Mijn eerste Q&A oproepje met een klein hartje

2 februari 2015

Enkele dagen geleden kreeg ik een melding van Bloglovin' dat ik de 30 volgers heb gehaald. 30!! Wauw! Ik sprong al snel in de lucht van geluk. En natuurlijk deed ik er nog een klein dansje bij. Ik wil jullie nog eens bedanken voor alle lieve reacties en voor het volgen van mijn blog! Jullie hebben geen idee, hoeveel dit voor me betekend! Het leek me dan ook wel leuk om een Q&A oproepje te doen. Gewoon, zo kunnen jullie mij nog een beetje meer leren kennen.

Hier dus mijn oproep. Er zijn geen regels, dus alles mag! Gekke vragen, normale vragen, over school, bloggen, tekenen, privé, .. Brand maar los en stel je vraag! En ja hoor, ik schrijf dit met een klein hartje. Stiekem denk ik dat er niemand gaat reageren, haha! Fingers crossed dat dit niet gaat gebeuren!

11 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Don't worry, Lobke! Hier kom ik om je lekker met vragen te bestoken. Laat ik maar een cliché stellen:
    Waarom ben je begonnen met bloggen/wie inspireerde je? Wat is je 'story' waardoor je bent begonnen met bloggen?
    Oh ik heb er nog eentje, waar komt de titel van je blog vandaan?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat ontzettend goed dat je die 30 vragen hebt behaald. Ik herken dat geluksgevoel helemaal! Ik ben zelf wel heel benieuwd wat je zou doen als bloggen niet bestond :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 30 volgers :) Ik heb wel een paar vraagjes voor je! Wat is je lievelingszin/uitdrukking/spreekwoord? Wat was de eerste blog die je volgde? Naar wie kijk je het meeste op?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woehoe, gefeliciteerd! Ik weet het ook nog ZO goed. Elke volger erbij is een mini-feestje! Ik dacht dat ik rond de 30 zou blijven hangen, maar ik heb er u al 200 meer dan toen! En ik weet zeker dat dat jou ook gaat lukken (: Mijn vraag is; Waar zie jij jezelf over vijf jaar? Liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 30 volgers! Ik ken het heerlijke gevoel als je er weer een paar volgers bij hebt, haha, heel herkenbaar! Ik weet zeker dat je nog veel meer volgers zult halen! :) Ik heb op dit moment nog niet echt een vraag, maar zodra ik een vraag weet laat ik meteen weer een reactie achter onder dit artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Lobke met je 30 volgers! Het is je zo gegund! (: Moeten er écht veel meer zijn! En je hebt er alweer 4 bij! Gaat snel zeg! Waar/Hoe begon je liefde voor Koala's, fotografie, schrijven en tekenen? (: En wat zijn je basis tips om te leren tekenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe kwam je op het idee om te bloggen?

    Ps: ben je al lid van het bloggerscafé op Facebook? (een kans om bloggers te leren kennen en meetings te doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig met je 30 volgers! je verdient ze écht wel! :)
    -Hoe ben je ooit begonnen met bloggen?
    -Ben je al eens inspiratieloos geweest? Hoe heb je dit opgelost?
    -Wat (jouw) gouden tip bij het bloggen? (i.v.m. volgers/inspiratie/..)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jippie! Proficiat met al je volgers! :)
    Mijn vraag voor jou: Wat is je favoriete stad? En wat is je lievelingsplekje om even uit te waaien na een drukke dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaa, ik heb een vraag! Als je de rest van je leven maar één ding mag eten, wat zou dat dan zijn? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je dertig volgers! :D Hier is mijn vraagje voor jou: Welk dier zou je zelf voor de rest van je leven zijn (als je kon kiezen)? Nogal een vreemde vraag haha :)

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen