Leeft mijn Ipod nog?

11 maart 2015

Ja hoor. Na twee maanden, is mijn mooie Ipodje nog steeds helemaal top in orde. Kras- en barst vrij. Het is wel een wonder, aangezien ik letterlijk voor het ongeluk ben geboren. Ik heb hem dan ook belachelijk veel laten vallen, maar gelukkig voor mij, is die nog helemaal heel. Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn Ipod en heb weer eens superleuke apps ontdekt. Ja ja, je kan het al raden. Mijn favoriete apps ga ik vandaag aan jullie laten zien. Gezellig toch? Kunnen we even in de comments apps 'ruilen'. Dit zijn alvast mijn aanraders.

Oh, nog even mijn excuses voor mijn 'o zo geweldige' selfie met de broer. Ik vond hem zo leuk dat ik hem op mijn achtergrond plaatsten. Kijk eens hoe zwoel we kijken naar de camera. Twee echte fotomodellen, haha.

ITube: Het eerste dat je ziet is mijn startscherm. Niet veel speciaals. Allemaal standaard apps die ik gezellig heb laten staan voor wat ze zijn. Ik doe er toch niet veel mee. Wat ik jullie wel wil laten zien, is mijn coole muziek-app. Deze app zie je onderaan, helemaal rechts. Zo dat app'je met een muzieknootje erop. Hiermee kan je muziek luisteren. Logisch, haha. Maar ook kan je deze liedjes allemaal 'downloaden'. Als je op het plusje drukt dat vanboven staat, begint hij dit liedje te downloaden. Dit moet je wel doen wanneer je internet hebt. Maar vanaf dan kan je overal je muziek luisteren. Superhandig en superleuk dus.

Op de tweede pagina zie je een paar apps staan en dan enkele mapjes. De mapjes zijn lekker handig en maken mijn chaotische hoofd toch weer even een beetje ordelijk. Van links naar rechts: Blogger - Bloglovin' - Instagram - Wunderlist - Room for thought - Mapje: sociaal - Mapje: fotografie - Mapje: lifestyle - Mapje: Extra. 

In het Mapje 'Sociaal', vind je enkele social media apps. Ook hier van links naar rechts: Facebook, zo handig - Twitter - Messenger - Youtube - Snapchat - Gmail - Timehop.

Timehop: Dit is een app waar je kan zien, wat je gepost hebt 1, 2 of 3 jaar geleden, op je social media accounts. Nuttig is deze app niet echt, maar hij is zo lachen. Ik vind het geweldig om te zien wat de naïeve, kleinere ik allemaal op het internet gooide. Helaas had ik vandaag niets om te laten zien aan jullie. Maar dit is zeker een aanrader als je dagelijks eens goed wil lachen!

Dit is mijn mapje 'Fotografie'. Dit zijn enkele apps waar ik mijn foto's mee bewerk voor ik ze ergens op het internet gooi. Superhandig. Van links naar rechts: VSCOcam - Picsart - Pomelo - Moldiv - Filterloop - Squaready - Retrica.

VSCOcam: Dit is de volgende app waar ik zo enthousiast over ben. Met deze app kan je je foto's heel mooie bewerken met prachtige filters die je kan downloaden. Ik gebruik hem op bijna elke foto die ik op mijn Instagram zet. Het is even zoeken wat en welke filter voor je foto het beste is, maar dat is net zo leuk om te doen. Ik ben hier soms uren zoet mee.

En als laatste mijn mapje 'Extra'. Uh, ja. Hier kan ik niet echt een naam op plakken. Hier staan dus ook echt willekeurige apps. Maar toch superleuke apps. Van links naar rechts: Netflix - T-zero - Duoling - Depop - Sketches - Whisper - Crossy Road - Zoidtrip.

Crossy Road: En om af te sluiten heb ik voor jullie een leuk spelletje. Ik denk dat de meeste dit wel kennen. Het is de bedoeling dat je met je diertje de straten overloopt zonder dat je tegen of onder een auto beland. Toch is het moeilijker dan je denkt en zo verslavend. Als ik even niet weet wat te doen, ga ik al snel naar deze app.

Duoling: Ook wil ik even deze app nog snel bespreken. Ik heb hem onlangs via een andere blog leren kennen. Hiermee kan je een andere taal leren in een spelletjes-vorm. Superleuk en heel erg leerrijk. Ik ben begonnen met Spaans en kan nu al enkele zinnen zeggen. 'Yo concino la papa' : Ik kook de aardappelen.. uh, als ik het goed heb.. haha! Deze app is dus zeker een aanrader.

Oef, we zijn aan het einde geraakt. Nu ik het nog eens bekijk, zie ik dat dit best wel een rommelig artikeltje is.. oeps, sorry. Dus bedankt als je dit helemaal hebt gelezen. Wat zijn jouw favoriete apps van dit moment? 

11 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat een leuke apps! Heel tof zo die foto's haha!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en handig artikel! Altijd leuk om nieuwe apps te ontdekken! De meeste apps kende ik al, maar sommige niet. Zo ken ik iTube nog niet, die ben ik op dit moment aan het downloaden, haha. Trouwens, inderdaad een hele leuke foto op je achtergrond! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah, crossy road is inderdaad een leuk spel! Itube is ook mijn BFF :) Goed om te horen dat je ipod nog leeft, hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Crossy road heb ik ook gespeeld. Heb hem ondertussen alweer verwijderd haha. Leuke apps heb je, de meeste heb ik ook! En wauw je foto's zijn heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt fan van de Apple producten. Alleen is de prijs zo jammer... Ik ben momenteel ook aardig verslaafd aan crossy road haha. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nieuwe apps ontdekken is altijd zo leuk, Duoling lijkt me wel wat! Verder gebruik ik al veel van de apps die je noemt, Timehop is altijd zo awkward om te bekijken, waar wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die selfie samen met je broer is echt leuk! (: Ik kan echt niet zonder Itube, zo'n handige app! Mijn mapje sociaal ziet er ook zo uit, enkel Timehop staat er niet tussen. Heheh, Crossy road is zooo verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, zoveel apps, haha! Bij mij is het een pak leger, komt vast doordat ik enkel op mijn gsm zit voor Instragram en hem een beetje wil 'laten rusten'. De achtergrond van je broer en jou is echt leuk, haha, fotomodel! (: VSCO cam is ook écht mijn favoriete topper op vlak van foto's bewerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha leuk om te zien, ik vind vooral je achtergrond erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh! Die "Crossy road" speelde ik vroeger op de pc!
    Ha, één van de eerste computerspelletjes (toen wel heel rudimentair, meet een kikkertje waar je de pixels zit) maar zo leuk!
    Ga ik zeker downloaden :)

    Heel leuke blog heb je, ik kom nog langs :)
    Moest je tips hebben voor mij, laat het gerust even weten :)

    xxx

    Fashiondisaster
    www.fashiondisaster.be

    BeantwoordenVerwijderen