Mijn creatief verjaardag-wenslijstje

20 maart 2015

Nog even een paar weken volhouden en dan mag ik 17 kaarsjes uitblazen op een gigantische verjaardagstaart. Of misschien een klein verjaardagstaart'je. En bij een verjaardag hoort natuurlijk ook een klein feestje en pakjes! Dit jaar heb ik dan ook voor het eerst een verjaardag-wenslijstje gemaakt. Ik vraag normaal elk jaar een paar centjes zodat ik zelf voor iets groot kan sparen. En zo bespaar ik mezelf een klein beetje de schrik dat ik een pakje krijg dat ik absoluut niet wil. Heel erg lief dat ze dit kopen, maar best vervelend als je het niet leuk vind. Snap je me? Dus dit jaar even een lijstje met wat ik echt graag wil. Dus die centjes mogen ze terug in de portemonnees steken! Uh, of misschien toch niet te ver zodat ze me dat cadeautje kunnen kopen, hihi.

Aquarelverf
Sinds een paar weken geleden heb ik kennis kunnen maken met aquarelverf. Door een toffe opdracht op school ben ik helemaal verliefd geworden. En aangezien ik de laatste tijd in to tekenen en verven ben, staat dit dan ook helemaal bovenaan op mijn lijstje.

Verfkwasten
Het is logisch dat als je gaat verven, je verfkwasten gebruikt. Ik heb wel enkele verfkwasten, maar die heb ik al enkele jaren. Ze zijn dus uh, een klein beetje vies en versleten. Dus het is hoogtijd voor nieuwe kwasten! Laat die kwasten maar komen!

Aquarelverf-boek
Hier heb ik even over moeten nadenken. Een blok vragen met allemaal aparte bladen en die zo bijhouden in een kaft? Of toch even gezellig een boekje vragen? Aangezien ik een belachelijk grote sloddervos ben (en ik probeer mezelf echt te verbeten hoor mams), is het misschien wel verstandig om een boekje te vragen.

Grijze potloden
Ik heb een setje van grijze potloden, maar die gebruik ik voor school. En uh, ze zijn ook bijna op. Nee, ik wil een apart setje dat ik enkel gebruik voor thuis. Enkel voor mezelf. Ik bedoel het niet slecht, maar je moet eens weten hoe vaak mijn potloden worden uitgeleend in de klas. Nee nee, deze hou ik liever thuis.

Kleur potloden
Goede kleurpotloden vinden vind ik echt verschrikkelijk. Ik heb nog nooit echt goede kleurpotloden gevonden. Echt balen natuurlijk, maar hopelijk vind ik samen met mijn ouders wel eens goede potloden. Fingers crossed dus!

Tekenblok
Tekenboeken heb ik zat. En ik weet dat ik een enorme sloddervos ben en daarom koos voor een boekje voor mijn aquareltekeningen, maar toch voor mijn schetsen wil ik een schetsblok. Maar enkel voor mijn potloodschetsen. Klinkt dit logisch? Mm, waarschijnlijk niet, haha!

Wat staat er op jouw verjaardag-wenslijst? Of wat heb jij gekregen voor je verjaardag?

12 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Zo'n leuk lijstje! Lekker creatief en haalbaar, ik hoop dat je heel veel van je lijstje krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk lijstje, inderdaad lekker creatief! Maar je hebt ook onwijs veel talent<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, je bent creatief bezig zo te zien! Bovenaan m'n verlanglijstje staat sowieso een goede camera ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lijstje Lobke! Je foto is heel mooi geworden en heel creatief, je lijstje trouwens ook. Gefeliciteerd alvast! Ik was in de zomervakantie ook helemaal in de teken stemming maar nu niet meer. Wij hebben thuis van die potloden waarmee je kan kleuren en vervolgens met water en een kwastje overheen kan waardoor het een mooi effect krijgt. Misschien wat voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die potloden ken ik! Die heb ik inmiddels ook in mijn bezit, hihi. Maar ook zou ik graag gewone willen. Ik merk dat deze niet zo heel fijn werken zonder er water overheen te gooien. Liefs,

      Verwijderen
  5. Oh wat een schattig kaartje! :D Je hebt echt talent! Ik hoop dat je alle leuke spulletjes krijgt die op je lijstje staan. Mijn verjaardag is nog eventjes wachten en dan wordt ik ook al zeventien! Wow haha.

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kan echt heel mooi tekenen! Ik ben helaas nog lang niet jarig, en vraag ook meestal geld aangezien ik nooit iets kan verzinnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo een lijstje! Je kam goed tekenen! Fijn lijkt me dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken het wel een beetje. Ik kreeg bij kerst namelijk iets waar ik niet zo blij mee was, maar dan voelde me ik een beetje schuldig mits ze dit speciaal voor mij gekocht hadden. Het wringt een beetje... Ik kreeg van papa en mama een laptop voor mijn verjaardag, waar ik ontzettend blij mee ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier houd ik van, je hebt er een eigen creatieve draai aan gegeven aan die typische collage's die mensen maken als wishlist. Ik deel ook echt veel te vaak spulletjes uit in de klas en vaak zie ik ze nooit meer terug. En hé, als je de 'perfecte' potloden hebt gevonden, dan ga je die toch wel even delen, niet? (: (Ik ben er ook naar op zoek.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! De zoektocht zal zeker nog een artikel krijgen! Liefs,

      Verwijderen
  10. Wat een leuke foto! Heel creatief verlanglijstje heb je haha :)

    BeantwoordenVerwijderen