Mijn aanwinsten van de tweedehandswinkel

4 maart 2015

Enkele artikels geleden, vertelde ik jullie over mijn nieuwe, liefhebbende item die ik kon scoren in een tweedehandswinkeltje. En als je mij kent, weet je dat ik nooit een tweedehandswinkel verlaat zonder maar 1 item te kunnen scoren. Of 2 items.. of een karretje vol. Sorry not sorry. Daarom liet ik ook weten, dat ik enorm mijn best ging doen om foto's te nemen van de andere, o zo leuke items die ik heb kunnen scoren. En omdat het een paar dagen geleden nog eens supermooi weer was, kon ik dat moment niet laten gaan om enkele foto'tjes te nemen. De ene is wat beter gelukt dan de andere, maar hé, al dat kleding-outfit-fotografie-gedoe moet ik nog leren (Lees: tips zijn ALTIJD welkom, alsjeblieft!!!). Even genoeg gebabbeld, hier zijn mijn gescoorde items.

Oké, oké, hoe leuk is deze? Ik zag hem hangen en kon hem gewoon niet laten liggen. Nee, dat kon gewoon niet. Weet je wat ze zeggen? 'Nothing haunts us more, than the things we didn't buy'. Het perfecte excuus om deze lieve trui niet te laten liggen. Het deed me ook spontaan denken aan alle cosy avonden die ik met deze trui ga doorbrengen. Ook de honden en de man die op de trui staan, vond ik helemaal ge-wel-dig. 'Hunter's Best friends' is de tekst die onder de tekening staat. Hoe lief is dat? En dat allemaal voor 3(!!) euro'tjes.

Ik ben een meisje dat graag van kleur houd. Grijze en zwarte tinten vermijd ik dus zo vaak mogelijk. Maar deze leuke, grijze t-shirt kon ik ook echt niet laten hangen. Hij valt groot, heeft superleuke ribbeltjes en heeft een hoge turtleneck (die ik helaas niet kon fotograferen omdat het nogal vaag, wazig en raar op de foto stond.. balen). Het was even wennen om een hoge kraag te dragen, dat moet ik wel toegeven. Het gevoel dat ik had, leek of er iets vast zat rond mijn nek. Niet fijn dus. Maar hij was toch zo leuk, dat ik hem een kans gaf. Het nare-stik-achtige-gevoel ging (GELUKKIG) weg na een uurtje. Hoera! Dit leuke item scoorde ik ook voor maar 3 euro'tjes. 

Deze lieve, gele trui kon zeker niet ontbreken aan mijn nieuwe collectie. Geel is ook een kleur die ik niet heel veel draag. Een leuke kleur is het wel, maar uh, of ik ermee sta.. - geen commentaar -. Maar toch door die leuke frutsels op de voorkant, kon ik hem echt, echt, echt niet laten liggen! Ze zijn dan ook zo lief en zo leuk! Ook hier moest ik spontaan denken aan alle gezellige avonden. Zo cosy is deze trui. Hij is wel puur wol, dus kriebelt hij wel een héél klein beetje. Maar omdat hij zo geweldig is en door zijn heel fijn prijsje (ook 3 euro'tjes!!), maakt dat alles goed.

Dit waren de andere items die ik kon scoren in dat tweedehandswinkeltje. Er ontrbeken nog een paar items, die helaas al in de was zitten. Waaronder 2 lange kleedjes, dus moet ik nog even uitvinden hoe ik hiervan een foto neem. Maar die houden jullie nog te goed. Beloofd! Echt. Wat is jouw favoriete item die jij onlangs hebt gekocht? 

10 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat een ontzettend leuke items! Ooh, die eerste trui is echt zó leuk! Totaal niet mijn stijl, maar toch heel cute om te zien.<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owh, wat leuke aankoopjes! De eerste is echt zo leuk! Ze lijken me heerlijk comfy <3. Ik moet ook gauw 's naar de kringloopwinkel... Veel liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat je zulk soort dingen in vintagewinkeltjes vind! Ik stap er eigenlijk nooit naar binnen omdat ik niet verdacht dat ik iets leuks zal vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen! De laatste trui is mijn favoriet. Ik hou er ook van om kringwinkels en rommelmarkten te bezoeken (en er spulletjes te kopen uiteraard)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik HOU van je stijl Lobke! Stel dat we ooit eens meeten, dan ga ik mee winkelen in zo'n tweedehandswinkeltje, ik wil jou daar wel eens in je 'element' zien. (: De beklemmende gevoel dat je krijgt van turtlenecks vind ik ook niet zo leuk, dus vandaar dat ik ze nooit koop. Misschien toch maar eens proberen, haha. Die gele trui is zoo leuk, dat kanten frutseltje, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankoopjes! Je hebt een erg leuke stijl! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw! wat een prachtige kleding heb je gekocht! :D Ik ga zelf ook echt graag naar tweedehandswinkeltjes. Je vind er altijd zo een leuke en originele spullen! Mijn favoriete item dat ik laatst kocht was zeker mijn kleedje van Pull&Bear.

    Heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik ben zo dol op tweedehands en vintage! Vooral je eerste truitje vind ik leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt echt hele leuke items gekocht. Maar dan ook ECHT! Je inspireert mensen ook echt om naar de tweedehands winkel te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen