Mijn broer speelde weer eens even mijn fotomodel

18 februari 2015

Gisteren ben ik op een leuke uitstap geweest met het gezinnetje naar Mechelen. Daar hebben we enkele museums bezocht en zijn we daarna gezellig gaan eten om de dag leuk af te sluiten. Ook maakte ik hier gebruik van om mijn broer weer eens als fotomodel te gebruiken. Na vele foto's en lange uren heb ik toch een kleine selectie waar ik tevreden mee ben. Ik geef toe, niet de beste foto's die ik ooit heb gemaakt en ook kreeg ik die vage licht-achtige stukken voor mijn broer zijn gezicht niet weg. Maar ondanks dat, wou ik ze toch wel heel graag met jullie delen. Ook een grote dankjewel aan mijn lieve broer die weer eens onder kleine dwang voor mij poseerde, haha!

9 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat leuk dat je broer voor je wilt poseren! Dat zou ik aan de mijne niet moeten vragen ... Ik vind het vage licht eigenlijk wel iets hebben, het geeft een mysterieuze maar mooie sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het vage licht ook wel iets hebben, het geeft je foto's iets extra's. Toch geweldig zo'n zussen en broers die willen poseren! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie foto's! Erg leuk dat hij even wilden poseren. (: Dat wazige vind ik juist mooi! Lekker mysterieus..;)
    Ik ben ook in Mechelen geweest! Al een tijdje geleden, maar echt een erg leuk plaatsje (: Veel liefs, en een knuffel x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry per ongeluk onder mijn oude account gereageerd! :o

      Verwijderen
  4. Erg leuke foto's. Door dat licht is er misschien wat minder contrast in de foto's, maar dat is ook juist wel sfeervol. De tweede foto vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, zoiets zou ik nooit aan mijn broer moeten vragen, haha. Die licht vlekken vind ik opzich wel een leuk sfeertje hebben hoor? (: En ben ik nu een onaandachtige lezer, of is je header net veranderd? Vind het wel héél erg leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk dat het je opvalt! Dankje, heb er toch nog even over getwijfeld, maar ben er toch echt héél erg blij mee! Xx

      Verwijderen
  6. Wat lief dat je broer dat voor je doet!
    En over die lichtvlekken, ik denk dat je je lens dan even schoon moet maken. :) Heb dat laatst ook gehad, zat de hele tijd te prutsen met de instellingen, totdat ik zag dat er gewoon een vlek op de lens zat, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de foto's erg mooi! De lichtvlekken maken ze juist zo bijzonder, en holy moly wat heb je een leuke en knappe broer!

    BeantwoordenVerwijderen