Goodbye maandelijks artikel

30 maart 2015

Maart is alweer TE snel voorbij gegaan. Deze maand was letterlijk een achtbaan vol emoties. Ik had dagen waar ik zo sterk was, dat ik letterlijk de wereld kon veroveren of verbeteren. Maar ik had ook dagen, dat ik niet meer wist wie ik was, wat ik wou en hoe het nu eigenlijk allemaal in elkaar zat. Gelukkig voel ik me nu iets stabieler. Of, toch een beetje. (Lees: vitamientjes zijn altijd een redder in nood, haha). Ik kan dus best zeggen dat ik met mezelf in de knoop zat. En misschien dat jullie dit wel hadden gemerkt aan de kwaliteit van mijn artikelen. Een grote sorry daarvoor. 

Maar ik heb me niet voor niets slecht gevoeld. Uit mijn vrij sombere dagen heb ik ook enkele goede gesprekken gehad met de mensen rondom me heen en heb ik ook enkele belangrijke dingen geleerd. Bijvoorbeeld: dat het oké is, om niet oké te zijn. Of dat het ook oké is om eens flink te huilen. En dat ik ook alles dag per dag moet zien, want soms komen er dingen op je pad die je niet zag aankomen, en ook niet in je uitgestippelde toekomst had ingepland. Met deze levenswijsheden in mijn achterhoofd, lukt het me beter om gelukkig te staan in het leven. 

Oké, nu we even dit kleine depressieve momentje hebben gehad, gaan we door naar wat leuker nieuws. Uh, misschien toch, haha. Ik stop namelijk met mijn maandelijks artikel van 'What This Month Told Me'. De reden? Ik wil het anders aanpakken. Creatiever. Maar verder is het allemaal nog een geheim. Nee hoor, grapje. Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee hoe ik het ga aanpakken. Maar dat komt nog wel! Dus voorlopig zie je even geen vast artikel meer voorbij komen. 

Ook wil ik even melden, dat ik met mijn blog wat meer de creatieve kant op wil gaan. Misschien dat dit wel een beetje opviel, nadat ik toch wel regelmatig mijn 'kunstwerken' eens liet zien. En ook wil ik mij proberen te richten op het tweedehands-thema. Zie het als artikelen waar ik tips geef, of jullie eens meeneem naar een tweedehandswinkeltje, of hotspots laat zien in verschillende steden. Lijkt jullie dit wat? En daarnaast blijf ik ook gewoon lekker gezellig met jullie praten. Deze veranderingen zullen nu niet van de ene dag op de andere gebeuren, maar als je me even de tijd geeft, zie je het zo vanzelf verschijnen!

Oef, dat is dan ook even van mijn hart. En ja hoor, ik heb me weer even laten gaan met de hoeveelheid tekst. Sorry not sorry. Maar ja, een spontaan artikel schrijven vind ik toch zo leuk!

Wat vind jij van de veranderingen? En heb jij eventueel nog tips waar ik op kan letten of MOET letten? Hihi.

8 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat goed dat je meer de creatieve kant op wil gaan, lijkt me echt super leuk! Op Instagram vind ik al jouw kunstwerkjes ook zo mooi. En ik vind het juist fijn als je grote teksten schrijft, vooral als je je daar beter door voelt. Lekker doen wat je zelf fijn vindt (:

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die creativiteit! Ik hou van je kunstwerken en deel ook jouw liefde voor tweedehands, doen dus! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die creatieve kant past perfect bij je, superleuk! Met af en toe een kletsverhaaltje tussendoor en niet te vergeten hotspots, ook heel leuk. :)
    Ik moest gelijk denken aan deze quote: Life is like photography: we use the negatives to develop. Precies dit!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te horen dat het goed met je gaat! Creatiever, wat leuk! Dan kan ik ook nog van alles bij leren haha :) En als je zelf blij bent met de veranderingen (die gaan komen, haha) dan ben ik ook blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede tip om alles per dag te bekijken, dat helpt mij altijd heel erg als ik een rotdag heb :) Benieuwd naar je nieuwe insteek in je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het weer goed met je gaat! Ooo, meer creatieviteit yeah! Je kunstwerken zijn prachtig en ik houd van tweedehandswinkeltjes. Echt helemaal leuk! Veel liefs,

    ps. Ik hou van je spontane artikelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Super leuk dat je de creatieve kant opgaat :) Ben super benieuwd naar je artikelen daarover xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om (nog) meer creativiteit van je te zien. Die 'tweedehandse' artikelen zijn echt heel leuk. Ik heb zelf meer de neiging om daar naar toe te gaan. En ik ben vast niet de enige ;).

    BeantwoordenVerwijderen