What this month told me: Februari

2 maart 2015

De maand februari is letterlijk voorbij gevlogen. Nee, echt. Ik moet zelfs even eerlijk toegeven, dat ik vergeten was dat ik dit artikel moest schrijven. Zo snel is deze maand dus gegaan. Deze maand zat vol superleuke avonden en dagen die ik met vrienden en familie doorbracht. Het was zo leuk dat ik letterlijk pijn in mijn buik kreeg en krampen in mijn kaken van het lachen. Zo grappig zijn mijn vrienden en familie dus (Echt, ik ben serieus. Het klonk een klein beetje sarcastisch, maar ze zijn echt hilarisch). Februari was dus voor mij een zeer gezellig maand en ik vind het zelfs jammer dat het nu alweer voorbij is. Maar nu even genoeg met het gebabbel van mij en laten we snel naar mijn favorieten gaan van deze maand.


Mom jeansNatuurlijk kon mijn nieuwe, favoriete jeansbroek niet aan mijn lijstje ontbreken. Dit schatje scoorde ik afgelopen week in een tweedehandswinkeltje voor maar 4(!!) euro'tjes. Ik was zelfs zo enthousiast dat ik hier een heel apart artikel over schreef. Ik ben zo ontzettend blij met deze broek omdat ik hem op ongelooflijk veel verschillende manieren kan combineren. Later deze maand laat ik jullie zien hoe ik deze jeans ga combineren, aangezien jullie reacties zo positief waren!

Beertje de beer - Het is jullie zeker niet ontgaan dat ik enkele weken geleden ziek was. Ik ben nog steeds geen 100 procent, maar toch gaat het al veel beter. Wanneer ik terug naar school ging, kreeg ik van een hele lieve vriendin een knuffelbeertje. ZO schattig en zo lief! Aan de nek van het beertje hing een touwtje met 'veel beterschap' op. Hoe lief is dit? Superlief! Ik ben nog steeds enorm blij met mijn cadeautje en slaap er nu elke nacht mee. Ja, echt elke nacht. #NoShame

The Mentalist - Deze maand vond ik een nieuwe verslaving. 'The Mentalist' was een serie die ik lang volgde op tv. Maar ergens halverwege ben ik de draad verloren en kon ik niet meer volgen. Maar sinds ik Netflix heb, kan ik nu elk seizoen en elke aflevering terug opnieuw bekijken. Superleuk dus! Ik ben dan terug gezellig begonnen bij het aller eerste seizoen. Een hapje, een kopje thee en 'The Mentalist' is pure ontspanning. Echt een dikke aanrader! 

Altitude - Als laatste op mijn lijstje, staat er nog muziek. Een paar dagen geleden kwam deze band optreden op onze school. Ze zijn niet zo bekend en hun muziekgenre is ook niet echt voor iedereen. Ik denk dat dit zo'n gevalletje is van: you love it, or you hate it. Voor mijn vrienden was het ook twijfelen of ik het wel goed zou vinden. Maar ik vind ze echt geweldig. We hebben samen uren staan dansen op hun muziek en enorm hard gelachen met hun humor die tussen de liedjes door naar boven kwam. Natuurlijk kon ik dan ook niet naar huis gaan zonder een cd te kopen. En wat nog leuker is, is dat mijn lieve papa deze band ook echt goed vind. Nu kunnen we gezellig samen, kei hard meezingen met hun liedjes.

Dit waren alweer mijn favorieten van februari. Niet erg veel, maar toch geliefde dingen op mijn lijstje. En dan nu nog even een klein en leuk vraagje voor jullie: wat is jouw favoriete serie? 

5 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat een leuke favorietjes! Awh, Beertje de beer <3 Haha. Ik vind de Mentalist iets te eng, haha! Leuk dat je een nieuwe verslaving hebt. :D Ik ga de band zeker op zoeken, nieuwschierig! Veel liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je vriendinnen! Leuk, om zo'n bandliefde met je vader te delen! Enne.. Ik heb je genomineerd voor de 'The Versatile Blogger Award', zo'n leuke pass-it-on tag. Het lijkt me super om hem op je blog te zien! Op mijn blog heb ik er uitgebreid wat info over gegeven.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke favorieten! En wat lief van je vriendin, om een knuffelbeertje te geven! En wat grappig dat grappig dat jij en je vader dezelfde band goed vinden, altijd leuk om zoiets te mogen delen met iemand anders. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The Mentalist, is echt een geweldige serie hé! Ik volg het als sinds het begin.. Ik vind Het wel jammer dat het het laatste seizoen is, nu op televisie: veel kijk plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen