Hieperdepiep hoeraaa

14 april 2015

Wauw, wauw, wauw en wauw. Ik ben nog geen 2 dagen terug van Polen en word al overstroomd met alle lieve verjaardagsberichtjes. Ik ben een klein beetje sprakeloos van alles geworden. De week in Polen hebben we zoveel over ons heen gekregen en werden we van hier tot daar geschud. En doordat we ook weinig tijd kregen om alles rustig te verwerken, komt het besef allemaal nu een klein beetje. Uh, een klein beetje veel. Werken voor mensen die het echt nodig hebben in een vreemd land, dat doet wat met je. Ik kan echt zeggen dat het me helemaal veranderd heeft.

Maar nu even genoeg over Polen, want binnenkort ga ik al genoeg spammen met foto's en verhalen, be prepared, haha! Vandaag is dus mijn verjaardag jongens! Ik mag vandaag 17 kaarsjes uitblazen op mijn pizza (Ja pizza, een taart is té gewoon, haha). Ik ga van vandaag een gezellige dag maken met mijn lieve ouders, mijn kleine, lieve broer en al mijn vrienden en familie die af en toe eens bellen of een berichtje sturen. Gezellig toch? Vandaag worden er ook geen cadeautjes geopend, want die krijg ik allemaal wanneer de hele familie samen is. Joepie!

Tot hier mijn spontaan verjaardagsartikel, en nu maar even genieten van het goede weer en al mijn liefhebbende mensen rondom mij. Ik wens jullie dan ook een hele fijne 14 april toe en geniet nog allemaal van jullie vakantie. Ciao amigo's!

Oh, even nog een klein applausje voor mijn o zo mooie bewerkte foto, haha! Zie je de sterretjes subtiel op de achtergrond? Dit is gewoon meesterwerk, hihi. 

13 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van! (Maar dat gaat wel lukken volgens mij?) En oh, je foto is inderdaad heel leuk bewerkt, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yaayy van harte gefeliciteerd meid<33 Maak er een geweldige dag van en geniet van elk moment! Die foto is zo leuk inderdaad!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ge-fe-li-ci-teeeeerd! Geniet van vandaag! En hahah, ik had die sterretjes nog helemaal niet gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! (ik heb het opgezocht, en het is -hopelijk- Pools voor 'van harte gefeliciteerd ;) Ik hoop dat je een geweldige, vrolijke dag hebt gehad. En wat fijn dat Polen zo leuk was! Je verdient het. Wat een grappige en ontzettend leuke foto <3. Veel liefs en een verjaardagsknuffel, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het al op Instagram, maar nog een keertje, gefeliciteerd! Maak er écht een fijn dagje van. En oh ik ben zoo benieuwd naar je reisverslagjes en foto's! Ik vond het trouwens al raar, dat sterretje op je hoofd, haha. Ik ga ook een pizza bestellen als ik jarig ben ipv taart haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je gelukkig al gefeliciteerd maar ik wilde je toch nog even laten weten dat ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefelictieerd! Ik hoop dat je een leuke dag had. Ben benieuwd naar je resiverslagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefelciteerd!! Ik ben natuurlijk weer lekker laat want ik ben altijd spuit 48.. Ik hoop dat je nog een onwijs leuke dag hebt gehad! Ik verheug me op je reisverslag over Polen!

    Liefs, Lobke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd lieve Lobke! Leuk hoe je die foto hebt bewerkt. Ik ben benieuwd naar je reisverslagen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele gelukkige verjaardag! (ik ben een beetje laat maar toch ;) ) Hopelijk was het een hele leuke dag :D En echt een leuke en schattige foto :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog een heeeeeele late 'Gelukkige verjaardag'! Hopelijk had je een leuk dagje en een overheerlijke pizza!

    BeantwoordenVerwijderen