Bedankt aan zoveel lieve volgers op Bloglovin

22 mei 2015

Wauw. Zonder enig besef te hebben op hoeveel de teller stond van de volgers, schrok ik me een paar dagen geleden echt een hoedje. Al meer dan 70 volgers? Wauw. Ik heb echt geen flauw idee wat ik hierop moet zeggen. Ik ga jullie dan ook niet belasten met een speech die ik even uit mijn duim zuig en zo vertel wie ik allemaal wil bedanken. Haha, nee. Ik ga het kort en bondig maken door jullie allemaal te bedanken.

Dus, bedankt dat jullie mijn rommelige artikels lezen, dat jullie mijn gedachtes op dit kleine web lezen, dat jullie mijn kleine plekje op dit web bezoeken. Bedankt voor al jullie lieve reacties die ik kreeg, voor alle lieve mailtjes die ik kreeg en voor alle positiviteit die rondhangt op mijn blog. Bedankt om mij zo goed te laten voelen, om mij elke dag te laten lachen en om mij te steunen wanneer ik het even moeilijk heb. Bedankt om mijn vriendin te zijn. Want ja, jullie zijn voor mij allemaal vriendinnen waar ik elke keer mijn verhaal aan kwijt kan.

Van mij allemaal een mooie lieve roos voor jullie en nog een hele fijne dag en een heel fijn weekend toegewenst. Hehe, heb ik nu toch even een kleine speech gegeven.

10 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Ooh Lobke, je verdient ze stuk voor stuk! Op naar de 100 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan! En bedankt voor die bloemen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan! En bedankt voor die bloemen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awh gefeliciteerd meid, you deserve it! :) En wat een mooie rozen!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf Lobke! Je hebt ze echt verdient. Je artikels zijn altijd super leuk om te lezen, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Lobke, het is je echt gegund! Je schrijft superleuk, je bent een vrolijke en enthousiaste meid, en dat is te lezen in je artikels (en ik word altijd helemaal aangestoken door je vrolijke manier van schrijven, ik kan d'r echt van genieten, haha!). Ga zo door, je zal er nog véél meer krijgen, dat kan niet anders! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Je verdient het echt. Je hebt een hele leuke manier van schrijven. Op naar de 100 dan nu he, dat ga je zeker weten ook wel halen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gefeliciteerd met je volgers! Je blog is geweldig, je verdient het echt! ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen