Ik heb oppeppertjes nodig

16 maart 2015

De laatste tijd voel ik mee een beetje slecht. Niet zo heel slecht. Noem het maar een klein dipje. Daardoor kwam er vrijdag ook geen artikeltje online, waar ik mijn oprechte excuses voor wil maken. Wat er precies aan de hand is, tja, dat weet ik zelf niet. Ik zit in een sleur waar ik even door moet komen. Misschien is het die sleur die ik krijg wanneer het nog winter is, maar de lente al een klein beetje voelbaar is. Je ziet het, af en toe kan je het voelen, maar toch is het nog niet van jou. Zo jammer. Maar om me even lekker op te vrolijken, ga ik een paar dingen opnoemen die me de laatste tijd toch blij hebben gemaakt. Even een oppeppertje voor mezelf. En voor al diegene die ook eens een oppeppertje nodig heeft.

- Onverwachts 2 verschillende sokken aanhebben
- Een tweedehandsmarktje tegenkomen onderweg naar huis
- Het zonnetje dat toch nog eens lekker schijnt
- Dansen op old-school liedjes wanneer niemand het ziet
- En dan ook nog eens lekker mee gillen met die liedjes
- Weten dat het nog maar een maand is voor ik jarig ben
- Stiekem chocolade eten wanneer mijn ouders uit huis zijn
- Naar theater gaan en huilen van het lachen
- Lekker lang uitslapen
- Uren creatief bezig kunnen zijn
- Weten dat ik binnen ongeveer 3 weken in Polen zit
- Nieuwe volgers krijgen op mijn blog, wat dit het allerleukste oppeppertje maakt van deze lijst

Wat maakt jou de laatste tijd blij? En heb jij ook genoeg van de winter?

12 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat fijn dat je wel al die leuke dingetjes op kunt noemen. Iedereen heeft wel eens een dipje, het komt me heel bekend voor allemaal. Laat het maar snel lekker lente worden! Veel liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuk lijstje! Mijn voorkeur gaat naar keihard blèren en dansen als ik in een dipje zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je in een dipje zit! Ach, iedereen heeft het weleens, denk ik toch? Ik hoop in elk geval dat het gauw weer beter met je gaat! En wat een leuk en positief lijstje! Ik merk veel negativiteit in de wereld, de laatste tijd, dus dit is wel een lijstje als bewijs dat er zeker nog leuke dingen gebeuren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook zo'n last van de laatste tijd en het is inderdaad niet leuk. Ik hoop dat het snel beter gaat! Super leuk lijstje! Ik herken met wel in sommige dingen! Het onverwachts twee verschillende sokken aanhebben, heb ik nog nooit meegemaakt, misschien moet ik dat maar eens op een verwachtte manier doen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je snel door deze sleur komt. Ik heb er ook een echte hekel aan... dipjes en zo'n sleur. En de winter, daar heb ik, wonder bij wonder, helemaal genoeg van! Bah! Ik wil de zon, zomer, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat dipje komt vast omdat je de winter niet meer zo ziet zitten... WE WANT SUMMAAHH!! Oké beetje uitbundig, maar daar komt het wel op neer. En jaaa chocolade is echt mijn lifesaver op dit moment haha<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke oppeppertjes! Ik ben blij dat ik die laatste oppepper heb kunnen doen voor jou, haha! Blij dat ik je blog heb 'ontdekt'. Ik vind het wel niet zo'n oppepper om jarig te zijn (ik wil geen 20 worden, dat klinkt te eng), maar voor de rest kan ik me heel goed vinden in je lijstje (tweedehandsliefde) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook even een dipje gehad, maar ik ben er weer helemaal bovenop nu de zon weer begint te schijnen, I love it! Jaa, chocolade eten! Dat doe ik echt veel te vaak, hahah! Nieuwe volgers krijgen is altijd fijn, het geeft -mij toch- een geweldig gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel herkenbaar. Leuke oppeppertjes haha! Ben benieuwd hoe Polen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh fijne dingen, moet je inderdaad soms even bij stil staan! Ik houuu ook van het zonnetje (en van chocola!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 verschillende sokken doen wonderen! Wat heb je een ontzettend leuke blog! Lekker spontaan :D
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk lijstje en heel grappig die sokken! En weet je wat? Ik ga gezellig je blog volgen ;) Zou het leuk vinden als je ook een kijkje neemt op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen