tweede blok is aquarelpapier. Een blok met ringetjes zoals ik gevraagd had. Echt superfijn! Het leukste hiervan is, dat je de papieren er nog eens netjes kan uitscheuren als je wil. Ik ben dan ook echt super, super, superblij met deze twee cadeautjes!

Het volgende kreeg ik van mijn lieve ouders. Maskeer vloeistof voor aquarelverf. Superleuk! Hiermee kan je dus bijvoorbeeld een quote schrijven. Dit laat je opdrogen zodat je daarna met verf er overheen kan verven. En eenmaal alles droog is, kan je dit rubber-achtig-iets er terug aftrekken zodat je quote helemaal wit is. Hier moet ik wel even de credits naar Arjanne geven vanwege haar superleuke artikel!

Ook kreeg ik aquarelverf van mijn lieve ouders. Dit is iets waar ik tijdens mijn creatieve lessen in contact ben gekomen en echt verliefd ben op geworden. Dit moest ik zelf ook thuis hebben. Het leuke van de Winsor&Newton verf is, is dat je altijd nieuwe kleuren kan kopen in plaats van een hele nieuwe doos te kopen. Superhandig en superleuk! Ik heb het zelf nog niet gebruikt, maar mijn vingers jeuken al gigantisch hard om deze eindelijke eens een keer te gebruiken. 

Van mijn lieve broer (ook wel een beetje gesponsord door mijn ouders, haha), kreeg ik een dun zwart stiftje waar ik een hele mooie omlijning kan maken voor mijn tekeningen. En van mijn lieve oma en opa heb ik toch een paar centjes gekregen zodat ik zelf nog even wat extra spulletjes kan uitzoeken. Ook van de vriendin van mijn broer kreeg ik enkele centjes om zelf wat uit te zoeken. Wat een lieve schat dat het is! Bedankt allemaal!

Wat heb jij onlangs nog van iemand gekregen? 

11 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Dat is best een tijdje bloggen zonder dat je ouders het wisten. Fijn dat ze enthousiast reageerden (maar bloggen is gewoon ook een super leuke hobby!)
    Leuke spullen heb je gekregen. Ik heb voor mijn verjaardag (paar weekjes terug) ook een schetsblok en nieuw aquarelpapier gekregen. Ik vroeg mij al af hoe die quote's zo mooi wit bleven. (ik probeerde het met krijt, werkt niet zo best) Nu ik het geheim ken (dankje!) ga ik misschien ook wel die maskeervoeistof kopen.
    Ik vind het altijd leuk om creaties van anders te zien, ben benieuwd wat jij gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, die maskeer vloeistof is echt heel leuk! Ik weet al wat ik op mijn verlanglijstje ga zetten! ;-) En ik ben suuuper benieuwd om te zien welke quotes (en andere aquarelletjes) jij gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die maskervloeistof is super tof! Ik blog ook zonder dat mijn ouders dat weten. Ik ben benieuwd wat jij gaat maken met de maskervloeistof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je allerlei teken- en schilderspullen hebt gekregen! Aquarelverf is ook mijn bff, het is zo leuk om mee te schilderen! En wat leuk dat je nu ook maskeervloeistof hebt! Dat artikel is ook al van eeuwen geleden, zeg. Dat je dat nog weet! Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuke dingetjes! Je geeft me echt veel cadeau-inspiratie ;). En wat goed dat je het aan je ouders vertelde! Gelukkig reageerde ze goed. Zelf ben ik ook helemaal verliefd op aquarelverf, het geeft zo'n mooi resultaat. Ik ben erg benieuwd naar het maskeervloeistof! Veel liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh wat een gave cadeautjes! Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent, ik ben benieuwd wat voor kunstwerkjes er tevoorschijn komen! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig, ik had nooit verwacht dat je ouders niet wisten dat je een blog hebt! Mijn moeder is een trouwe volger van me :) Wat een fijne cadeautjes heb je gekregen zeg, en wat leuk dat je nu ook waterverf (want zo noem ik het, hihi) hebt! Ik hou zo veel van waterverf, maar dat wist je al lang ;) Ben heel benieuwd naar je creaties! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh leuk zeg! Ik houd ook erg van tekenen en schilderen, maar maak er veel te weinig tijd voor vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spullen heb je allemaal gekregen! Ook super leuk dat je er zo enthousiast over schrijft!
    Ik moet ook nog aan mijn ouders vertellen dat ik blog... hopelijk reageren ze net zo goed als jouw ouders! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, super dat je veel hebt gekregen wat je écht wou! Die maskeerverf, die ga ik eens kopen (in een kleine versie, want erg veel schilder ik niet oepsie), ik vind dat effect ontzettend leuk, haha. En ik ben erg benieuwd naar je creaties met de aquarel verf! Want het is toch iets erg moeilijks om onder de knie te krijgen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wist helemaal niet dat je ouders niet van je blog afwisten. Ik heb het meteen verteld toen ik er mee begon simpelweg omdat ik er zo enthousiast over was hihi!

    BeantwoordenVerwijderen