Ik vind opnieuw de perfecte jeans

3 april 2015

Hé meiden. Ja hoor, ik ben (again) naar de tweedehandswinkel gegaan. Uh, een tijdje geleden toch. Ik kon het niet laten aangezien het thema 'Retro' was. Met veel verwachtingen ging ik enthousiast naar binnen. Jammer genoeg heeft de kleding mij toch een klein beetje teleurgesteld. Ach, wat had ik moeten denken?  Dat zo'n prachtig retro jurkje maar voor 3 eurotjes in de rekken bleven hangen. Ha, nee hoor. Maar ondanks dat, heb ik toch wel enkele prachtige exemplaren gezien. Maar daar bleef het dan ook bij, jammer genoeg.

En toch gaf ik niet op. Ik bekeek alle rekken rustig tot ik weer stuitte op een soort mom-jeans. Deze keer is hij donkerder, iets groter (Lees: hij was eigenlijk 1 of 2 maten te groot, maar ik vond hem zo mooi dat ik hem niet kon laten hangen), en iets langer waardoor ik de onderkant heel cool kan omrollen. Ben ik dan ook nog eens in de mode met mijn opgerolde pijpen, haha. Ik heb hem nog maar 1 keer gedragen en ben er al zo enthousiast over. Hij zit gemakkelijk, is lekker warm en ik kan hem zo gemakkelijk combineren met alle andere 'oude-tweedehands-stuff' die ik al heb, hoera!

Ik denk, dat ik vandaag (voor jullie woensdag), nog maar eens een keertje langs ga. Gewoon, nog even voor ik op reis vertrek. Want vanaf maandag, 6 april 2015, vertrek ik naar Polen. Hoe leuk is dit? Natuurlijk neem ik mijn camera mee om heel veel foto's te maken. Daarna kan ik gezellig mijn Instagram en blog vol spammen met die superleuke foto's van Polen. Uh, ik denk dat ik ook alles heb gezegd wat ik wou zeggen. Ik wens jullie een fijne vrijdag, of beter gezegd, ik wens jullie een fijne gigantische wind-blaas-men-haar-maar-overhoop-dag. Hoe hard waait het wel niet? Tjonge.

Maar nu echt, ciao amigo's! Wat is jouw favoriete jeans? 

6 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat een gave broek zeg! Heel veel plezier in Polen<3 Fijn weekend! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie broek Lobke! Ik wil ook zulke broeken tegenkomen. Veel plezier in Polen. Ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk dat je weer zo'n perfecte jeans hebt gevonden! Echt een mooi kleurtje! Ik heb nu al zin om gespamd te worden over Polen, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dat je weer zo'n broek hebt gevonden. Veel plezier in Polen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je weer zo'n jeans gevonden hebt! Ziet er geweldig uit, en ook leuk dat je meegaat in de mode door je broekspijpen op te rollen, haha! Veel plezier in Polen, ik ben nu al erg benieuwd naar de foto's die je daar gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen