Mijn tip voor alle lieve, knappe single meiden op Valentijnsdag

9 februari 2015

Ik zal niet de eerste zijn die zegt dat Valentijnsdag er bijna aankomt. Maar lieve meiden, Valentijn is er al bijna hoor! Om jullie nog een 'last minute cadeau tip' te geven, moet ik jullie hierbij teleurstellen. Valentijn cadeau's zijn namelijk niet echt mijn sterkste kant. En dit jaar, ook niet mijn grootste zorg. Sinds een verschrikkelijke break-up op Valentijnsdag die ik meemaakte enkele jaren geleden, ben ik als de dood voor Valentijnsdag. Iemand dumpen op Valentijnsdag, is gewoon niet cool jongens. (En even wil ik me excuseren voor de enorme overlading van het woord Valentijnsdag hier, haha!)

Ik ga niet een heel artikel schrijven over hoeveel pijn het deed. Want dat deed het wel. Ontzettend veel zelfs. Ik denk dat elk meisje wel eens door een verschrikkelijke break-up is gegaan en me hierin begrijpt. Maar ik ga me vandaag richten op alle lieve, knappe single meiden die Valentijnsdag alleen doorbrengen (of alle lieve, knappe single jongens, ik vergeet jullie niet hoor! En ben ik de enige die nu met het liedje van Beyonce in mijn hoofd zit? .. All the single ladies, al the single ladies. Now put your hands up!) 

Er is 1 ding dat jullie goed moeten onthouden die dag: het is oké. Single zijn op Valentijnsdag is gewoon oké. Je mag ook eens flink balen omdat je geen date hebt op Valentijnsdag, maar bekijk het dan eens van een andere kant. Het is niet omdat je single bent op die bewuste dag, dat je alleen bent. Valentijnsdag is een dag dat je aan iemand laat weten, dat je hem of haar graag ziet. Waarom kan het dan niet eens een vriendin of een vriend zijn? Of je broer, je zus, je ouders, je grootouders, ..? Ga eens lekker eten met hun of maak er een gezellige verwendag van! Ik wed dat je er evenveel plezier aan zult hebben, dan dat je deze dag zou doorbrengen met een boyfriend. 

Ook is het de ideale moment om jezelf eens goed te verwennen. Gewoon, omdat het Valentijnsdag is. Ga eens lekker shoppen en koop net dat ene jurkje waar je nog over twijfelde. Of die paar schoenen die eigenlijk net iets te duur zijn, maar toch o zo mooi zijn. Wie heeft er nu nog behoefte aan een boyrfriend? 

Mijn plannen zijn heel simpel. Ik ga lekker eten met mijn lief gezinnetje en met mijn lieve grootouders. Daarna ga ik mezelf nog eens goed verwennen door de HEMA even binnen te springen. En misschien doe ik wel wat meer winkels. Want meiden, het is Valentijnsdag!

Geniet van die dag. Al is het maar met een vriend of vriendin, je zus, je broer, ouders, grootouders.. Als je maar een fijne dag hebt!

5 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Leuk artikel, erg leuk geschreven en uiteraard heel leerzaam. ;) Wat raar dat hij het uitgemaakt had op Valentijnsdag! Ik ben ook lekker 'single', eigenlijk heeft dat zo ook wel voordelen. Veel plezier op Valentijnsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven Lobke! Wat raar dat hij het uitgemaakt op Valentijsdag. Hopelijk heeft hij er wat van geleerd. Je bent niet de enigste die geen vriend heeft. Leuk idee om met je vrienden uiteten te gaan bijvoorbeeld. Je noemt positieve dingen op! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je wordt bedankt, nu zit ik ook met dat liedje van Beyoncé in mijn hoofd, hahah! (; Wat naar dat je ex je gedumpt heeft op Valentijn! Echt harteloos! Pfff, bij ons op school organiseren ze iets rond Valentijn, onder andere: een groen bandje staat gelijk aan single, een rood aan bezet. Het is de bedoeling dat mensen met groene bandjes elkaar aanspreken en zo in contact komen. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat zoiets zal werken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi gezegd! Nu heb je mij op een idee gebracht om mijn familie misschien eens lekker te verwennen! :) Vorig jaar had ik met een vriendin afgesproken om een goede 'weenfilm' te zien haha, dat was echt heel leuk :)

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk inspirerend artikel voor de singles!

    BeantwoordenVerwijderen