Ik ga 1 week naar Polen

6 april 2015

Hé lieve lezers. Wanneer jullie dit lezen, zit ik in een busje met andere schoolvriendjes, op weg naar Polen. Hoe gaaf is dit? We blijven daar voor 1 week en gaan verschillende dagen 'werken'. We gaan vrijwilligerswerk doen in een centrum waar gehandicapten verblijven. Daarnaast gaan we ook een paar steden bezoeken en nemen we een kijkje in het grote Auswitch concentratiekamp. Ik heb er zo veel zin, dat ik gewoon ben vergeten om een artikel in te plannen op woensdag. Oeps..

Maar voor vrijdag heb ik een gast-artikel klaar staan voor jullie. Ik ben hier zo enthousiast over en kan jullie wel al verklappen wie het heeft geschreven. Britt kwam mij te hulp en schreef dit mooie artikel! Over wat het gaat, is nog een klein geheimpje, hihi.

Nu ik alles even heb gezegd wat ik wou zeggen, zeg ik vaarwel. Ik zie jullie terug binnen een week! En hou jullie maar klaar voor de komende weken erna, want ik ga no shame spammen met de foto's die ik maakte in Polen. Doei!

6 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat leeeeuk, ik ben jaloers! Heel erg veel plezier <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je naar Polen gaat! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je foto's! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh supergaaf dat je naar Polen gaat, ik ben benieuwd naar de foto's! Heel veel plezier<33

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk!! Heel erg veel plezier <3 <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh jaloers :) Have fun! Hihi, ben benieuwd naar Britt's artikel!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent genomineerd voor de No Words Tag. Dit is een nieuwe tag, bedacht voor Diana (Eiland-Meisje) en mij. Ik heb je hierover een mailtje gestuurd en natuurlijk getagd in het artikel. Kijk daarvoor even op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen