Ik werd genomineerd voor de gezellig 'Versatile Blogger Award'

6 maart 2015

Laatst was ik door mijn bloglovin' lijst aan het kijken en het viel me op dat er de laatste tijd weer enorm veel tags de ronden doen. Superleuk dus. Maar deze trend slaag ik toch liever een keertje over. Of een paar keer. Tags zijn leuk. Superleuk. Al die leuke, gekke en grappige antwoorden lezen, vind ik geweldig. Maar toch net niet iets voor mij. Ik schrijf liever rommelige artikeltjes die eigenlijk op niets slaan. Hm, misschien toch maar eens een tag overwegen.. haha!

Een paar dagen geleden werd ik genomineerd door die lieve Arjanne voor een tag. Uh, award. Omdat ik onlangs de 'Liebster award' had ingevuld, twijfelde of ik deze award ook wel wou invullen en of hij wel leuk genoeg was, zonder er nog maar iets van gelezen te hebben. Ik was dus lekker bevooroordeeld, heb je goed gedaan hoor Lobke. Maar toen ik hem ging lezen en zag hoe superleuk Arjanne hem ingevuld had, werd ik zo enthousiast. Dit wil ik ook doen. Het is dus de bedoeling dat je 7 random feitjes over jezelf gaat vertellen. Weer eens een kans om lekker, gezellig te kletsen over mezelf. Joepie! Haha, grapjeeee.

Nummertje één: Ik ben echt dol op die old-school liedjes. En met old-school bedoel ik: wonderwall van Oasis, Unwritten van Natasha Bedingfiled, Bleeding Love van Leona Lewis.. en ga zo maar door. Dit zijn echte nummers waar ik mij helemaal op kan laten gaan. 

Nummertje twee: Ik heb een enorme schrik voor rode auto's. Ik denk dat ze ongeluk brengen. Een beetje raar, maar uh, bekijk het als bijgeloof denk ik? 

Nummertje drie: Mooie gelakte nagels vind ik echt geweldig. Maar het is altijd zo'n gedoe om ermee bezig te zijn. Ik verknoei het echt letterlijk elke keer. 

Nummertje vier: Die rosse centjes die de meeste zo 'waardeloos' vind, noem ik 'muziekkantjes-geld'. Ik spaar ze allemaal op en wanneer ik een muziekkantje op straat zie, geef ik daar wat rosse centjes aan. 

Nummertje vijf: Ik ben echt zo onhandig, dat ik een flinke hersenschudding en een bijna gebroken voet al van mijn lijstje kan schrappen in amper een halfjaar. 

Nummertje zes: Ik raak snel gehecht aan rommel. Echte rommel. Papiertjes, stokjes, stofjes, noem maar op en ik hou het bij. Weggooien doe ik nooit. Want hé, misschien kan ik het ooit nog eens gebruiken voor een schoolopdracht? 

Nummertje zeven: En om lekker positief te eindigen: sinds een tijdje heb ik mezelf eindelijke kunnen accepteren en ben ik nu echt gelukkig. Hoera voor mij!

Nu is het nog de bedoeling dat ik enkele leuke bloggers nomineer zodat zij ook deze award kunnen invullen. Dus hierbij mijn genomineerde:
Joke - JO-lienne
Florence - Lifeasflorence

Hopelijk vonden jullie het leuk om wat kleine feitjes over mij te lezen. Ik vond het alvast heel fijn dat ik deze award mocht invullen. Arjanne, als je dit leest, dankjewel! Ben jij ook wel eens super onhandig? 

8 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat een superleuke tag, grappige feitjes ook! Zo fijn dat je jezelf helemaal kunt accepteren<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je hem leuk ingevuld! Zo leuk dat je hem gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze tag leuk ingevuld! Super dat je hem alsnog hebt gedaan! Wat leuk dat je jezelf kunt accepteren, dat is de basis van een gelukkig leven, denk ik toch wel een beetje. En heel erg bedankt voor je nominatie, ik ga deze tag zeker overnemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Gewoon wat random dingen over jezelf, haha. Leuke trouwens! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag, bedankt voor het taggen lieverd! Misschien dat ik hem binnenkort doe maar omdat ik vandaag ook al een tag geplaatst heb wacht ik heel even!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke award. Ik ben er ook voor genomineerd door lieve Arjanne alleen ik twijfel of ik hem overneem haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb exact hetzelfde, ik hecht veel te snel aan domme dingen. na een tijdje gooi ik het weg. En dan heb je het nodig voor een schoolopdracht, typisch. Top dat je jezelf hebt geaccepteerd! <3 Ik was ook getagd door Arjanne, maar het is zo moeilijk om dingen te schrijven over jezelf, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag! Ik vind tags altijd erg leuk om in te vullen omdat de vragen altijd zo leuk zijn :). Ik heb echt precies hetzelfde met gelakte nagels. Helaas bots ik altijd wel weer ergens tegenaan voordat het droog is haha.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen