Lovali krijgt een nieuw jasje

29 mei 2015

Ik denk dat de meeste het wel gemerkt hebben en hoef ik eigenlijk hier niet echt een artikeltje over te schrijven. Maar dat ga ik toch lekker doen, hehe. Voor diegene die het nog niet opgevallen zijn; jongens, mijn blog heeft een nieuw jasje gekregen! Uh, niet zo'n heel nieuw jasje, maar toch. Er zijn enkele dingen die ik veranderd heb en waar ik zo blij mee ben. 

Laten we beginnen met de grotere foto's. Eerst en vooral wil ik Britt heel erg hard bedanken voor het helpen hiermee. Credits gaan naar jou meid. Ik heb hier enorm lang mee geklungeld en vond het echt een heel gedoe. Gelukkig kon Britt me helpen en heeft ze het zo even opgelost. Superlief toch? 

Daarnaast heb ik ook een nieuwe header. Ik vond het wel leuk en lief met die wolkjes op de achtergrond. Ja, het zijn wolkjes. Nee, helaas, je kan ze niet echt goed zien hé? Balen! Maar toch vond ik het echt iets hebben. Lekker creatief hé. Dat is dan ook meteen het volgende puntje. Mijn thema die wat gaat veranderen. Ik blijf nog steeds een persoonlijke blog, maak je daar maar geen zorgen over. 

Nee, even serieus jongens. Ik wil heel graag wat meer creatieve onderwerpen behandelen en online gooien. Net zoals die tweedehands dingen. Af en toe zullen er nog wat andere onderwerpen en artikels erdoor komen, maar hé, dat maakt het juist leuk toch? Ach, we zien wel wat er gebeurd. Maar nu weet je alvast dat ik meer die richting op wil gaan. Sorry voor alle lezers die dit niet zo'n interessante onderwerpen vinden!

Ook zijn mijn 'About' en 'Contact' pagina's veranderd. Ik heb even lekker snel en spontaan een nieuw tekstje geschreven en ben er eigenlijk toch wel heel trots op. Hihi. En nu dan echt het aller laatste puntje: mijn nieuwe foto. Deze werd onverwachts (uh, wel, ik schrok toch een beetje toen ik de fotografe zag) genomen toen ik aan het dansen was met de hoed van mijn vriend op. Ik ben zo verliefd op die hoed en op de foto (ookal is die een heel klein beetje raar, hehe), dat ik hem wou gebruiken als nieuwe foto. Helaas heeft die hij de hoed in Parijs gekocht.. En hier start dan mijn zoektocht naar een look-a-like hoed! JOEPIE!

Oh en nog even, excuseer mij voor die vettige vet-plekken op mijn computer. Oeps, hihi. Voortaan minder chips eten als ik op de computer zit.

10 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Jaaa wat is je site mooi geworden, je header is zo schattig! Die foto is echt superleuk haha!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, proficiat met je nieuwe lay-out! Ik hou van je header, het was het eerste dat ik opmerkte, haha. Super spontane foto ook, dat spreekt echt aan :D Haha, chips aan de laptop is gewoon verplicht, ik kan niet zonder -en dat is er ook aan te merken haha-.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs tof! Ik vind je nieuwe lay-out prachtig! De kleuren zijn absoluut fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hearder is zo leuk! En inderdaad een superleuke hoed :) Ik ben wel fan van wat meer creabea, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die foto in je sidebar is zo leuk! Zo spontaan en vrolijk! Past perfect bij je blog vind ik! (: Ik zag het deze ochtend al dat je blog een nieuw jasje had gekregen, mooi gedaan! En zulke hoedjes vind je makkelijk bij H&M! Op dit moment hebben ze er heel wat. Bij deze, hoedjes staan je echt goed! En graag gedaan hoor dat helpen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk met die nieuwe header en alles eigenlijk gewoon! Ik ben benieuwd naar hoe je blog verder zal evolueren, maar zeker en vast geweldig! Ik blijf een trouwe volger (haha) :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je header heel leuk! Ik blijf je blog zeker volgen, en ben zeker benieuwd naar meer creatievere dingen die op je blog gaan verschijnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je nieuwe 'jasje' is echt mooi! Vooral die foto aan de zijkant (ik had hem al gezien op Instagram, denk ik?). Je staat echt leuk met die hoed! En creativiteit en tweedehands zijn de 2 onderwerpen waarover ik het liefst lees, dus dat zit wel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik ben echt verliefd op je header, en die bredere foto's is ook zo mooi! Ben benieuwd naar al je nieuwe artikels! :)

    BeantwoordenVerwijderen