Ik vond eindelijk mijn eigen 'Mom Jeans'

23 februari 2015

Mijn vakantie zit er vandaag helaas op, maar ik heb me echt rot geamuseerd. Ik heb het ook nog rustig gehouden omdat ik me nog steeds niet 100 procent voel. Maar ondanks dat, nam ik toch de tijd om langs te gaan in een tweedehandswinkeltje. Het was al zo lang geleden dat ik er wel naartoe moest gaan. Mooi excuus, toch? Ik ga ook even toegeven dat ik er twee keer naartoe ben gegaan in 1 week. En uh, ik schaam me niet hoor, haha! Maar elke keer wanneer ik ging, vond ik weer nieuwe kleding waar ik verliefd op werd. Ook nam ik voor de eerste keer een kijkje op de jeansafdeling. 

Voor mij was de broeken en jeans afdeling niet echt een succes. Ze waren te groot, te klein, te lang, te kort .. kortom, geen moeite doen en gewoon voorbij lopen. Maar toen ik nog tijd overhad en alle andere kleding al had bekeken, nam ik toch eens een kijkje. Na lang en rustig te zoeken naar de perfecte jeans, kwam ik deze tegen. Ik werd meteen verliefd en hoopte dat ze zoude passen. En ja, dat deden ze! Eindelijk had ik mezelf een jeans gevonden dat het model had van de 90's broeken. Zo'n 'Mom jeans', snap je? High waisted, losser aan de benen en een gewassen-jeans-achtige kleur. En dat voor maar 4 euro'tjes! Geweldig toch? 

Uh ja, ik was zo enthousiast dat ik hier even een apart artikel over wou maken. Maar moet je zien, hij is toch ZO leuk! Ik voel me nu ook echt een 90's girl wanneer ik deze broek aan heb. Of toch een klein beetje. Een leuk truitje erboven, leuke schoentjes en voila. De perfecte outfit is al klaar! Later deze week of volgende week, komen al mijn andere aanwinsten online die ik ook kon scoren in dat tweedehandswinkeltje. Ook leek het me leuk om te laten zien hoe ik deze broek zou combineren. Uh, als jullie dat willen? Anders doe ik het niet. Of misschien toch wel. Ja, waarschijnlijk wel (Lekker duidelijk hoor). En hierbij laat ik het voor vandaag en geef jullie nog even twee detail foto's. Doei.

Koop jij graag in een tweedehandswinkel? En wat is jouw mooiste item die je hebt kunnen scoren in een tweedehandswinkeltje? 

12 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Mooie foto's heb je genomen! Ik wil wel zien hoe je die leuke broek combineerd! Hij is echt heel leuk! Je schrijft het ook spontaan (zou ik ook zijn als ik zo'n broek had :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat je een goede jeans hebt gevonden! Ik ben erg benieuwd hoe je hem combineert! Weer prachtige foto's. Lekker vrolijk geschreven, I love it! Ik zou graag naar een tweedehandswinkel gaan, maar eigenlijk vind ik dat best wel eng. Maar je hebt me helemaal enthousiast gemaakt! Veel liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh bedankt! En eng? Hm, ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar het valt heus wel mee hoor! Ik ga misschien eens een artikel schrijven met tips om te scoren in een tweedehandswinkel! Lijkt je dat wat? X

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je de jeans hebt gevonden! Ze zien er erg leuk uit! En jaaa, ik ben erg benieuwd hoe je dit combineert! Ik ben nog nooit in een tweedehandswinkel geweest (behalve de kringloopwinkel, maar daar verkopen ze bij ons geen kleding...) maar het lijkt me wel erg leuk om er eens heen te gaan! Lekker goedkoop, hehe, daar hou ik wel van. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, echt een mooie broek! Ook gaaf dat je zoiets in een vintage winkeltje kan vinden! Hier hebben we niet echt van die leuke, kleine winkeltjes, dat is wel jammer. Misschien moet ik een keer naar zo'n winkeltje in een andere stad...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk artikel haha! :D Ik kijk soms in tweedehandswinkels als ik er vintage camera's aan de haak kan slagen voor een klein prijsje, niet echt voor kleding dus haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah wat een mooie broek! Super fijn dat je eindelijk eentje hebt gevonden die helemaal perfect past. En de prijs is nog idealer, geluksvogel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je schrijft TE leuk, ik word er vrolijk van. Tweedehands winkeltjes perfectie, i love it! Prachtige broek! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog nooit in een tweedehands winkel geshopt, maar ben er zeker niet vies van! Eerst nog eentje vinden in mijn buurt natuurlijk ... Maar leuk om te horen dat je eindelijk de broek hebt gevonden die je wou! Ik ben erg benieuwd hoe je hem gaat combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb wel al eens een kijkje genomen in een tweedehandswinkel, maar nog nooit heb ik wat gevonden. Alsof je in een speciale tweedehandswinkel shopt, waar enkel de leukste kleding is. Ik zou het erg leuk vinden mocht je nog een artikel maken waarbij je toont hoe jij hem combineert, vooral omdat ik ontzettend benieuwd ben naar je kledingstijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie broek! Ik ben zelf nog nooit in een tweedehands winkel geweest :$

    XDerek

    BeantwoordenVerwijderen